Когато си купих настоящата джипка(Opel Frontera 2.2 DTI-16 V) имах
следния проблем:при каране и при поддържане на скорост със съвсем
лека газ имах странно придръпване в двигателя.На място при около
2500 об.мин. също имаше прекъсване.По принцип винаги съм си правил колите сам , ама тоя път си викам-айде има много електроника
, и аз като в белите страни ще отида на сервиз.Тежка грешка.
Понеже в Супер дизел имали много хубави стендове и реших че там ще е мястото.Втора грешка.
Приеха ми колата и естествено не ме пуснаха вътре.След два часа висене най накрая дойдоха и категорично заявиха-разходомер за въздух.Понеже тази повреда излиза като грешка веднага , та малко се усъмних но си мълча.Питам колко пари-около 450 лв.
Казах че ще помисля и тръгвам да си ходя.Познайте кво става-колата
едвам върви , жигулитата ми светкат да им дам път.Освен това свети
чек на таблото , апреди го нямаше.Абе направо ужас.
Оттам колата в гаража ми и почвам както аз си знам.
Какво установявам-умишлено откачено вакуумче на клапана на разтоварване на турбокомпресора.Оттам изчезва вакуума в цялата
система и EGR-а не работи.Оттам и постоянно светешия чек на таблото.
Съответно турбото не се включва и колата не може да мръдне.
Междувременно избързах та си купих разходомер за въздух (BOSCH)
za 250лв , чисто нов.А в сервиза за същия ми искаха 450.
Та по същество-включих обратно откаченото вакуумче и проблемите
изчезнаха.А придръпването от което започна всичко се оказа от зацапан с нагар клапан на EGR-а.Изчистих го за 10 мин.
Нека всеки сам си направи изводите.
P.S. Сега имам един допълнителен разходомер(излишно е да казвам че на моя му нямаше нищо).Ако му трябва на някой ще му го дам на половин цена
Дано съм бил полезен с тази информация.
следния проблем:при каране и при поддържане на скорост със съвсем
лека газ имах странно придръпване в двигателя.На място при около
2500 об.мин. също имаше прекъсване.По принцип винаги съм си правил колите сам , ама тоя път си викам-айде има много електроника
, и аз като в белите страни ще отида на сервиз.Тежка грешка.
Понеже в Супер дизел имали много хубави стендове и реших че там ще е мястото.Втора грешка.
Приеха ми колата и естествено не ме пуснаха вътре.След два часа висене най накрая дойдоха и категорично заявиха-разходомер за въздух.Понеже тази повреда излиза като грешка веднага , та малко се усъмних но си мълча.Питам колко пари-около 450 лв.
Казах че ще помисля и тръгвам да си ходя.Познайте кво става-колата
едвам върви , жигулитата ми светкат да им дам път.Освен това свети
чек на таблото , апреди го нямаше.Абе направо ужас.
Оттам колата в гаража ми и почвам както аз си знам.
Какво установявам-умишлено откачено вакуумче на клапана на разтоварване на турбокомпресора.Оттам изчезва вакуума в цялата
система и EGR-а не работи.Оттам и постоянно светешия чек на таблото.
Съответно турбото не се включва и колата не може да мръдне.
Междувременно избързах та си купих разходомер за въздух (BOSCH)
za 250лв , чисто нов.А в сервиза за същия ми искаха 450.
Та по същество-включих обратно откаченото вакуумче и проблемите
изчезнаха.А придръпването от което започна всичко се оказа от зацапан с нагар клапан на EGR-а.Изчистих го за 10 мин.
Нека всеки сам си направи изводите.
P.S. Сега имам един допълнителен разходомер(излишно е да казвам че на моя му нямаше нищо).Ако му трябва на някой ще му го дам на половин цена
Дано съм бил полезен с тази информация.
Колата на жената - Форд Скорпио изведнъж започна трудно да пали студена. Под студена имам предвид престой над един час. Освен това ако я запалиш студена и веднага я загасиш при повторен опит въпреки че все още си е студена - пали веднага. Това е на бензин и на газ. Та резервирах си час за диагностика в МотоПфое /за бога братя, не ходете там!/ и съвестно си отидох в уречения час, запазен 4 дни преди това /това е най-бързия вариант на който са способни/. След час и двадесет минути висене, въпреки записания час най-накрая ми обърнаха внимание след щур скандал. Поради "тежкия" ми характер или просто защото нещо се объркаха, ме пуснаха халето. И се започна една........ 

Коментар