Обява

Свий
Няма добавени обяви.

турбо на двутактов двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • турбо на двутактов двигател

    Четох на скоро някакво много старо списание и темата беше за газо-турбинния двигател монтиран в някакъв модел на Мерцедес от 60-те години.Та там се споменава за някакви разработки,по-точно опити за монтиране на турбо компресор на двутактов двигател.Като се замислих,дори не съм чувал някой да говори за подобно нещо.Някои да има по подробна информация за тази комбинация.

  • #2
    До: турбо на двутактов двигател

    Антим да се обади , те правеха некви експрименти с един скутер ....
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • #3
      До: турбо на двутактов двигател

      Двутактов дизел с компресор бяха старите Мазове с дървени кабини .Не си спомням модела.Имаше го и на някои военни машини .
      LZ1HAH
      0888705588

      Коментар


      • #4
        До: турбо на двутактов двигател

        Първоначално публикуван от КОКО Преглед на мнение
        Двутактов дизел с компресор бяха старите Мазове с дървени кабини .Не си спомням модела.Имаше го и на някои военни машини .
        Това съм го виждал. Обаче двутактов бензинов с турбо ми е много интересно как става май няма начин

        Коментар


        • #5
          До: турбо на двутактов двигател

          Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
          Това съм го виждал. Обаче двутактов бензинов с турбо ми е много интересно как става май няма начин
          Мисля .че като Маза ще стане.Там горивото се подава с дюзи.Има изпускателен клапан.Въздуха се нагнетява от компресор през отвори подобни на преливните канали на двутактовия двугател дирекно в цилиндара.Ако се впръска горивото след компресора в преливните канали мисля че ще стане.
          LZ1HAH
          0888705588

          Коментар


          • #6
            До: турбо на двутактов двигател

            1. на маза е с механичен компресор
            2- компресорът при двутактовия дизел не е за повишаване на налягането а за по-добро продухване на цилиндрите
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #7
              До: турбо на двутактов двигател

              аз съм виждал на сузуки РГ500 Гамма снимка със турбо!
              4-те цилиндъра бяха в общ резонанс и на края на резонанса от където започва обикновенно заглушителя, беше сложено турбото, в статията пишеше още че мощността е била 440к.с.

              Коментар


              • #8
                До: турбо на двутактов двигател

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                1. на маза е с механичен компресор
                2- компресорът при двутактовия дизел не е за повишаване на налягането а за по-добро продухване на цилиндрите
                Писал съм компресор а не турбокомпересор.Продухване и пълнене.За налягането зависи каква му е диаграмата на пълнене и издухване.Може и да има извесно налягане ако изпускателния клапан затвори а преливния канал е още отворен.Без него няма как да влезне въздух.Когато буталото е долу изп. клапан е отворен.Карал съм такъв в казармата.Безмер-1970 г.
                LZ1HAH
                0888705588

                Коментар


                • #9
                  До: турбо на двутактов двигател

                  Доста вартбурзи са отнесли по някоя турбина при домашен тунинг. Чувал съм че било относително лесно и имало значим ефект.

                  Коментар


                  • #10
                    До: турбо на двутактов двигател

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Доста вартбурзи са отнесли по някоя турбина при домашен тунинг. Чувал съм че било относително лесно и имало значим ефект.
                    Добре де къде надува турбината

                    Коментар


                    • #11
                      До: турбо на двутактов двигател

                      Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                      Добре де къде надува турбината
                      Пред дросела, какво сложно има?

                      Коментар


                      • #12
                        До: турбо на двутактов двигател

                        Двутактов дизел с турбо, че понякога и би-турбо, и с предсгъстяване в подбуталното пространство (но не е картер) си е класика и са най-ефективните ДВГ правени от човек. Такъв е и най-големия в света (и най ефективния с КПД 50%) на Sulzer. Плават си по моретaтa на всеки нормален кораб. 4-тактови се използват по-рядко и обикновенно за по-малки машини като генератори или главни машини до около 3-4000 к.с.
                        На карбураторна бензинка ми е малко трудно да си представя ефекта освен че ще изхвърля повече гориво въздушна смес през изпускателния прозорец. Само директна инжекция на гориво в цилиндъра е спасението, и продухване с чист въздух извън картера. Само не знам как ще се забърква смесчицата гориво/въздх в точно отношение. На дизела му е лесно, той се управлява по качество - в едно и също количество въздух можеш да палнеш малко нафтица колкото за ПХ, или пък много като за пълен товар. Бензина е друга бира. Иска постоянно качество (теглово отношение въздух/бензин 14.7/1) и се регулира само по количество. Ако има дроселова клапа - почти се губи смисъла на надува.
                        Последно редактирано от MAP; 23-01-09, 13:54.

                        Коментар


                        • #13
                          До: турбо на двутактов двигател

                          И мазането ще да е отделно.....А това за вартбурзите ще е интересно да се види.За Sulzer-а май Мерцедес са работили над такъв проект,а може и същия.Както примемрно Ванкела,Мазда са го взели от Ро.

                          Коментар


                          • #14
                            До: турбо на двутактов двигател

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Доста вартбурзи са отнесли по някоя турбина при домашен тунинг. Чувал съм че било относително лесно и имало значим ефект.
                            Вярно е.И аз съм правил,"като малък"...Имахме няколко "Варела" и си експериментирахме...Най-просто казано,слага се компресор(в случая имахме под ръка една недомислица на Фолксваген от Г-60) и се разпробиват жигльорите на карбуратора и...върви като бесно.Като недостатъци е невероятно вискоия разход на гориво(горе долу литър в минута) и слабата за тази мощност трансмисия.Да не кажа че на второто-третото подаване на газ,скоростната кутия се пръскаше,понякога дори на парчета...Иначе за вървеж...хм...поцепваше разпилена лада 1500...
                            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                            Коментар


                            • #15
                              До: турбо на двутактов двигател

                              В Youtube имаше някакъв двутактов турбо скутер. А за Мазда - по онова време всеки е експериментирал с ванкелови двигатели. За жалост само Мазда продължиха до край. Те май държат и патентите в момента.
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X