Обява

Свий
Няма добавени обяви.

какъв беше случая с черните пушеци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • какъв беше случая с черните пушеци

    като карам на по-висока предавка с по-ниска скорост и са едни черни пушеци направо ужас. какво да погледна плииииз

  • #2
    Турбодизел ли си? Ами турбината трябва да се развърта бре човек, а на ниски обороти има натоварване, а турбото не нагнетява достатъчно и изгарянето не е оптимално...
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      По-висока предавка с по-ниска скорост ще рече и по ниски обороти на двигателя. Ако си с турбо, значи не може да нагнети достатъчно въздух.
      По принцип черен пушек значи излишък на гориво и/или недостиг на въздух. Под 1800 оборота не ти трябва да караш.

      Коментар


      • #4
        Хе! Срекохме се!

        Коментар


        • #5
          турбодизел съм да, възможно ли е да е за смяна въздушния филтър? Демек да не вкарва достатъчно въздух

          Коментар


          • #6
            От там почни

            Коментар


            • #7
              Може и от горивото да е

              Коментар


              • #8
                какво пък може да е от горивото

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от lubobunker
                  какво пък може да е от горивото
                  Ами може да е некачественно най общо казано. Нямах в предвид че пуши щото е дизел. Предполагам че не ти е до шеги. Помисли от каде си зареждал. Почваш да отхвърляш причините една по една докато откриеш проблема. А може и да се оправи от самосебеси. Което и ти пожелавам

                  Коментар


                  • #10
                    Re: какъв беше случая с черните пушеци

                    Първоначално публикуван от lubobunker
                    като карам на по-висока предавка с по-ниска скорост и са едни черни пушеци направо ужас. какво да погледна плииииз
                    това от скоро ли е или от много време(километри)
                    можеш профилактично да провериш дали добре ти разпрашават дюзите и на какво налягане
                    LR RR Classic VM2.5

                    Коментар


                    • #11
                      Първо виж филтъра, после провери турбината и после дюзите. Изключваш ги по ред на вероятност. Но за мен си е от недостатъчно пълнене на турбото както каза Паджеровод.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        за колко ниски обороти говориме? ако са 1000-1500 и даваш пълна газ, пушенето си е съвсем нормално...

                        постоянно ли пуши или само при първоначално подаване на газ? ако изпушва едно облаче и спира да пуши, също си е нормално...

                        сега както е мокро /няма прах/, спокойно може да свалиш филтъра и да направиш едно кръгче - ако спре да пуши, значи е от филтъра
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #13
                          Възможно е да пушляви и поради неизправност на клапана на системата за рециркулация на отработените газове (EGR клапан).

                          http://dieselpart.ru/autorepair/dvs/47.shtml

                          Ето и малко инфо от руския паджеровски форум


                          Първоначално публикуван от Dizel man
                          Все зависит от количества дыма. Если коротко пыхает черным - нормально для механического ТНВД. Если длинно и обильно то есть варианты:
                          1) EGR. Проверяется съемом вакуумной трубки управления.
                          2) Турбина. Проверяется резким нажатием на педаль и одновременным удержанием в сжатом состоянии патрубка идущего от интеркуллера к впускному коллектору. Держать пальцами. Нормально работающая турбина с согласованной отсечкой пальцы (обычного чела) разожмет. Для проверки можно снять резиновый шланг (8 мм) управляющий сильфоном клапана отсечки самой турбины. Контролировать дымность выхлопа.
                          3) ТНВД. Корректор по наддуву. Причина - передувающая турбина и проблема с самим корректором. Тоже снимается шланг управления с корпуса диафрагмы в верхней части ТНВД. Опять контролируется выхлоп.
                          http://www.pajero4x4.ru/bbs/phpBB2/viewtopic.php?t=7702
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #14
                            Да бе ERG, забравих за тая гадост. Много от собственниците на Чероки, Гранд Чероки и Вранглер (за бензиновите говоря) са ампутирали съотвентата чекня и и са много доволни...
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              това EGR или квото е там има ли го на VM дизелите

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X