Здравейте, скоро се появи проблема.... Голфа е 1.9tdi, когато завъртя стартера пали и веднага гасне, докато на скорост си пали и работи без проблем
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
VW golf 3 пали и гасне
Свий
X
-
Най-вероятно клеморед, както ти е обяснил колегата, губиш тока до помпата при въртене на стартер.С няколко опита и отпускане на ключа бързо след завъртане би трябвало да запали и на място.Ако не стане така подай директно ток на клапана на помпата, трябва да запали.Ако не се оправи с клеморед проверяваш датчика на коляновия вал и стартера.Когато се зацапа датчика не отчита добре ниските обороти и има известни проблеми с паленето, понякога се стига до там, че пали само на скорост заради по-високите обороти.Когато стартера е износен и не развива необходимите обороти, също може да ти стъжни паленето, но това се проявява предимно при топъл двигател.
- 1 like
Коментар
-
Немога да се оправя.....
Когато запали и задържа стартера повечко едновременно с подаване на газ тръгва
Коментар
-
Какво не разбра ...вече го написаха !Клеморед му викат и живее зад контактния ключ.Не е скъпо и всеки ключар може да го смени.
-
Специално на голфа се сменя елементарно и сам, все пак народна кола.Изискват се базови умения с чук и секач за развиването на един "секретен" болт, другото е отвиване на болтченца и завиването им в обратна последователност, единственото което може да се обърка е да се измести волана от шлиците.Не ми се занимава да ровя в нета, но се обазалагам, че във ФВ форума има поне 10 теми как се прави, че и снимки ще се намерят от процеса.
-
-
Първоначално публикуван от Chipher Преглед на мнениеНемога да се оправя...
V "Смяна на клемореда"
Отметни чайката и после ще летиш, Баце.
Коментар
-
Нали са 4жици, чак пък да обърка. Взима едно цк-ключе и един незадържащ бутон за стартера. С пробната лампа намира жицата с постоянен плюс. След това пробва кои две от останалите три жици са контакт и стартер. Съответно през двете ключета им подава от постоянния плюс. И кошницата ще живее. И без това ще отваря отдолу, та направо може да извади и щифта за заключване на волана, та да не трябва все да носи ключа. С малък шлайф става лесно и бързо.
Преди месец същата работа, ама на кола за бракуване. Две мостчета от проводник и на отпадъци(бях загубил ключовете). Накрая ме беше хванала носталгията, та се чудих дали да не си я остава и да си я паля с кабелите. А явно и тая кол след някое време ще се кара към вечността.
Коментар
-
Ако ще го кормиш издърпай само буксата и изведи ключе само за стартера.Най-вероятно контакт и подгрев си имаш, просто в момента, в който завъртиш на стартер, контакта отива на кино.Та слагаш си подходящо бутонче за стартера и си ти.Голф 3 имат и имобилайзер, та ключа ще си го носиш с тебе и ще си стои на мястото, иначе по евтин начин без ключар няма да минеш.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Chipher Преглед на мнениеДобре, но как тогава като го запаля на скорост и си работи ?
Ако след завъртането на стартера запали , проблема е в "таралежа". ,ако не запали вече се търси от компетентни механици с опит и "инструментариум".
Коментар
-
Аз мисля че е нещо по компютъра понеже цяла зима го палих на бутане и ся е свикнал така (майтап да става )...Точно където е компютъра има една пластмаса която го пази от вода, тази пластмаса я няма и дъжда върви право по компютъра...незнам ама сигурно ще върви за скрап.
ПС. като запаля и държа ключа заедно с газта да мине 2000 оборота след тва пускам всичко оборотите падат до към 5-600 и веднага се качват и заработва ама дали така стартера ще трае
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар