Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електрически подгревател на маслото!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Електрически подгревател на маслото!

    Двигателят е генераторен! На дъното на картера е заварена метална плоча към която се захващат електрически реотани 220 волта.
    Като идея - добре, обаче в комбинация с некачествено масло се е получила унищожителна комбинация. Нагряването на утайките е довело до тяхното втвърдяване и запушване на смукателя на маслената помпа. Двигателя остава постепенно без мазане, пада налягането на маслото. Вместо да се отворят картерните капаци и да се почисти смукателя изолират маслената центрофуга(защото е по-лесно) за да се вдигне налягането.
    Резултата е : унищожен колянов вал, унищожени ризи, унищожени бутала.
    Прикачени файлове
    Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
    VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

  • #2
    До: Електрически подгревател на маслото!

    Техника + мърлячи = беля. Нищо ново не казваш, но е интересно да се види.

    Коментар


    • #3
      До: Електрически подгревател на маслото!

      Съболезнования!

      Коментар


      • #4
        До: Електрически подгревател на маслото!

        А има ли значение че е имало нагревател ? Толкова ли яко е греел ?

        В смисъл, при наличието на такава гнас нямаше ли да си се запуши всмукателя така или иначе ?

        Слагането на нагревателя на друго място щеше ли да предотврати белята ?
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #5
          До: Електрически подгревател на маслото!

          В нашите климатични условия едва ли е необходимо използуването на този подгревател. Калпаво масло+неадекватни действия е според мен причината за аварията. Ако не се сменя маслото редовно и не се почиства картера при всяка смяна плюс нагряване е нормално да се стигне до това положение.
          Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
          VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

          Коментар


          • #6
            До: Електрически подгревател на маслото!

            Дали нагревателите са имали термостат?

            Коментар


            • #7
              Да, имат. Всички кабели след това отиват в главното разпределително табло. Там какво става обаче е работа на ел. механика.
              Същият нагревател е монтиран отстрани на цилиндровия блок за подгрев на охл. течност, но с него проблеми не са имали.

              Слагането на нагревателя на друго място щеше ли да предотврати белята ?
              Няма друго удобно място за монтаж. При правилна експлоатация едва ли щеше да се стигне до тук.
              Последно редактирано от Goblin; 30-03-09, 19:10.
              Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
              VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

              Коментар


              • #8
                До: Електрически подгревател на маслото!

                Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
                ...
                Същият нагревател е монтиран отстрани на цилиндровия блок за подгрев на охл. течност, но с него проблеми не са имали.
                Е да, как ще имат, като водата си ври кротичко и не оставя смолист остатък.

                Коментар


                • #9
                  До: Електрически подгревател на маслото!

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Е да, как ще имат, като водата си ври кротичко и не оставя смолист остатък.

                  Да, така е.
                  Идеята ми беше да покажа как едно полезно устройство при неправилна експлоатация може да се окаже много вредно.
                  И все пак основен е човешкият фактор.
                  Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                  VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X