Здравейте колеги, имах един проблем с колата - бмв е46 1.9 бензин. Беше се прищипл маркуча за картерни газове към клапана и следователно мотора правеше налягане и от някъде избиваше масло. Това е оправено, но не установих от къде е бил теча. Приятели ми казаха и четох в Интернет за добавка за маслото bardahl engine stop leak или нещо подобно. В рекламите в сайтовете където я продават е доста хвалвна. Работи на принципа да омеква поцепени, нагоряли и втвърдени гарнитури и ужким спира теча, но дали няма да скапе нещо друго по двигателя. Струва ли си да я сложа профилактично в мотора, всъщност вече май нямам течове утре ще почистя двигателя да се убедя. Някой ползвал ли я е и има ли мнение. Ще ви бъда благодарен за съвети
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Добавка за спиране на теч на масло от двигател. Да или Не
Свий
X
-
Благодаря ви за мненията. Аз по принцип съм скептичен към подобен вид добавки, защото един приятел си пати със bardahl b2. А по сайтовете въпросната добавка за течове я хвалят едва ли не, че ползваш ли я не ти трябват гарнитури 😀😀, но нали трябва да я продават.Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!
Коментар
-
НЕ,тя добавката си работи както е измислена да работи,спира течовете,НО гарнитурите ти стават на локум и за дадени ситуации много става,но ти не си в такава ситуация и няма нужда да се вкарваш в приключения.
Същата работа с течове по охладителната система или локума който вадиш от спукана гума и “поправена” с флакон за целта.
-
-
Нещата с тази добавка не са пълна измислица.Преди две години, на камионче Ивеко дизел ми протече семеринг на колянов вал и понеже не ми се занимаваше с ремонти му хакнах една добавка на Бардал и о чудо-след първите няколко километра семеринга закисна и спря напълно да тече.Преди една седмица смених ангренажен ремък комплект и казах на майстора да смени семеринга и си беше мек като нов.Така че от моя опит един + за тази добавка.
А тия,които ходят по състезания, предполагам са виждали как джип лежи на вратите си и работи(по някой път и по 3-4мин, за да се дърпа с лебедката- е това пак е заради Бардала,само че друг вид. Е някой са със сух картер,но не от наште.
Така че не трябва да се отричат добавките по презумпция.Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
Враца
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от zmiori Преглед на мнениеИ каква по точно бе добавката?Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
Враца
Коментар
-
Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнениеИ аз съм слагал въпросната добавка на Бардал-пари на вятъра.Леко намаляха течовете,и после се върнаха в предишното положение.Или трябва да се сменят гарнитури и уплътнения,или да доливаш масло.То всеки търси лесно,ама не става...Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
Враца
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар