Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизелов двигател CDTI?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Дизелов двигател CDTI?

    Да на изключено положение и по нанадолнище пак пада температурата,тази сутрин като го запалих пробвах като светеше лампата през тези 3-4 секунди да чукнах газта и тя веднага изгасна(лампата за маслото).
    Има нещо недомислено тук ама ще го видим



    Поздрави

    Коментар


    • #17
      До: Дизелов двигател CDTI?

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      Ти утрепа всякаква надежда в мен!
      Ако това нещо го има наистина... нямам думи! Ами да вземат да слагат нарисувани уреди просто за красота...
      Уви!!! ... истина е ......
      От около 40 до 100 градуса стрелката е в средата (Проверено не веднъж!)
      Щото иначе ..... ще се шашкаш, а така ..... сама ще си спре, като прегрее ....
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • #18
        До: Дизелов двигател CDTI?

        Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
        И двете коли са с оригиналните термостати,двигателите са 1.3,опел комбо,и когато не го натоварваш направо си изтива,и тогава парно няма,стрелката слиза на под 60 градуса и там си стои,не отчита,ако ще и цял ден да работи на едно място,а да кажем преди това си е била загряла на 85 градуса,това ме навежда на мисълта че новите коли се правят колкото да карат някоя година и това е,няма я вече тази надежност и здравина на материала,няма ги тези двигатели които да ти е кеф да ги слушашвсичко отива към еднократна употреба.


        Поздрави
        Аз карах една година (от окт. 2007-до окт.2008г.)Опел Комбо, 1.3,CDTI, чисто ново, от магазина, навъртях му 42 хил км., никога не имало такъв проблем. Най-добре отиди във фирмения сервиз.
        Сега карам пак Опел Комбо, 1.7 ,CDTI...вече е над 20 хил км. и пак няма никакъв проблем. А лампата за маслото изгасва в момента, в който запаля.

        Коментар


        • #19
          До: Дизелов двигател CDTI?

          днес явно е решил да ме слуша,вдига си градусите,не изтива като го оставя да си работи на едно място,държи градусите,но при едно условие-да не е пуснато парното,пуснто ли е веднага падат градусите
          Това което също забелязах е че стрелката стои на 85 градуса парното хладно,след най-много 5 км взе да духа както си трябва,жега

          Ходих и по колите на колегите,една не вдигаше температура,само моята я задържаше при работа на едно място,всичкоте не отчитаха,странна работа ви казвам


          Поздрави

          Коментар


          • #20
            До: Дизелов двигател CDTI?

            Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
            Питането ми е някой имал ли си е работа с тези двигатели на Опел,на моята служебна кола е такъв,досега не съм карал дизел и имам следните въпроси:

            1-сутрин като я запаля,лампата на маслото гасне след 3-4 секунди,за сравнение на бензиновата ми фронтера гасне веднага след като запали?Нормално ли е това?

            2-Сутрин като я запаля я оставям да поработи,и наблюдавам че след 2-3 минути работа започва да пуши конденз,в смисъл не е бял пушек,а леко като мъгла,но това след като поработи малко?Нормално ли е?

            3-това чудо няма загряване,ако се кара по лекичко до около 2100-2200 оборота не загрява без значение пробега,понастъпя ли го загрява,но започна ли да го карам под 2000 оборота изтива?На колегата е същото само че на 115 000 км,моята на 87 000 и се държи по същият начин?Колите са по на 2 години,подържани само в фирмени сервизи?

            4-след като е с турбо винаги ли трябва да я оставям да работи на едно място след като съм я карал?казвали са ми че пръстените на турбото били керамични,и трябвало да изтинат,затова винаги след като е била карана и е загряла един път винаги трябва да се оставя поне 2-3 минути да поработи на празн ход,и чак тогава да се гаси?Ако е раздавана повече газ,това било задължително?

            Засега това са въпросите,ще чакам вашите напътствия и съвети.


            Поздрави
            Ще ти кажа за "Астра" 1.7 CDTI.
            т.1 - НОРМАЛНО! Не е само сутрин!
            т.2 - НОРМАЛНО!
            т.3 - Същото поведение на стрелката. Ако парното духа топло, нямаш никакъв проблем! Стрелката на температурата "отлепя" при натоварване на мотора. Тогава за около минута "вдига" 85 градуса /минута е изминаването на около 1 км по нагорнище с около 60 км/ч/. Това е "зимното" поведение. Ако времето е топло си се държи като бензинова кола /температурно/.
            т.4 - Добре е да поработи на празен ход след много газ/в книжката на колата го пише/. До сега никога не сме го правили и няма никакви проблеми. За градско - забрави някой да я чака!

            Горните въпроси сме дискутирали с колеги - и при тях е същото.
            П.П. Колите караме от чисто нови. От самото начало са си така.

