Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Околна температура и виско?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Околна температура и виско?

    ОФФ от темата


    Принципно всяка електрическа помпа или вентилатор е много по-икономична и много по-малко товари мотора от механиката задвижвана с ремьк.Ако говорим за ел.водни помпи и ел.вентилатори вместо нормалната водна помпа и нормалното виско то електриката е доста напред в материала.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      До: Околна температура и виско?

      То малко бегаме от темата, ама е интересна.
      Някъде се каза че вентилатор и там каквото трябва бил доста по евтин. Обаче практиката показа че трябва и по мощен алтернатор.

      Коментар


      • #18
        До: Околна температура и виско?

        Андро 160 - аз го писах че става и с вентилатори.

        На практика на жената колата W 124 E320, като и пусна климатика в жегата и отпред се включват две електрически перки. Температурата на мотора пада. До виско не се стига май. Освен двете перки отпред бачка и вентилатора за климатика в купето.
        Това съм го пробвал с часове на над 40 градуса /пустинята в Невада, град с много туристи, лампички и задръствания по главната. Фаровете работеха и те. На сутринта колата запали. 100 ah акумулатор. Така си е заводско. Алтернатора не го знам колко е. Това всичкото е фабрично.
        На практика мога да си карам и с махнато виско. Има и втора, аварийна степен на вентилаторите. Звука е все едно излитам. Вдига прахоляк под колата. Така направени са много малко коли. Не знам как ще е на малък алтернатор. Трябва да се замери или поне в първите няколко седмици с кабелите в багажника. Електриката ми харесва повече на мене. Поне я чувам като включва. Виското е на гадаене.
        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

        Коментар


        • #19
          До: Околна температура и виско?

          Виското как каза Паджеровода е много трудно. Работи, не работи е лесно. Трудно е дали работи на 100%. Това с весника е много условно. Колко вестник?
          Чавдар проба с ел вентилатор, без ефект, плюс че му дръпна акумолатора.
          Аз не бих го изхвърлил, бих го дублирал с вентилатор отпред.

          Коментар


          • #20
            До: Околна температура и виско?

            Е, и аз съм го изхвърлил отдавна и съм го заменил с два ел. вентилатора, но продължавам да твърдя, че при някои условия е незаменимо.
            В моя случай и ел вентилаторите се включват рядко - само в задръствания през лятото или когато тегля ремарке на първа по черен път. Задействат се от датчик на изхода на главата/входа на радиатора.

            Коментар


            • #21
              До: Околна температура и виско?

              Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
              Андро 160 - аз го писах че става и с вентилатори.

              На практика на жената колата W 124 E320, като и пусна климатика в жегата и отпред се включват две електрически перки. Температурата на мотора пада. До виско не се стига май. Освен двете перки отпред бачка и вентилатора за климатика в купето.
              И аз така , само че на W 124 230 . Ама като "щракнат " перките за включване , мотора за момент направо глъхне . Та идеята в предния пост е кое го товари повече .
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #22
                До: Околна температура и виско?

                Всичко го товари. И вентилатора на ремък яде 5 - 6 конски сили, и динамото. Достойнството на електрическите карлсони е, че позволяват по-точно поддържане на температурата, и дистанционно принудително включване - изключване. Недостатъка - товарят акумулатора. Което не те засяга, ако нямаш лебедка. Това е и главното достойнство на механичния вентилатор - не му трябва акумулатора. Ако е твърдо зацепен и нямаш и жалюзи, регулирането на температурата е възможно най-лошото, ако е с вискомуфа, ти остава вечно да стоиш на тръни, защото това е крайно ненадеждно устройство.
                По идея правилното нещо е електромагнитна муфа. Така или иначе, никой не произвежда подходящ типоразмер. На времето имаше опити да се правят самоделни, не стана нищо.
                Остава ти да избираш между пропелери с различна производителност.

                Коментар


                • #23
                  До: Околна температура и виско?

                  Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                  И аз така , само че на W 124 230 . Ама като "щракнат " перките за включване , мотора за момент направо глъхне . Та идеята в предния пост е кое го товари повече .

                  Виското го товари повече.И зависи на колко ти включват перките,някои са на 2 степени,други са на 3..............На батерия 100 ампера нищо му няма,алтернатора си я подьржа като стой та гледай.Ако си с батерийка 42 ампера и 2 бойни фара е друго,но ако ще ходя в гората ще се приготвя за там и няма да влизам с малки батерийки.

                  % искаш ли да видиш кое и колко товари???Датчик за включването на тия електрически перки НОВ ми е 23 кинта.С още 3 кинта го льжа да включва с още 7-9 градуса по-ниско.Перката ми е 110 кинта с електромотора,виското на осмака ми е / седни да не паднеш / малко под 500$.Мамата и на виското и на идеята му,бичат перки та знае ли се.В гората не влизам обаче,за там виското ми се вижда по-подходящо,че електрика и кал до колене не е добра комбинация.
                  Последно редактирано от BENZBOSS; 20-03-09, 18:01.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #24
                    До: Околна температура и виско?

                    Околната температура разкатава Хамьрите в Ирак.Електриката ги вкарва отново в час.

                    http://www.4wheeloffroad.com/techart...fan/index.html

                    Само за пример - по кофти място с по-натоварена машина рядко се намира.Това е малко екстремно,но като за пример става.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #25
                      До: Околна температура и виско?

                      Тия тарамбуки па кво се правят на умни, и не заварят вентилаторите на вала? Какво има да се регулира при 50 градуса на сянка.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Околна температура и виско?

                        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                        Тия тарамбуки па кво се правят на умни, и не заварят вентилаторите на вала? Какво има да се регулира при 50 градуса на сянка.

