Питането ми е някой имал ли си е работа с тези двигатели на Опел,на моята служебна кола е такъв,досега не съм карал дизел и имам следните въпроси:
1-сутрин като я запаля,лампата на маслото гасне след 3-4 секунди,за сравнение на бензиновата ми фронтера гасне веднага след като запали?Нормално ли е това?
2-Сутрин като я запаля я оставям да поработи,и наблюдавам че след 2-3 минути работа започва да пуши конденз,в смисъл не е бял пушек,а леко като мъгла,но това след като поработи малко?Нормално ли е?
3-това чудо няма загряване,ако се кара по лекичко до около 2100-2200 оборота не загрява без значение пробега,понастъпя ли го загрява,но започна ли да го карам под 2000 оборота изтива?На колегата е същото само че на 115 000 км,моята на 87 000 и се държи по същият начин?Колите са по на 2 години,подържани само в фирмени сервизи?
4-след като е с турбо винаги ли трябва да я оставям да работи на едно място след като съм я карал?казвали са ми че пръстените на турбото били керамични,и трябвало да изтинат,затова винаги след като е била карана и е загряла един път винаги трябва да се оставя поне 2-3 минути да поработи на празн ход,и чак тогава да се гаси?Ако е раздавана повече газ,това било задължително?
Засега това са въпросите,ще чакам вашите напътствия и съвети.
Поздрави
1-сутрин като я запаля,лампата на маслото гасне след 3-4 секунди,за сравнение на бензиновата ми фронтера гасне веднага след като запали?Нормално ли е това?
2-Сутрин като я запаля я оставям да поработи,и наблюдавам че след 2-3 минути работа започва да пуши конденз,в смисъл не е бял пушек,а леко като мъгла,но това след като поработи малко?Нормално ли е?
3-това чудо няма загряване,ако се кара по лекичко до около 2100-2200 оборота не загрява без значение пробега,понастъпя ли го загрява,но започна ли да го карам под 2000 оборота изтива?На колегата е същото само че на 115 000 км,моята на 87 000 и се държи по същият начин?Колите са по на 2 години,подържани само в фирмени сервизи?
4-след като е с турбо винаги ли трябва да я оставям да работи на едно място след като съм я карал?казвали са ми че пръстените на турбото били керамични,и трябвало да изтинат,затова винаги след като е била карана и е загряла един път винаги трябва да се оставя поне 2-3 минути да поработи на празн ход,и чак тогава да се гаси?Ако е раздавана повече газ,това било задължително?
Засега това са въпросите,ще чакам вашите напътствия и съвети.
Поздрави
Коментар