Добър вечер колата е пежо 2.0 хди 136 коня сименс горовна система. Егр и дпф са премахнати софтуерно и физически. Днес махнах и двата катализатора за проба. Проблема е че колата е спъната, има голяма турбо дупка и записва грешка п0299 - ниско налягане на турбото. Турбото на слух е добре, не гори масло, актуатора не изпуска вакуум и се движи лесно. както и клапана му е сменен няколко пъти за проба. Дебитомера и мап сензора са сменени за проба със работещи. Няма спукани турбо и вакум маркучи и пътища. Давайте съвети, сваляне на турбото го оставям за последен варянт че е навряно така че ще изяде доста майки докато излезе.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
пежо 407 2.0хди 136 коня ниско турбо налягане
Свий
X
-
Благодаря че попита по темата колега. Колата тръгна на 90 процента както си трябва след почистването на геометрията със спрей , ако някой има нужда да пише ще кажа кой спрей използвах. Интересното е че актуатора изтегляше геометрията с лекота преди това , и аз не мога да си обесня как точно се оправи.
П.П Сега турбото си прави добро налягане, в ниските е малко мудна но се надявам да изчисти напълно. Тези дни ще я закача да видя колко бара налягане прави.Последно редактирано от Emil Manev; 23-11-19, 23:59.
Коментар
-
Еми такова е положението, турбините с гейт вече не са модерни.Вариантите са три, или от време на време колата се поразтрива на дълъг път с високи обороти, за да може огъня да прогори саждите, или от време на време лостчето на геометрията се раздвижва с ръка(само че саждите пак са си там).Третият вариант е ясен, спрейове, мехлеми мазила през ауспуха, през тръбичката на ЕГР-а.Магическите добавки за гориво, които отпушват ЕГР-а, катализатора и повишават потентността не вършат никаква работа, проверено многократно.Един прост спрей за фурни върши в пъти по-добра работа и се намира на цени от 4 до 10 лева в магазините, даже стига за няколко почиствания.
Коментар
-
https://www.lidl.bg/bg/p/chistota-u-...-na-furna/p179
Аз ползвам това, преди него еквивалента му от кауфланд.И от двете съм доволен, вършат перфектна работата за опечените сажди по геометриите и лопатките на турбината, както и за по мекия нагар в колекторите, портовете на главата и ЕГР-а.Индустриалния обезмаслител също върши работа, някога го пръскам без въобще да го разреждам, но е агресивен към алуминия и трябва много да се внимава.
Коментар
-
Ортака кара Берлинго 2.0 ХДИ 90 к.с. на няма и 200 000 реални километра . На него редовно през около 20 000 му блокира клапана на ЕГРа . Сваляне чистене ; раздвижване и така . Сина му кара С 4 пак 2.0 ХДИ само че е 136 к.с там направо си има една оборотна турбина като блокира геометрията слага профилактираната . И двете коли са на реални километри купени от АМК нови и поддържани там като им се знае цялата история .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар