Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сервиз "Супер дизел" в София

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сервиз "Супер дизел" в София

    Когато си купих настоящата джипка(Opel Frontera 2.2 DTI-16 V) имах
    следния проблем:при каране и при поддържане на скорост със съвсем
    лека газ имах странно придръпване в двигателя.На място при около
    2500 об.мин. също имаше прекъсване.По принцип винаги съм си правил колите сам , ама тоя път си викам-айде има много електроника
    , и аз като в белите страни ще отида на сервиз.Тежка грешка.
    Понеже в Супер дизел имали много хубави стендове и реших че там ще е мястото.Втора грешка.
    Приеха ми колата и естествено не ме пуснаха вътре.След два часа висене най накрая дойдоха и категорично заявиха-разходомер за въздух.Понеже тази повреда излиза като грешка веднага , та малко се усъмних но си мълча.Питам колко пари-около 450 лв.
    Казах че ще помисля и тръгвам да си ходя.Познайте кво става-колата
    едвам върви , жигулитата ми светкат да им дам път.Освен това свети
    чек на таблото , апреди го нямаше.Абе направо ужас.
    Оттам колата в гаража ми и почвам както аз си знам.
    Какво установявам-умишлено откачено вакуумче на клапана на разтоварване на турбокомпресора.Оттам изчезва вакуума в цялата
    система и EGR-а не работи.Оттам и постоянно светешия чек на таблото.
    Съответно турбото не се включва и колата не може да мръдне.
    Междувременно избързах та си купих разходомер за въздух (BOSCH)
    za 250лв , чисто нов.А в сервиза за същия ми искаха 450.
    Та по същество-включих обратно откаченото вакуумче и проблемите
    изчезнаха.А придръпването от което започна всичко се оказа от зацапан с нагар клапан на EGR-а.Изчистих го за 10 мин.
    Нека всеки сам си направи изводите.
    P.S. Сега имам един допълнителен разходомер(излишно е да казвам че на моя му нямаше нищо).Ако му трябва на някой ще му го дам на половин цена
    Дано съм бил полезен с тази информация.
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

  • #2
    Аааааааааа, добре дошъл в клуба на пре....ните Колата на жената - Форд Скорпио изведнъж започна трудно да пали студена. Под студена имам предвид престой над един час. Освен това ако я запалиш студена и веднага я загасиш при повторен опит въпреки че все още си е студена - пали веднага. Това е на бензин и на газ. Та резервирах си час за диагностика в МотоПфое /за бога братя, не ходете там!/ и съвестно си отидох в уречения час, запазен 4 дни преди това /това е най-бързия вариант на който са способни/. След час и двадесет минути висене, въпреки записания час най-накрая ми обърнаха внимание след щур скандал. Поради "тежкия" ми характер или просто защото нещо се объркаха, ме пуснаха халето. И се започна една........ Абе тия хора понятие си нямат какво правят!!! Как ги назначават направо не знам! В крайна сметка след една камара предположения и сменени части и консумативи - нищо! Което обаче не им попречи да си ме удерат подобаващо за "работа" и "диагностика". Айде частите макар и нереално скъпи - няма да ги включваме.
    Та крайна сметка съм си пак с тоя проблем и със затвърденото убеждение, че МотоПфое е карикатура на сервиз!
    Утре започвам да разглоявам Форда

    Коментар


    • #3
      Искам и аз да ви разкажа за супер дизел, въпреки че познавам собственика от много години Цецо и на мен ми туриха шапката
      Отивам аз със муссото че същия проблем придърпва около 2500 оборота, на ниски обороти се тресе ще се разпадне.
      И какво ми заявява техният най-добър майстор мисля че се казваше Васко. Вика ми виж сега за смяна са ти разпръсквачите, ГНП-то ти е за ремонт и имаш нарушения по въздушните системи колко ще струва питам аз и ми казват ами с твоята отстъпка като колега около 1500лв. и трябва да си смениш тампоните на мотора
      Отивам в моя сервиз и си скубя косите, но реших и аз да проверя свалям разпръсквачите, вярно нагар.Слагам нови.Колата не се оправя!
      Гледам аз един вакум изключен включих го и се оправиха нещата.
      Обаче пак се тресе и стигам до убеждението че са ми ниски оборотите, пак отивам там и му казвам искам да ми вдигнеш оборотите.А той ми вика това е само с компютъра и то не се знае дали може
      А пък все пак мотора подобие на м-с със вакуумна помпа си е...
      Влизам аз във халето да видя как ми вдигат оборотите и кво виждам седят и мислят защо искам да ми вдигнат оборотите, започнаха да ме разубеждават че щяла за харчи повече и т.н.
      Аз питам можели да ги вдигнат и ми казват че са докрай
      Тогава викам я вземи един ключ и завърти целия този вакум на ГНП-то пък да видим. Става въпрос за рейката на ГНП-то. Та завъртя го той и оборотите се качиха, тресението спря и всичко си беше наред !
      LZ1HKW
      Реглаж на преден и заден мост
      My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

