Обява

Свий
Няма добавени обяви.

пежо 407 2.0хди 136 коня ниско турбо налягане

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • пежо 407 2.0хди 136 коня ниско турбо налягане

    Добър вечер колата е пежо 2.0 хди 136 коня сименс горовна система. Егр и дпф са премахнати софтуерно и физически. Днес махнах и двата катализатора за проба. Проблема е че колата е спъната, има голяма турбо дупка и записва грешка п0299 - ниско налягане на турбото. Турбото на слух е добре, не гори масло, актуатора не изпуска вакуум и се движи лесно. както и клапана му е сменен няколко пъти за проба. Дебитомера и мап сензора са сменени за проба със работещи. Няма спукани турбо и вакум маркучи и пътища. Давайте съвети, сваляне на турбото го оставям за последен варянт че е навряно така че ще изяде доста майки докато излезе.

  • #2
    ТурботоВ прави налягане до 0.8 бара макс според мап сензора. Явно ще се сваля, въпроса е някой изкарвал ли го е без сваляне на моста и без развиване на колектора.

    Коментар


    • #3
      Какво стана,има ли развитие по темата?
      Yamaha Yz450F
      Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
      Всичко с ''рошави''гуми!

      Коментар


      • #4
        Благодаря че попита по темата колега. Колата тръгна на 90 процента както си трябва след почистването на геометрията със спрей , ако някой има нужда да пише ще кажа кой спрей използвах. Интересното е че актуатора изтегляше геометрията с лекота преди това , и аз не мога да си обесня как точно се оправи.
        П.П Сега турбото си прави добро налягане, в ниските е малко мудна но се надявам да изчисти напълно. Тези дни ще я закача да видя колко бара налягане прави.
        Последно редактирано от Emil Manev; 23-11-19, 22:59.

        Коментар


        • #5
          Провери соленоида, който подава вакум към актуатора.

          Коментар


          • #6
            Колега соленоида беше сменян поне 4 пъти за проба, не се отказа от него.

            Коментар


            • Kirilpm
              Kirilpm коментира
              Редактиране на коментар
              Просто си забравил да го споменеш по-горе, и аз след толкова ядове предположих, че сте го сменили.Понякога прави страшни мизерии,а на тези пежа мисля че даже беше разглобяем и може да се почисти.

          • #7
            Разпробивал ли си тройника на вакуум помпата за управление на турбото?
            Yamaha Yz450F
            Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
            Всичко с ''рошави''гуми!

            Коментар


            • #8
              да, на 2мм мисля че беше, разлика не съм осетил, защо , възможно ли от там да имам проблеми ?

              Коментар


              • #9
                Мисля че не,аз го разпробих за да намаля турбо дупката,и има ефект,по добре тръгва в ниските.
                Yamaha Yz450F
                Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                Всичко с ''рошави''гуми!

                Коментар


                • #10
                  Неведоми са пътищата вакуумни.

                  Аз да попитам някой чистил ли е кулера, отвън, отвътре, защото има файда от тая работа.Регулировката на актуатора също е вариант, макар да е на кофти място.

                  Коментар


                  • #11
                    При тези турбини блокирането в някакво положение на геометрията е нещо нормално след като минат стотина хиляди .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • #12
                      Еми такова е положението, турбините с гейт вече не са модерни.Вариантите са три, или от време на време колата се поразтрива на дълъг път с високи обороти, за да може огъня да прогори саждите, или от време на време лостчето на геометрията се раздвижва с ръка(само че саждите пак са си там).Третият вариант е ясен, спрейове, мехлеми мазила през ауспуха, през тръбичката на ЕГР-а.Магическите добавки за гориво, които отпушват ЕГР-а, катализатора и повишават потентността не вършат никаква работа, проверено многократно.Един прост спрей за фурни върши в пъти по-добра работа и се намира на цени от 4 до 10 лева в магазините, даже стига за няколко почиствания.

                      Коментар


                      • #13
                        Кажете някои от тези спрейове за са спечени сажди, за мазните след ЕГР-а видях, че и Меглиото действа, ама тези около геометрията на турбото са твърди и спечени. Кое върши работа там?

                        Коментар


                        • #14
                          https://www.lidl.bg/bg/p/chistota-u-...-na-furna/p179
                          Аз ползвам това, преди него еквивалента му от кауфланд.И от двете съм доволен, вършат перфектна работата за опечените сажди по геометриите и лопатките на турбината, както и за по мекия нагар в колекторите, портовете на главата и ЕГР-а.Индустриалния обезмаслител също върши работа, някога го пръскам без въобще да го разреждам, но е агресивен към алуминия и трябва много да се внимава.

                          Коментар


                          • #15
                            Ортака кара Берлинго 2.0 ХДИ 90 к.с. на няма и 200 000 реални километра . На него редовно през около 20 000 му блокира клапана на ЕГРа . Сваляне чистене ; раздвижване и така . Сина му кара С 4 пак 2.0 ХДИ само че е 136 к.с там направо си има една оборотна турбина като блокира геометрията слага профилактираната . И двете коли са на реални километри купени от АМК нови и поддържани там като им се знае цялата история .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X