            Коментар


            • #21
              До: Дизелов двигател CDTI?

              Здравей колега. Мисля, че всичко което си написал до голяма степен е характерна за повечето съвременни дизели.

              Аз имам наблюдения на няколко такива и всичко си е абсолютно както го описваш.

              Голямо впечатление ми направи последния дизел, който в момента карам. Колата е Рено Меган 1,5 Дизел 105 к.с.

              Като я сложа на автоматичен режим на климатроника, топличко започва да подухва изключително бързо. 3 пресечки след като съм потеглил, дори и днес на -14 градуса, като първоначално тръгва на предното стъкло, в последствие прехвърля на централните духалки и в момента в който стрелката на температурата мръдне, прехвърля на краката. Изключително интелигентно и удобно. Силата на духалките и топлината се определя от това да не изстива мотора, докато топли купето. Абе много се впечатлих.

              Ако съм спрял, прехвърля на ръчен режим и увелича температурата и силата на вентилатора на макс, за около 5 минути мотора изстива напълно
              Буквално виждаш стрелката как пада с доста добро темпо.

              Та в заключение, нормално си се държи Опелчето. Ако си с климатроник, пробвай да го оставиш на автоматичен режим и само изключи копченцето на климатика.

              Коментар


              • #22
                До: Дизелов двигател CDTI?

                След една седмица тестове,останових:

                Не е ли пуснато парното,в смисъл вентилатора,колата си загрява добре,държи градуси дори и на празен ход,но пусна ли вентилатора изтива и забелязвам следното,започне ли да изтива се появява онзи бял пушек когато не е загряла(конденза),но само при температури под 2-3 градуса,с две думи малък мотор,не подържа нормален температурен режим


                Поздрави

                Коментар


                • #23
                  До: Дизелов двигател CDTI?

                  Това според мен е 100% термостат.Сменете го с качествен за модела и ще се оправи.Идин приятел има Мерцедес С 220 CDI,и той по същия начин не държи температура.Много хора казаха,че е от самия двигател,но проблема беше в термостата.
                  Турбото ,след продължително натоворване е хубаво да се остави да изстине.Метода е да се остави автомобила около 2-3 минути да работи на празен ход.
                  Поздрави!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Дизелов двигател CDTI?

                    Този двигател 1.3 CDTI Мултиджет, това голямо недомислие на италиянския гении може да ви създаде такива проблеми, дето няма да ви мине и през акъла. Незнам само от Опел как са се навили да го монтират в своите автомобили. Спирам защото много се ядосвам само докато пиша.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Дизелов двигател CDTI?

                      Добре е всеи водач, който кара автомобил с турбина да съзаде навик да не гаси колата буквално веднага след спиране. Турбината се върти с много хиляди обороти и дори при кротко градско каране се засилва и загрява доста. Проблема всъщност е, че когато угасиш двигателя маслото което остава в нея кипва и създава известен нагар в турбината. 2-3 минути са много, но аз лично съм си създал навик като спра и докато сваля колана, докато прибера боклуците от седалките и прочее да не гася двигателя. Гася го едва, когато тръгна да слизам от колата.
                      Yamaha XT​M600E '98
                      Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                      Коментар


                      • #26
                        От: Дизелов двигател CDTI?

                        За дизела на Опел имам наблюдения върху 1,9 CDTI 150 к. с. (2006 г.)
                        По-късното загасяне на лампите не е нормално. Трябва да се види филтъра.
                        За пушенето - пуши. Дори стигнах до там, че махнах филтъра за твърди частици, понеже непрекъснато се затлачваше.
                        Турбината я смених на около 60 000 км (сега е на 120 000), поради ударена лопатка. Масрафът излезе 2 200 - 2 300 лв., като новата турбина ми я доставиха отвън. Тук представителите на марката ми искаха 3 001 лв. Работеше си, ама надсвирваше сирените на линейките.
                        Сега, когато засека разхода (на относително спокоен режим на работа - 90 км/час с автопилот и на 6-та предавка) ми дава около 4,1 - 4,5 л/100 км. Иначе за последните 17 000 км средният разход е 6,8 л/100 км. по бордовия компютър. Градското ми е много тежко, защото от палене до гасене е около 2-3 км или 10 мин.
                        Загрява ама много бавно и колко не мога да кажа, защото няма указател за температура (!?!).
                        Напоследък относително често ми прави проблем ЕГР клапана - засяда. Обясниха ми, че това се получава поради износване между оста на хлапана и леглото на оста. В хлабината влизало нагар и след като изстине колата, клапана затяга. За сега все още го оправяме с почистване, но май скоро ще се наложи да го сменя. Цената му тук е около 350 - 400 лв, а в Англия е 90 паунда (220 лв.).
                        Това са ми проблемите.
                        А, веднъж сменях ел. блок на генератора.
                        Маслото се сменя редовно на 10 000 км.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Дизелов двигател CDTI?