      Коментар


      • #4
        И аз си изпатих съвсем наскоро само, че в Пловдив , но добре , че навреме избягах.
        Проблема ми се появи изведнъж, както си карам и колата изгуби тяга , взе да пуши бяло и не иска да се изфорсира, а на ниски обороти даже гасне. Помислих си , че някъде се е запушил горивопровода и отидох веднага да заредя. Не се оправи. Купих си нов горивен филтър и го смених макар, че стария беше на 10 хил.км., и с компресор си продухах горивопровода - никакъв ефект. После купих някакво средство за почистване на Моторекс- 30 лева , май беше литър и направо в тенекията се мушат маркучите за помпата и за обратната нафта (не все сипва в резервоара) и двигателя работи около половин час докато го изгори. Продавачите много се учудиха, че нямаше резултат.
        Викам си работата е сериозна ще ходя на специализиран сервиз за дизели. И отидох в един голям Дизел сервиз, правили помпи , дюзи и всичко останало. Вътре пълно с майстори , стендове, и разглобени коли и двигатели.
        Обяснявам им симптомите, казвам им в какво се съмнявам, но те категорично отхвърлиха моите съмнения. А аз от доста време съм си купил семеринга на разпределителния вал , но все не остава време да я сменя. Та викам им аз да не би ангренажния ремък да се е омаслил и да е превъртял някой зъб. А те - абсурд. И като почнаха - гаранция , че е от дюзите. Свалиха ги , почистиха ги и ги провериха. Нищо им нямаше. Цял ден си играха - пали , гаси , а сега пробвай. И накрая на деня заключиха - помпата е развалена, ела в понеделник (беше петък) ще я свалим и ще я оправим.
        Аз обаче се усъмних , че е от помпата (тя или работи или неработи), и с много зор стигнах в събота в Тойота Пазарджик. Евала на момчетата , много си разбират от работата. Веднага ми казаха , че не може да е от ГНП-то , и е напълно възможно анг. ремък да е прехвърлил зъб на помпата. Оставих им колата , на другия ден ми се обадиха да си я взема и точно това се оказа.
        Вече макар , че малко далече ми идва само там ще ходя за по специфични ремонти.

        Коментар


        • #5
          Шкода Октавия Дизел.
          При палене на студено-независимо лято или зима, се чува равномерен шум между чукане и съскане. Като загрее - изчезва.Отивам в Еуратек - Пловдив и ми казва приемчика - ролка на климатика за смяня ,отиващ там и там.
          Не ги намерих и не го оправих.
          Началото на зимата имаха безплатен преглед - пак съм там със същия проблем-тоя път - някакав ремък на динамото се изтъркал.За смяна.
          Теглих им една майна и в друг сервиз- там си играха 2 дни и се оказа ролка на ангренажния ремък.
          Май още се назначават хора с връзки и некадърността е навсякъде.
          Какво ли ще стане ако има по голям проблем.Тия в Шкода не ремонтират - само сменят с ново.За теч от рейката - към 2000 лв. с труда им. Ремонтирах я за 100-тина.
          Даваи следващия.Дълга тема ще е.

          Коментар


          • #6
            Абе знам си аз че човек трябва да си прави сам колата в тая държава
            ама това важи за тия дето имаме няква представа , а също и условия.
            Ами останалите хорица кво да правят ?
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • #7
              Връщам се на темата супер дизел . Отивам с VW 2,5 тди защото тресе на ниски обороти и според мене трябва малко да се дигнат. За диагностика зимат 40 лв и ми казват помпата е за ремонт( което сигурно е така) една част се е износила. Попитах коя част е за смяна ? (защото ще си я зема от германия), а те казват такава информация не даваме. Е как зехте 40 лв за 10мин а не казвате коя част е за смяна? Е вярно че аз изках каталожния номер по бош да зема .Аиначе още си карам така , леко подавам газ по свтофарите...цената за ремонта в супер дизел ми се видя солена!

