Добра тема за "творчество" и теории на конспирацията.
Да се включа в свободните съчинения :
-При намаляване на охладителната течност обикновено си патят вътрешните цилиндри, а не крайните и отделно този производител, много преди другите монтира датчик за нивото в разширителния съд и загуба на 300мл. водят до светеща лампа.
-Лошо мазане само на два крайни е малко вероятно,а има и дублирана система за индикация при 0.5ат. и 1.8ат. при 1800-2000об.
-При неправилна работа на дюза също може да се измива буталото,да прекъсва цилиндър и да повлече полата.
-При сдвоените бубини загуба на искрата (поради свещ,кабел,бубина) може да вкара два цилиндъра във филма,но водача трябва да е усетил загуба на мощност при натоварване.
Остава да се прегледат-дюзи,свещи,кабели и бубина .Отделно както се спомена "тракторен тип управление" може да подсили ефекта на "дефекта".
Да се включа в свободните съчинения :
-При намаляване на охладителната течност обикновено си патят вътрешните цилиндри, а не крайните и отделно този производител, много преди другите монтира датчик за нивото в разширителния съд и загуба на 300мл. водят до светеща лампа.
-Лошо мазане само на два крайни е малко вероятно,а има и дублирана система за индикация при 0.5ат. и 1.8ат. при 1800-2000об.
-При неправилна работа на дюза също може да се измива буталото,да прекъсва цилиндър и да повлече полата.
-При сдвоените бубини загуба на искрата (поради свещ,кабел,бубина) може да вкара два цилиндъра във филма,но водача трябва да е усетил загуба на мощност при натоварване.
Остава да се прегледат-дюзи,свещи,кабели и бубина .Отделно както се спомена "тракторен тип управление" може да подсили ефекта на "дефекта".
Коментар