не, на твойта кола няма такова нещо, ти нямаш даже филтър за твърди частици ... замърсител
може да са адски много неща, въпреки мита, че дизела е много прост двигател и едва ли не с отвертка и ключ 13 може да направиш основен ремонт на пътя.
иди в сервиза бош дизел там ще ти направят диагностика и ще го оправят, не си губи времето сам да го ремонтираш и за нищо на света не пипай ГНПто ... много е скъпо и лесно се чупи
не, на твойта кола няма такова нещо, ти нямаш даже филтър за твърди частици ... замърсител
може да са адски много неща, въпреки мита, че дизела е много прост двигател и едва ли не с отвертка и ключ 13 може да направиш основен ремонт на пътя.
иди в сервиза бош дизел там ще ти направят диагностика и ще го оправят, не си губи времето сам да го ремонтираш и за нищо на света не пипай ГНПто ... много е скъпо и лесно се чупи
Правилен съвет. Никой не отива да го оперират без да има няква макар и неверна диагноза. Така че диагностицирай и чак след това прави квото и да е. Междувременно може да заредиш от другаде, аз Препоръчвам ЕКО ЕЛДА евродизел- няма нищо общо с лукойлския боклук(налей си в шишенце за да видиш разликата), с който се пълнят шел и др.
Поздрави
Колата е Рейндж Класик VM 2.4, а иначе като свалих филтъра се пооправи, но както пише в един руски сайт караш на трета и когато дойде момента да превключиш на четвърта натискаш педала на газта до ламарините, по този начин ако имало нещо на някаква клапа в турбото се отпушвало всъщност изкажете се по този въпрос за да не направя някаква беля моля
Коментар