Не е нужно да се търси скенер. Тия с лазера си го имат. Носиш гарнитурата и получаваш пълна програма.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
изрязване на медни гарнитури за глава?
Свий
X
-
Предимството е голямата устойчивост, а в моя случай имам много шлайфове по главата и блока и ми се налага да ги компенсирам някъде и единствения начин е по-дебела гарнитура! Попринцип на тази хонда беше с метална гарнитура... но един негоден тип реши някога преди да я купим да прави ремонти и я исхвърли и сложи клингеритена, след което започнаха големите проблеми...
Медната гарнитура може да се използва повече от веднаж за разлика от клингеритените, но при тях трябва перфектно шлайфан блок и глава иначе веднага започват проблемите...! Другия дефект е, че при прегряване ако е малко издържа..., но ако се прегрее повече в повечето случай пука главата...
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
-
D16A6 и съм намерил една глава от D16А9 и се чуда дали ще стане...
Тези от D16Z6 vtec-a става със сигурност, но немога да намера за сегаако намера естествено и гарнитурата ще има малка промяна!
Тия дни ще ида да гледам тая D16А9 да вида ще стане ли!
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
-
Че кво и се чудиш? Вземи една голяма жилава хартия, и направи шаблони на блока и главата. Веднага ще видиш дали съвпадат. Цилиндрите лесно се режат с крива ножица, дребните дупки стават за секунди с голяма съчма.
Коментар
-
Мне аз имам стара гарнитура... само ако вида такава глава ще знам дали става без да сравнявам... познавам ги от километри... Въпроса е да намера глава свалена и да ида да я вида... иначе каквито и шаблони да имам няма начин . ТУка в интернет в гуглето търсих снимки, но уви
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
-
главата става, какво искаш да правиш да ти кажа последно една хонда е дигнах от 90 на 150+++ коня от малкия втек(d16z6) глава не взимай загуба на време и пари , имам гарнитура около 2мм беше само ми кажи с кои бутала е да ти дам инфо ако искаш да върви
Коментар
-
главата която е в момента имам съмнения, че има спукан колектор! С две думи вкарва налягане във водата! Тя е обикновена D16A6 110 коня... не е VTEC иначе пак е 16V Просто искам да намера и купя една от D16Z6 която съм сигурен, че става и която е Vtec...! Буталата мм неси спомням... чисто нови ги купи пича maahle 1-ви ремонт! Аз съм ги слагал, което значи, че в блока неискам да пипамзащото е бетон! Единственото което искам да промена е главата, която беше много крива когато я взехме и претърпя много шлайфане... свръх компресия и от там и гарнитурите ги мачка като вафли! Спецялно на този модел хонда гарнитурите са болка (затова и оригинално са метални металексови), понеже ризите са обградени изцяло от антифриз на границата на гарнитурата, което е предпоставка за лесното "хвърляне" на гарнитури... (няма напречни ребра между ризата и блока)
Иначе тя и сега върви неимоверно много... Миналата седмица един пич с МЛ 430 на светофари едни ни караше да се дърпаме и отначало викаше "давам ви една кола преднина", но след 3-тите светофари промени мнението си
До 80км/ч просто го премазвахме, но след тоа ни издухваше все едно спираме... и идваха другите светофари...
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
-
Некараш качественоние сменяме 2-ра гарнитура вече
...
За vtec главата четох тука в гуглето някъде даше имаше и разлики в кривите на ускорението.. доста положителни бяха коментарите след смяната на такава като наща с vtec-oва ... пък и аз имам съмнение за спукване на колектор... и като купува пича направо да е на ниво... закакво да си дава парите е така на вятъра!
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
-
опа, сега се сетих че повечето съвременни автомобили са с метални гарнитури, саме че не медни а от няколко - 3-5 железни листа и всеки опит да бъдат подменени с клингеритови/симеон/ботев завършва с провал, чесане по главата и "абе аз я стегнах с динамометъра, кво стана, сигурно главата е спукана". неудоството е че искат идеални повърхности.Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Ми те новите са безобразно натоварени топлинно. Тоя сандвич е дявол знае от какво, най-малко ще да е от желязоТой е и термокомпенсатора.
Възможно е медната да е изход, медта има голям коефицент но е мека. А възможно е да не е ...
Коментар
-
въпроса стои така, че пича отиде да си купи "оригинална" гарнитура от представителството на ХОНДА (което тука във форума беше с такива добри отзиви, че си помислих, че неговорим за едно и също) Та въпросните хора им е било обяснено, че гарнитурата оригинално е метална и този там дет продава ... казал, че гарнитурата която ще дойде, ако бъде дадена заявка, ще е точно такава каквато се слага при производството на колата! Естествено изискал и капариране на половината от стойността и! Аз му казах на пича, че ако не е метална гарнитурата нищо неправим... още повече, че той е "активен пилот" с голям номер обувки демек! Дадоха 70 лева капаро и чакаха един месец. Гарнитурата която докараха беше досущ каквато беше от арабите на козлодуй.... само че на стойност 140 лева и в по-лоша опаковка! Той я беше купил и ме обеждаваше, че това е истинската гарнитура... да, но "дуки"! Една гарнитура на КГК искара 4 пъти колкото тази... при се, че в случая бях шлайфал и главата и блока и всичко беше право и направено както съм го правил на 100 коли! Стегнато с ключ на кила дадени от оня мизерник от представителството... Та за 140 лева получихме едно голямо нищо!
Попринцип металната гарнитура е няколко листова от стоманизирана ламарина! Тя негние и наистана е направена от особен материал, но когато един човек е глупав ... изхвърлиха я, а тя помеждодругото е много твърда и е данекажа вечна! При шлаифан блок и глава както правя аз щеше да искара 100 години...
Представете си ако този пич дето му права колата неразбираше кой щеше да е виновния за станалото? Представителството на хонда от което купуват десетки потребители или аз! Нямам повече коментари по темата...
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар