Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизел през зимата (проблеми и решения)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Дизел през зимата (проблеми и решения)

    Знам,че се стяга на ръка ама в описания от мен случай са два, и са на малко терсене мЕсто,та затова със скобата...
    Забравих да спомена и пробката за обезвъздушаване,освен дренажната.
    Обърни внимание,че може да връща нафта в резервоара докато не работи мотора.В ГНП-то има клапан,който предпазва от това,ама ако е дал фира(заседнал сигурно),ще връща гориво,ама няма време да изпразни филтъра до следващия старт,та като въртиш ще има въздух само от филтъра до помпата,а от резервоара ще дърпа плътно докато напълни филтъра,и тогава ще изчезне въздуха и в другия маркуч към помпата.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • До: Дизел през зимата (проблеми и решения)

      Тва не съм го направил,отдол на филтъра се завива един пласмасов текерлек-датчика за водата,ама уж плътно върви..нафта не връща...
      Миналата година много гаден номер скрои,баща ми отива до Плевен,и се върна зорлем,сваляме резервара с умисъла ,че се е задръстила сондата,качваме обратно,/това за час и половина,че бърза за друга работа/ попътем почна пак да се лигави и купихме филтър, и на гадния баир за Ловеч умре тотално,...
      Утре ще го разфъргам,че ми писна,имаме още 2коли,само той се лигави и троши през ден...

      Коментар


      • До: Дизел през зимата (проблеми и решения)

        Темата е супер и затова искам да ви кажа нещо което не срещнах никъде.Първо качествено гориво,второ много дизели имат нагреватели на филтрите и е добре да се проверят ,защото понякога не ряботят което значи че дизела отива на желе . Когато лампата изгасне пробайте това има още секунди при които се чува едно чаткане на релето и чак тогава спират свещите да подгряват а това да се подгрява 10-15 пъти според мен е невероятно.Друго нещо за свещите ,всеки дизел си има различен вид свещи ,едните загряват по бавно другите по бързо трябва да се сложат според модела на дизела. Сложат ли се различни полза няма.Е и двигателя да не е сдухан не толкова маловажно .Тогава ще има

        Коментар


        • До: Дизел през зимата (проблеми и решения)

          Имам паджеро 1 една сутрин ставам паля подгрявам двигателя и тръгвам.Не минах и километър и джипката угасна.След 5 минути въртя ключа и запали.тръгнах и след километър пак угасна .Горивният филтър се намира зад радиатора на интерколера.Увих филтъра с един по-голям парцал и нямах повече проблеми.Трябва да го изместя от студената струя или да го изолирам по-добре.

          Коментар


          • До: Дизел през зимата (проблеми и решения)

            На нашия бус фабрично пред филтера има една пластмаса.Той е на сходно място-пред интерколера,
            Но не пречи да сложиш една мукава или наелон,м/у маската и радяторите,като интерколера го закриваш изцяло,а водния радятор му оставаш половината открит,.Писал съм зад маската,защото като го сложиш отпред,едно че дразни,друго -показва отношението ти към колата,поне за мене е така.

            Коментар


            • До: Дизел през зимата (проблеми и решения)

              Радиатора на интерколера ми е над двигатела.

              Коментар


              • До: Дизел през зимата (проблеми и решения)

                Марков те хората са го измислили добре че ако искаш парно провери си нивото на антифриза и термостата ,ако искаш филтъра да не ти замръзва има причина виж откъде ти замръзва.Писах че много от автомобилите вкл и Паджерото имат нагреватели във филтъра провери го и всичко ще е ок .Когато има проблеми има възможности това е живота . и пак .

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X