                          Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                          Питането ми е някой имал ли си е работа с тези двигатели на Опел,на моята служебна кола е такъв,досега не съм карал дизел и имам следните въпроси:

                          1-сутрин като я запаля,лампата на маслото гасне след 3-4 секунди,за сравнение на бензиновата ми фронтера гасне веднага след като запали?Нормално ли е това?

                          2-Сутрин като я запаля я оставям да поработи,и наблюдавам че след 2-3 минути работа започва да пуши конденз,в смисъл не е бял пушек,а леко като мъгла,но това след като поработи малко?Нормално ли е?

                          3-това чудо няма загряване,ако се кара по лекичко до около 2100-2200 оборота не загрява без значение пробега,понастъпя ли го загрява,но започна ли да го карам под 2000 оборота изтива?На колегата е същото само че на 115 000 км,моята на 87 000 и се държи по същият начин?Колите са по на 2 години,подържани само в фирмени сервизи?

                          4-след като е с турбо винаги ли трябва да я оставям да работи на едно място след като съм я карал?казвали са ми че пръстените на турбото били керамични,и трябвало да изтинат,затова винаги след като е била карана и е загряла един път винаги трябва да се оставя поне 2-3 минути да поработи на празн ход,и чак тогава да се гаси?Ако е раздавана повече газ,това било задължително?

                          Засега това са въпросите,ще чакам вашите напътствия и съвети.


                          Поздрави
                          Здравей, колега!
                          Отговарям малко късничко, но дано да ти е от полза. Аз имам Опел Астра 2.0 ДТИ - 200г. 101 кс. Гасненето на лампичката трябва да е по бързо. При мен, ако маслото е за смяна тогава гасне по-бавно.
                          2. Нормално е да има такава пушилка, но само през зимата при студено време.
                          3. Дизелите на опел загряват послочино бавно. Провери за всеки случай термостата, н одаже и да ти е читав, бързо загряване няма да плучиш. Принципът, който съм с иизработил, карайки години моя дизел през зимата е простото правило 10/20, тоест 10 км каране или 20 минути шофиране.
                          През зимата му слагам един картон пред радиатора, но гледам интеркулера да е открит, за да не прегрее. Тогава загрява доста по-бързо.
                          4. Хубаво е след дълъг път да я оставиш да поработи на място преди да я изгасиш. Аз я оставям около 30-40 секунди.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Дизелов двигател CDTI?

                            Всички коментирате наблюдения върху Опелови двигатели. Този 1.3 няма нищо общо с Опел, това е от Фиат. Ами като се сношават кон и магаре какво може да се получи и аз не знам но това е резултата.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Дизелов двигател CDTI?

                              Първоначално публикуван от nasko12234 Преглед на мнение
                              Всички коментирате наблюдения върху Опелови двигатели. Този 1.3 няма нищо общо с Опел, това е от Фиат. Ами като се сношават кон и магаре какво може да се получи и аз не знам но това е резултата.
                              Е и квокато е фиат 1.3 1.9 качвани на опел са фиатови мотори и то много здрави мотор-1.7 е на изузу проектиран от хонда-лошото е в подръжката .Всичките дизили загряжат бавно в студеното
                              XR600R-96

                              Коментар


                              • #30
                                От: Дизелов двигател CDTI?

                                Първоначално публикуван от nasko12234 Преглед на мнение
                                Този двигател 1.3 CDTI Мултиджет, това голямо недомислие на италиянския гении може да ви създаде такива проблеми, дето няма да ви мине и през акъла. Незнам само от Опел как са се навили да го монтират в своите автомобили. Спирам защото много се ядосвам само докато пиша.


                                Този двигател колега и обявен за двигател на годината в европа за 2004-та година, и до 2011 от него бяха произведени над 4 милиона броя !.
                                Цифрите сами говорят дали е недомислие или супер успешен.

                                Може би е трябвало Опел да уволнят техните инженери и да те викнат теб в заводите да им обясниш че не разбират и не е трябвало да го монтират и на корса и на астра.

                                А иначе за загряването- и при мен изстива като пусна парното и го карам икономично на извънградско, но държи към 60 градуса на антифриза. Гледах го с лаптоп в движение.
                                Термостата не е защото радиатора ми си стои леден.
                                По добре да изстива отколкото да прахосва нафтата за да греят железата.

                                Аз карам оригинала в пунто 1.3 Мултиджет и съм супер доволен от разхода. Следващата ми кола пак ще е с този мотор.
                                Ники

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X