              Коментар


              • #8
                Безотговорността е навсякъде колеги, накъдето и да погледнете или пипнете е все бардак. Сервизите са само една микроскопична част от цялото наречено БГ. Така че по-добре си стягайте дупетата и като имате проблем викайте приятелите акъл да дават и да помагат като трябва и най-важното хващайте ключовете. Само това е начина да си оправите колите и най важното да ги понаучите кое как е! Иначе в сервизите ги назначават по дата на пристигане в съответния град. За съжаление такива са фактите. Който си търси работа и не разбира от нищо се фаща за монтьор, щото бараки бол и работа бол. Не е важно дали ще свършат работа, а дали могат да ти вземат парите. Ей затова не стъпвам на такова место, нито за старата нито за новата си кола. Някой ми се смеят че съм се навирал под колата за щяло и не щяло и че това било работа за сервизите, ама обикновенно след това се смея аз, като земат да се "хвалят" от сервизите в които са ходили. За съжаление тука трява да си специалист по всичко. Да не подхващаме пък темата за строителните башмайстори, за тези дето ремонтират битови уреди, за климатиците, за кремвиршите с(без) месо, за дизела с керосин(котелно гориво), за полимерите без стабилизатори, за.... и така до безкрай.
                Айде със здраве.
                ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Цанко
                  И аз си изпатих съвсем наскоро само, че в Пловдив , но добре , че навреме избягах.
                  Проблема ми се появи изведнъж, както си карам и колата изгуби тяга , взе да пуши бяло и не иска да се изфорсира, а на ниски обороти даже гасне. Помислих си , че някъде се е запушил горивопровода и отидох веднага да заредя. Не се оправи. Купих си нов горивен филтър и го смених макар, че стария беше на 10 хил.км., и с компресор си продухах горивопровода - никакъв ефект. После купих някакво средство за почистване на Моторекс- 30 лева , май беше литър и направо в тенекията се мушат маркучите за помпата и за обратната нафта (не все сипва в резервоара) и двигателя работи около половин час докато го изгори. Продавачите много се учудиха, че нямаше резултат.
                  Викам си работата е сериозна ще ходя на специализиран сервиз за дизели. И отидох в един голям Дизел сервиз, правили помпи , дюзи и всичко останало. Вътре пълно с майстори , стендове, и разглобени коли и двигатели.
                  Обяснявам им симптомите, казвам им в какво се съмнявам, но те категорично отхвърлиха моите съмнения. А аз от доста време съм си купил семеринга на разпределителния вал , но все не остава време да я сменя. Та викам им аз да не би ангренажния ремък да се е омаслил и да е превъртял някой зъб. А те - абсурд. И като почнаха - гаранция , че е от дюзите. Свалиха ги , почистиха ги и ги провериха. Нищо им нямаше. Цял ден си играха - пали , гаси , а сега пробвай. И накрая на деня заключиха - помпата е развалена, ела в понеделник (беше петък) ще я свалим и ще я оправим.
                  Аз обаче се усъмних , че е от помпата (тя или работи или неработи), и с много зор стигнах в събота в Тойота Пазарджик. Евала на момчетата , много си разбират от работата. Веднага ми казаха , че не може да е от ГНП-то , и е напълно възможно анг. ремък да е прехвърлил зъб на помпата. Оставих им колата , на другия ден ми се обадиха да си я взема и точно това се оказа.
                  Вече макар , че малко далече ми идва само там ще ходя за по специфични ремонти.
                  Пиши имената на сервизите да не се озовем без да знаем в клуба на пре....ите

                  Коментар


                  • #10
                    не е баш така "всички са маскари" - намират се хора, които да свършат работа... е, понякога и те си оставят ръцете, но никой не безгрешен... лошото е, когато директно се опитват да те измамят
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #11
                      Да де , не всички.Само 95 %
                      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                      Суперскан България www.decbg.com
                      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                      Коментар


                      • #12
                        До: Сервиз "Супер дизел" в София

                        В Lukas "Земляне"са същите!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Сервиз "Супер дизел" в София

                          Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                          Да де , не всички.Само 95 %
                          Дай тел.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Сервиз "Супер дизел" в София

                            Опел-корса дизел 1.7
                            9-годишна кола... купена отскоро за 6000 лв.
                            След няколко месеца се появи първият проблем в колата ми.
                            В сервиза ми казаха : Стартера й изгоря! 300 лв. за поправката или 600 лв. за нов стартер! Нямам избор и избрах първия вариант. Сега колата ми пали безпроблемно!

                            Странното е , че не ме пускат вътре в сервиза, да видя как остраняват проблема на колата ми!?

                            Коментар


                            • #15
                              До: Сервиз "Супер дизел" в София

                              Колеги ще напиша една история отпреди 14 години със същите хора,когато още бяха в Драгалевци в гаража.1994 година бус форд Транзит 2.5 тд на 1.5 години взет от Австрия километража показваше 32 000 км./той е до 100 000/На качване на баира над Йорданкино притропа и загуби мощност.Как да е се прибрах лека- полека до София и се почна историята-сервиз МФ-тогава бяха в сервиз Дружба -нищо всичко си му е наред, но тропа и няма мощност-те ме изпратиха при Супер Дизел-и той дюзи за смяна-смени ги и същата история,но не иска да върне старите и да си прибере новите нищо ,че грешката е негова. Ядосах се и се хванах сам. Дюза по дюза и установих ,че го няма първи цилиндър.Свалих главата то буталото два милиметра ход нагоре-надолу-превъртял биелен лагер.Та оттогава си знам ,че СД не разбират , а се мъчат по метода проба грешка да оправят нещо. Естествено за сметка на клиента.
                              То това си е начин на мислене.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X