Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От какво може да задере бутало?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    А как са основните лагери, по точно аксиалните шайби?

    Коментар


    • #47
      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Баси мамата, това ако е вярно...
      Не, не е нормално да не може да се измери, макар и с много прецизно допиране на инструмента до буталото.
      Абе света върви в грешна посока, да знаете.
      не е само до автомобилостроенето, във всички области на живота е така.
      Коле, такива бутала има от едни 30-годни поне, ако не и повече. Класическите жълтеещи са калайдисани заради същото (да, калайдисан алуминий).

      Истинската педерастия е че с цел да намалят HC емисиите, се правят простотии с тънки сегменти и прочие неща, като крайния ефект е по-често срещана картинка като на снимките, независимо от покритието по буталата, а някои двигатели още от завода си харчат масло повече от средностатистическа не до там изправна жигула.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #48
        От наблюдения мога да споделя, че такова нещо като "спокойно" каране в Германия няма. Никой не изчаква и 30 секунди колата да позагрее и се раздава газ. Смяна на масло под 15 000км обикновено се прави само от любознайковци като мен, на които им пука за мотора. Масовата психология е - 5г ще изкара и после ще се сменя... 10г са нещо като 30 годишна кола в Бг. За капак аутобани без ограничение на скоростта ( не на всякъде, но достатъчно за да се натисне мотора и при малко коне е наказание за машинката, рядко съм виждал с малолитражка някой да не кара поне със 130, което за много колички такъв калибър си е значително натоварване.) Въобще, в последно време, факта, че е от Германия не гарантира нищо...
        П.С.
        Като гледам снимките съм на мнение, че е имало маслен глад.

        Коментар


        • #49
          Не оставяй "майстори" и автотвхницк да ти избират маслото за двигателя.

          Информирай се, образовай се и избирай и купувай сами от производителя.Дори и купуване от вносител в България не гарантира качествено двигателно масло.

          Да не говорим, че автосервизи масово са в договорки с вносители/продавачи на двигателно масло за комисионни и пласират маслата с най-голяма комисионна печалба за тях...


          Някои "филтрират" използвано масло и го сипват като ново...

          Коментар


          • #50
            Първоначално публикуван от Justif Преглед на мнение
            ...Някои "филтрират" използвано масло и го сипват като ново...
            То има и такива които само имитират смяна на маслото...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #51
              Първоначално публикуван от Justif Преглед на мнение
              Не оставяй "майстори" и автотвхницк да ти избират маслото за двигателя.

              Някои "филтрират" използвано масло и го сипват като ново...
              Молим? Сервиз за леки коли ще филтрира маслото и ще го сипе като ново? Че тя инвестицията около филтрирането на маслото обезсмисля цялата идея още в зародиш.Виж въобще да не го сменят е по-възможно, въпреки че все се надявам, че не са останали такива мизерници.
              Иначе не е лоша идея "майсторите" да избират маслото за двигателя, стига наистина да са майстори и преди да го изберат да са се консултирали с литературата на завода производител.Прекомерните консултации на пейката пред блока и в някои конкретни форуми не води задължително до добри резултати.Според мен ако завода казва за този двигател стават 0в30 0в40 5в40 10в30 и 10в40 отговарящи на ФВ 502.00 значи тези масла стават и хич няма да се тревожа, че на съседа Пешо, откакто му сложили по-тънко масло му се разтракали повдигачите, а на братчеда Гошо почнало да му гори.Иначе съм срещал във форума на една марка(няма да я споменавам коя е, за да няма обидени) мнение за едно конкретно масло, което ползвам над 20 години, тоест откакто го има в България.Та обобщено ставаше въпрос, че бегачката откакто и наляли такова, сменила звука си, че даже започнала и да го гори, а после разковничето излезе във факта, че около събитието със смяната на маслото колата била прилично прегрята.

              Коментар


              • ivo929
                ivo929 коментира
                Редактиране на коментар
                Ако може на лично какво масло ползваш,и от къде/кой го взимаш?

            • #52
              Първоначално публикуван от Justif Преглед на мнение
              Не оставяй "майстори" и автотвхницк да ти избират маслото за двигателя.

              Информирай се, образовай се и избирай и купувай сами от производителя.Дори и купуване от вносител в България не гарантира качествено двигателно масло.