                        "Тарамбуките" явно са били достатъчно умни да не правят заварки, които няма да вършат никаква работа, предвид разположението на радиатора ...

                        The M1114's radiator design doesn't do it any favors in the Middle Eastern heat. The radiator sits under the hood almost parallel to the road--not straight up in the air stream--and there's a massive oil cooler mounted on top of it, which further blocks fresh air from reaching it.
                        Вместо това им е стигнал акълът да пробват просто да изключат модула, контролиращ вентилатора на охлаждането

                        Soldiers tried all sorts of remedies, from disconnecting the engine-fan control module so the fan ran constantly (which sapped the engine of much-needed horsepower)
                        та перката да се върти постоянно, ама това явно се е отразявало зле на мощността на двигателя.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Околна температура и виско?

                          Това на оригинала и пак прегрява,влиза в авариен режим и под обстрел се прибираш на втора скорост с врящ мотор3 мотора за нула време си отиват.

                          http://www.summitracing.com/

                          Едни от големите тук.От тия купуват 80 броя и всичкото Хьмви минава на вентилатори
                          Последно редактирано от BENZBOSS; 20-03-09, 21:47.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #28
                            До: Околна температура и виско?

                            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                            Тия тарамбуки па кво се правят на умни, и не заварят вентилаторите на вала? Какво има да се регулира при 50 градуса на сянка.
                            Става, ама временно. Вискомуфата е голЕм кютук и инерционните сили, ако е твърдо вързана правят мазало на лагери и водна помпа, ако и тя е куплирана твърдо там и след известно време, ако водната помпа не е сдала курса, оста се къса и перката литва свободно, като Фтичка и се зацепва у радиатора.
                            После-знаете и радиатор и перка и нова помпа и виско. Всичко на калъп!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Околна температура и виско?

                              И преден капак / имам снимки ако искаш,не на моя кола /

                              Пак да сьм на контра за виското - стойката на виското ми е около 600 кинта,виското ми е малко под 500 както казах,радиатора и той някьде там беше,предния капак е все едно с Лада Седмица сьм покрил мотора...............а радиатора с ел.перките е нищо пари ако го сравнявам с цифрите горе.Щом охлажда 6.5 дизел с Ирак все ще ми подухне и на мен как си трябва.



                              В момента карам с термостат на 20 градуса по-ниска температира,на 10 градуса изльгани ел.перки и ново виско сьс стойка за него.Виското няма думата,перките не му дават да гькне,географска ширина малко под Египедските пирамиди.

                              А иначе като идея е добро,но пьк какво мазало прави като се скьса не е истина.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #30
                                До: Околна температура и виско?

                                Първоначално публикуван от Chapai Преглед на мнение
                                Желаете по-подробно ? Става дума за BMW Е36 92 год. с двигател М40. Зададох въпросът си и тук защото ми направи впечетление, че имате доста теми свързани с вискомуфите и ги обсъждате доста колегиално... Повода за темата е, че в пиковата горещина на лято 2008г. температурата мръдна леко нагоре. Тогава при проверка спрях виското с ръка... Иначе преди и след този момент забележки към охладителната система нямам, но пък прерових де що срещнах теми за виско. Останах с впечетление, че виско задължително се сменя когато: Или е блокирало във включено състояние или има появили се хлабини. При невключващо би могло да се пробва да му се долее масълце... Та предвид , че идва лято току що му долях около 10 - 15 ml Castrol 5w40 (такова имах), като претесненията ми бяха в насоки: какво количество и дали съм върнал в изходно положение пластинката отпред която я огънах за да я сваля. За момента впечетленията ми са прекрасни, като фанатично го проверявам - градско при натоварен режим зацепва, извънградско определено е свободно. На място зацепва в момента в който се усеща затопляне на долният маркуч на радиатора. Дано не досаждам...
                                Това с доливане на масло на виско - не го знаех ! Интересно ми е !
                                Ще ти задам два въпроса - какво или колко спестяваш с упражненията с виското ?
                                Какъв е смисъла да се учиш от собствени грешки ?

                                Вместо да си играеш и да рискуваш дали ще зацепи точно когато ти е най - нужно виското - вземи си го смени - 65 лева ( БМВ -318 - М43 )
                                Докато стигна до вярното решение - ми обясняваха :
                                1. Термостата не отварял - 45 лева
                                2. Температурния датчик не отчитал вярно - 35 лева
                                3. Не е херметизирана системата - нова капачка на разширителния съд - 20 лева
                                4. Вероятно е за основен ремонт двигателя ......

                                И ето че смених и виското ( 65 лв само виско , без перката ) - и всичко си дойде на мястото .
                                А ме убеждаваха , че виското си зацепва .
                                Не рискувай двигателя и твоето спокойствие !
                                Смени си виското и си гледай кефа и проблемите на другите !

                                Иначе - виското е зацепено веднага след палене на двигателя - но само в малки проценти .
                                При студен двигател - върти само по инерция .
                                Колкото по топъл става двигателя - толкова по-твърд става силикона ( сместта вътре) във виското и съответно започва да се зацепва повече .
                                При температира 83-92 градуса виското е на 100 % зацепено и се чува неговото виене ( подобно на турбо , но с по дебел глас ).
                                Все едно отпред в двигателя има буря ураган - не може да го сбъркаш , но това е само за минута - и после пак се нормализира.
                                Ако случайно в охладителната система ти е спаднало нивото - електрическата перка няма да се включи ( не знам дали е при всички коли ) , но виското ще си работи и охлажда колкото му е възможно без течност !
                                То взима температурата си от оста към която е зацепено .
                                Затова - често е за предпочитане пред ел. перка .
                                Но все пак е въпрос на личен избор .
                                БМВ 320 е със ел. перка - така , че имаш алтернатива - ако искаш ! Успех !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X