Четох на скоро някакво много старо списание и темата беше за газо-турбинния двигател монтиран в някакъв модел на Мерцедес от 60-те години.Та там се споменава за някакви разработки,по-точно опити за монтиране на турбо компресор на двутактов двигател.Като се замислих,дори не съм чувал някой да говори за подобно нещо.Някои да има по подробна информация за тази комбинация.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
турбо на двутактов двигател
Свий
X
-
До: турбо на двутактов двигател
Това съм го виждал. Обаче двутактов бензинов с турбо ми е много интересно как ставаПървоначално публикуван от КОКО Преглед на мнениеДвутактов дизел с компресор бяха старите Мазове с дървени кабини .Не си спомням модела.Имаше го и на някои военни машини .
май няма начин
Коментар
-
До: турбо на двутактов двигател
Мисля .че като Маза ще стане.Там горивото се подава с дюзи.Има изпускателен клапан.Въздуха се нагнетява от компресор през отвори подобни на преливните канали на двутактовия двугател дирекно в цилиндара.Ако се впръска горивото след компресора в преливните канали мисля че ще стане.Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнениеТова съм го виждал. Обаче двутактов бензинов с турбо ми е много интересно как става
май няма начин
LZ1HAH
0888705588
Коментар
-
До: турбо на двутактов двигател
1. на маза е с механичен компресор
2- компресорът при двутактовия дизел не е за повишаване на налягането а за по-добро продухване на цилиндритеИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
До: турбо на двутактов двигател
аз съм виждал на сузуки РГ500 Гамма снимка със турбо!
4-те цилиндъра бяха в общ резонанс и на края на резонанса от където започва обикновенно заглушителя, беше сложено турбото, в статията пишеше още че мощността е била 440к.с.
Коментар
-
До: турбо на двутактов двигател
Писал съм компресор а не турбокомпересор.Продухване и пълнене.За налягането зависи каква му е диаграмата на пълнене и издухване.Може и да има извесно налягане ако изпускателния клапан затвори а преливния канал е още отворен.Без него няма как да влезне въздух.Когато буталото е долу изп. клапан е отворен.Карал съм такъв в казармата.Безмер-1970 г.Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение1. на маза е с механичен компресор
2- компресорът при двутактовия дизел не е за повишаване на налягането а за по-добро продухване на цилиндритеLZ1HAH
0888705588
Коментар
-
До: турбо на двутактов двигател
Добре де къде надува турбинатаПървоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеДоста вартбурзи са отнесли по някоя турбина при домашен тунинг. Чувал съм че било относително лесно и имало значим ефект.
Коментар
-
До: турбо на двутактов двигател
Пред дросела, какво сложно има?Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнениеДобре де къде надува турбината
Коментар
-
До: турбо на двутактов двигател
Двутактов дизел с турбо, че понякога и би-турбо, и с предсгъстяване в подбуталното пространство (но не е картер) си е класика и са най-ефективните ДВГ правени от човек. Такъв е и най-големия в света (и най ефективния с КПД 50%) на Sulzer. Плават си по моретaтa на всеки нормален кораб. 4-тактови се използват по-рядко и обикновенно за по-малки машини като генератори или главни машини до около 3-4000 к.с.
На карбураторна бензинка ми е малко трудно да си представя ефекта освен че ще изхвърля повече гориво въздушна смес през изпускателния прозорец. Само директна инжекция на гориво в цилиндъра е спасението, и продухване с чист въздух извън картера. Само не знам как ще се забърква смесчицата гориво/въздх в точно отношение. На дизела му е лесно, той се управлява по качество - в едно и също количество въздух можеш да палнеш малко нафтица колкото за ПХ, или пък много като за пълен товар. Бензина е друга бира. Иска постоянно качество (теглово отношение въздух/бензин 14.7/1) и се регулира само по количество. Ако има дроселова клапа - почти се губи смисъла на надува.Последно редактирано от MAP; 23-01-09, 14:54.
Коментар
-
До: турбо на двутактов двигател
Вярно е.И аз съм правил,"като малък"...Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеДоста вартбурзи са отнесли по някоя турбина при домашен тунинг. Чувал съм че било относително лесно и имало значим ефект.

Имахме няколко "Варела" и си експериментирахме...Най-просто казано,слага се компресор(в случая имахме под ръка една недомислица на Фолксваген от Г-60) и се разпробиват жигльорите на карбуратора и...върви като бесно.Като недостатъци е невероятно вискоия разход на гориво(горе долу литър в минута

) и слабата за тази мощност трансмисия.Да не кажа че на второто-третото подаване на газ,скоростната кутия се пръскаше,понякога дори на парчета...Иначе за вървеж...хм...поцепваше разпилена лада 1500...
0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
До: турбо на двутактов двигател
В Youtube имаше някакъв двутактов турбо скутер. А за Мазда - по онова време всеки е експериментирал с ванкелови двигатели. За жалост само Мазда продължиха до край. Те май държат и патентите в момента.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар