Обява

Свий
Няма добавени обяви.

VW golf 3 пали и гасне

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • VW golf 3 пали и гасне

    Здравейте, скоро се появи проблема.... Голфа е 1.9tdi, когато завъртя стартера пали и веднага гасне, докато на скорост си пали и работи без проблем

  • #2
    Когато изгасне, таблото показва ли ,че колата е на контакт? Често "таралежа" погажда подобни номера - когато върне ключа, изключва и контакта и гаси.

    Коментар


    • #3
      Когато изгасне таблото си показва че е на контакт, светят 2-3лампи.
      Пак казвам когато я запаля на скорост си работи

      Коментар


      • #4
        Най-вероятно клеморед, както ти е обяснил колегата, губиш тока до помпата при въртене на стартер.С няколко опита и отпускане на ключа бързо след завъртане би трябвало да запали и на място.Ако не стане така подай директно ток на клапана на помпата, трябва да запали.Ако не се оправи с клеморед проверяваш датчика на коляновия вал и стартера.Когато се зацапа датчика не отчита добре ниските обороти и има известни проблеми с паленето, понякога се стига до там, че пали само на скорост заради по-високите обороти.Когато стартера е износен и не развива необходимите обороти, също може да ти стъжни паленето, но това се проявява предимно при топъл двигател.

        Коментар


        • #5
          Немога да се оправя.....
          Когато запали и задържа стартера повечко едновременно с подаване на газ тръгва

          Коментар


          • ivo-police
            ivo-police коментира
            Редактиране на коментар
            Какво не разбра ...вече го написаха !Клеморед му викат и живее зад контактния ключ.Не е скъпо и всеки ключар може да го смени.

          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Специално на голфа се сменя елементарно и сам, все пак народна кола.Изискват се базови умения с чук и секач за развиването на един "секретен" болт, другото е отвиване на болтченца и завиването им в обратна последователност, единственото което може да се обърка е да се измести волана от шлиците.Не ми се занимава да ровя в нета, но се обазалагам, че във ФВ форума има поне 10 теми как се прави, че и снимки ще се намерят от процеса.

        • #6
          Първоначално публикуван от Chipher Преглед на мнение
          Немога да се оправя...
          Нямаш опция смяна на клемореда явно- ето как изглежда визуално:

          V "Смяна на клемореда"

          Отметни чайката и после ще летиш, Баце.

          Коментар


          • #7
            Ако го изкормя и паля със жиците ще работи ли ? Колата е работна и не ми се дават пари за нея

            Коментар


            • #8
              Колега клемореда за пасат б5 преди 6 години струваше 18 лева... ако ти се свиди до толкова по добре го караи на скрапа...
              0-

              Коментар


              • #9
                Или поне сложи 2 цк ключета за контакт и стартер. Иначе и с жиците става стига да ги комбинираш правилно.

                Коментар


                • #10
                  Нали са 4жици, чак пък да обърка. Взима едно цк-ключе и един незадържащ бутон за стартера. С пробната лампа намира жицата с постоянен плюс. След това пробва кои две от останалите три жици са контакт и стартер. Съответно през двете ключета им подава от постоянния плюс. И кошницата ще живее. И без това ще отваря отдолу, та направо може да извади и щифта за заключване на волана, та да не трябва все да носи ключа. С малък шлайф става лесно и бързо.
                  Преди месец същата работа, ама на кола за бракуване. Две мостчета от проводник и на отпадъци(бях загубил ключовете). Накрая ме беше хванала носталгията, та се чудих дали да не си я остава и да си я паля с кабелите. А явно и тая кол след някое време ще се кара към вечността.

                  Коментар


                  • #11
                    Ако ще го кормиш издърпай само буксата и изведи ключе само за стартера.Най-вероятно контакт и подгрев си имаш, просто в момента, в който завъртиш на стартер, контакта отива на кино.Та слагаш си подходящо бутонче за стартера и си ти.Голф 3 имат и имобилайзер, та ключа ще си го носиш с тебе и ще си стои на мястото, иначе по евтин начин без ключар няма да минеш.

                    Коментар


                    • #12
                      Добре, но как тогава като го запаля на скорост и си работи ?

                      Коментар


                      • #13
                        Първоначално публикуван от Chipher Преглед на мнение
                        Добре, но как тогава като го запаля на скорост и си работи ?
                        Това е Голфе и всичко по него е достъпно за проверка. Вземете едно кабелче и го свържете в буксата на шалтера. От контактния ключ давате на контакт,а с кабелчето от плюсовата клейма на акумулатора подавате към шалтера на стартера. Даже докато дадете на контакт и стигнета до акумулатора подгревните свещи ще са загрели (4-5с.).
                        Ако след завъртането на стартера запали , проблема е в "таралежа". ,ако не запали вече се търси от компетентни механици с опит и "инструментариум".

                        Коментар


                        • #14
                          Аз мисля че е нещо по компютъра понеже цяла зима го палих на бутане и ся е свикнал така (майтап да става )...Точно където е компютъра има една пластмаса която го пази от вода, тази пластмаса я няма и дъжда върви право по компютъра...незнам ама сигурно ще върви за скрап.
                          ПС. като запаля и държа ключа заедно с газта да мине 2000 оборота след тва пускам всичко оборотите падат до към 5-600 и веднага се качват и заработва ама дали така стартера ще трае

                          Коментар


                          • #15
                            Колега до сега и за не повече от 50 кинта колата щеше да е в движение... явно имте железни нерви да бутате на всяко спиране!😆
                            0-

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X