Двигателят е генераторен! На дъното на картера е заварена метална плоча към която се захващат електрически реотани 220 волта.
Като идея - добре, обаче в комбинация с некачествено масло се е получила унищожителна комбинация. Нагряването на утайките е довело до тяхното втвърдяване и запушване на смукателя на маслената помпа. Двигателя остава постепенно без мазане, пада налягането на маслото. Вместо да се отворят картерните капаци и да се почисти смукателя изолират маслената центрофуга(защото е по-лесно) за да се вдигне налягането.
Резултата е : унищожен колянов вал, унищожени ризи, унищожени бутала.
Като идея - добре, обаче в комбинация с некачествено масло се е получила унищожителна комбинация. Нагряването на утайките е довело до тяхното втвърдяване и запушване на смукателя на маслената помпа. Двигателя остава постепенно без мазане, пада налягането на маслото. Вместо да се отворят картерните капаци и да се почисти смукателя изолират маслената центрофуга(защото е по-лесно) за да се вдигне налягането.
Резултата е : унищожен колянов вал, унищожени ризи, унищожени бутала.
Коментар