              Да не говорим, че автосервизи масово са в договорки с вносители/продавачи на двигателно масло за комисионни и пласират маслата с най-голяма комисионна печалба за тях...


              Някои "филтрират" използвано масло и го сипват като ново...
              От кой производител и откъде? Поне да е по- близо.
              А тези простотии се правят от името на всички ни.
              Даника
              Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

              Коментар


              • #53
                Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                ...Виж въобще да не го сменят е по-възможно, въпреки че все се надявам, че не са останали такива мизерници...
                Има и такива. Последната случка за която знам е отпреди няколко години, но не вярвам за тоя период хората да са се променили драстично...
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #54
                  Написаното е за мислещите...

                  "Филтрирането" е през парче плат ...Може и да е микрофъбърен плат/кърпа, ама няма да си го сипват на техните коли, а като ти сдаде багажа колата, ще "цъфнеш" отново при тях да им напълниш джобовете...

                  А те ще ти кажат "Ами това е слабо място на този модел"...!!!

                  Разбирай "Снасяй мангизите, докато не се е развалило още нещо по нея..."
                  ​​​​​​

                  Ако "парче" микрофибърен плат е "голяма инвестиция"...

                  И няма кой да ти чете упътванията - те хората бизнес и пари правят - всичко на конвейера/баламатума - сменят части докато налучкат, а ти плащаш...

                  Коментар


                  • Kirilpm
                    Kirilpm коментира
                    Редактиране на коментар
                    Боже аз къде отидох, мислех си че става въпрос за система за филтриране и проверка на качествата на маслото, пък те хората му намерили лесното

                • #55
                  Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                  Усукана биела викаш?Ако имаш луфт между буталото и буталния болт, който напипваш с ръка, не си прави експерименти с масло, гресирай обилно и сглобявай
                  Айде малко по-сериозно, това не е раздел политика.
                  Колко мотори си направил?Щото аз доста и всякакви виждал съм какви ли не аномалии!А това с капка различна гъстота масло върху буталния болт сме го правили на свалени бутала за проба,не става въпрос че става при работещи двигатели.Пистол разтропа ли се с вискозитет на масло не се оправя ,може да си тропа много хиляди километри ,но може да направи и подобни щети при по новите и кекави мотори.И биела се криви ,рядко, но се случва,така като се чупи и колянов вал ,като отсечен без причина.И тия покрития дето не се докосват с нищо за мерене ,те това ме утрепа тотално....,това да не е микрочип или халогенна крушка от 50лв.?
                  Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                  Коментар


                  • kalin09
                    kalin09 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Браво! Отново си в стихията си!

                • #56
                  Вече за втори път ме питаш колко мотора съм направил, ами не им водя бройка, да предположим, че клонят към нула, ако така те устройва.
                  Сега искам да помислиш логично и да ми кажеш какво аджеба ще накра една мотовилка да се УСУЧЕ?Предполагам правиш разлика между усукване и огъване.

                  Буталата се "докосват" за мерене с едно лазерче, но аз такова нямам в гаража, предполагам че и ти нямаш, нищо че си сглобил толкова много мотори.Понеже нямам лазерче се доверявам на това, което е написал отгоре на видно място производителя, ако не си съгласен спори с него, не с мен, не ги пиша аз тези препоръки.

                  Коментар


                  • #57
                    Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                    Ей тая идиотщина на повечето производители никога не съм можеш да си я обясня.Нали бе джанъм се мъчим да засмучем студен въздух? Защо филтъра ни да е на толкова топло място?Французите доразвиват концепцията, филтъра се намира едновременно над капака на клапаните, под предния щит и над изпускателния колектор при напречно разположените мотори, явно инженерите са си играли на топло-студено като са решавали къде да е.
                    Аха некой изкарал преди междинно охлаждане ибах минетите умни
                    Ми елементарно бе Бровкин почти постоянна темп и лете и зиме и лесна за регулиране в ГК на мотора особено с турбо
                    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                    Коментар


                    • Kirilpm
                      Kirilpm коментира
                      Редактиране на коментар
                      От втория ред честно да ти кажа нищо не разбрах.Дай като за по глупави, първо какво съкращаваш с ГК, после каква е идеята да напичаме въздушния филтър зиме и лете до 200-300 градуса?А този филтър, го има както на турбо мотори така и на 1.6 и 1.8 атмосферни ако не ме лъже паметта.

                  • #58
                    На пусналия темата да кажа моя опит. Двигател 2.2 CDI Мерцедес година 2001, при локално прегряване без да се отчете от уреда за температура на двигателя, преди Бургас на гърбиците на магистралата, след 10 минутно спиране и запалване последва силно метално чукане. Отидох така до Царево и след седмица се прибрах до София. Чукаше на всеки такт на горене. Оказа се задрало 4-бутало и луфт при полата на буталото спрямо цилиндъра. Без счупени сегменти. Оказа се че водните кухини на блока са затлачени от калк и мърсотии и буталото като най далечно от водната помпа е прегряло. По цилиндъра в долната му част имаше 2/3 надлъжни драскотини които се усещаха с нокът но иначе без износване и ръбове във всички цилиндри. Проверката на маслените пръскалки не показа запушвания. Купих запазено оригинално бутало свалено от двигател, сложих нови сегменти на четирите цилиндъра (старите имаха ключ от една десета почти) и от тогава минах 15000 без проблеми. Всичко съм си правил лично и сам съм поел рисковете за допуснати грешки, но колата си върви добре. Разбира се, карам я щадящо без ненужни натоварвания.

                    п.п.

                    след вече две смени на масло разхода за 10000км е около да кажем 200 грама плюс наличието на турбина с незнаен километраж.
                    Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                    Коментар


                    • #59
                      Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                      Вече за втори път ме питаш колко мотора съм направил, ами не им водя бройка, да предположим, че клонят към нула, ако така те устройва.
                      Сега искам да помислиш логично и да ми кажеш какво аджеба ще накра една мотовилка да се УСУЧЕ?Предполагам правиш разлика между усукване и огъване.

                      Буталата се "докосват" за мерене с едно лазерче, но аз такова нямам в гаража, предполагам че и ти нямаш, нищо че си сглобил толкова много мотори.Понеже нямам лазерче се доверявам на това, което е написал отгоре на видно място производителя, ако не си съгласен спори с него, не с мен, не ги пиша аз тези препоръки.
                      С много производители мога да споря и не само аз а всеки който е работил в бранша до побъркване!Това е спорно даже и в F 1 техпологиите и не е нужно да е лазерче ,има и друг уред пак с подобни функции ,има и "тапицирани" механични уреди за финно замерване с висококачествено тефлоново покритие в зоните на измерване ,без шанс за износване.Технологии всякакви !За разлики в механични деформации не е нужно да ти обяснявам ква е разликата!Ти и някой който е толкова гоуем специалист,кажете къде са ви сервизите/на единия го знам/и ще ви пращам екзотични автомобили за подръжка и ремонти ,че не се занимавам ва момента с това,което не означава че съм рипнал от занаята,винаги мога да се върна.Тука с изчанчени мотори във форума само за jeko и дедо Владо Костинбродски са кипели здравата,иначе специалисти бол!
                      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                      Коментар


                      • bokomo
                        bokomo коментира
                        Редактиране на коментар
                        Може ли линк към такъв вид измервателен уред с тефлон? Не се заяждам, просто ми е много интересно защо може да се сложи тефлон там.

                      • Kirilpm
                        Kirilpm коментира
                        Редактиране на коментар
                        Благодаря ти, от липса на клиенти не се оплаквам, ако го закъсам ще ти звънна
                        Я кажи "За разлики в механични деформации ква е разликата" , че ми стана страшно любопитно?
                        Ако може и уредите тапицирани с тефлон за финНо ЗАмерване да разясниш, до сега никой не ме е замерял с такъв?

                      • kalin09
                        kalin09 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Благодаря, и аз съм заринат ,трябва да се връщаш и това е...но феар!!!

                    • #60
                      Не се абете граждани
                      Аз честно и дружески питам имали ли сте такъв случай и какъв беше проблема
                      Дефектоскопия на блока едва ли
                      За мен е поизносена в кавички ЦБГ и кой да държи буталото да кротува
                      Даваме малко повечке от газта на педала и тропа
                      После и дере от плювнатата от компресията Хиляди пъти в минута неколко месеца
                      И те така
                      Никога бутало фабрично
                      Ха да кажете и килметража на бабата одила на мегъзайн
                      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X