Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Механична инжекция?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Механична инжекция?

    Преди време карах няколко години VW SCIROCCO 1.8, със механична инжекция, така познатата като K-Jetronik на Бош.
    Не знам дали ще очудя някой, като кажа че повечето системи в автомобилите са се появили най- напред в самолетостроенето - Проблеми свързани с работата на ДВГ, при обръщане на обратно.
    За пример от там са произлязли "сухите картери", инжекционите, и др.
    Когато са разработвали горивните системи, просто не са имали днешните процесори, и са решавали проблемите механично.
    Получили са се системи, които са достатъчно надеждни (нали се сещате какво става при компютъра като се прекъсне захранването поради намокряне или по друга причина), лесни са за поддръжка и регулировки, като не изискват специализирана техника за диагностика и ремонт.
    Има безброй начини да се оптимизира работата на системата, предимно чрез подмяна на дебитомера за въздух (веднага променяме кривата на обогатяване при различните обороти), увеличаване на диаметъра на клапите и др.
    Газови уредби се поставят достатъчно лесно, и поддръжката не е свързана с нещо специално.
    Основния проблем който може да се срещне е невъзможноста да се почистват механични дюзи, което предполага добавки и каране и на бензин след поставяне на газта.
    На капачката за резервоара производителя е написал 98+, което предполага да се съобразяваме с мнението му.
    Напълно съм сигурен че след 10-15г. негативни отзиви ще има и за съвременните системи, но за това всяко нещо е добро за времето си, и след това идва новото с което трябва да се съобразяваме и свикваме.
    Land Rover Discovery 300TDI 1995 Basic

    Коментар


    • #32
      До: Механична инжекция?

      месершмит през втората св война са били с механична инжекция и са нямали проблеми при лупинг
      Bertone freeclimber 1.8 115hp

      Коментар


      • #33
        До: Механична инжекция?

        Те проблемите с лупинга са отстранени и при карбураторите още далеч преди войната. Предимството на инжекциона е в друго - при прострел на всмукателния тръбопровод на карбураторен двигател той е пълен с бензинови пари и почти задължително се палиш, а при ингекциона е много по-малка вероятността да прекъснеш точно тънките горивопроводи от големия смукателен колектор.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #34
          До: Механична инжекция?

          колеги представете си учудването ми когато отидох да правя един мерцедес 60г ,и какво да видя ,редови шестак от едната стрсна на мотора имаше нафтова помпа редова а от другата делко и свещи .също така правил съм сомче двоината броня със ел. инжекция която се управлява от деко във което има 4 чукчета който управляват джюзите и едно което е за искрата
          МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

          Коментар


          • #35
            До: Механична инжекция?

            Тарся Механична Инжекциа за Ауди А6 2.0 Бензин 16V 94г. , ако някой продава или има познат който да продава моля да ме уведоми ще чакам вашите отговори

            Коментар


            • #36
              До: Механична инжекция?

              Най-сетне да се включа и азДълги години карах моята баба Джета с инжекцион KE-Jetronic, колегите по-горе са понаписали това-онова, общо взето инжекционна си го бива и то доста, стига да не го е ръчкал бай Иван от Смядово, при мен се случи два пъти без резултат, олекнах с по 500лева и накрая се ядосах взех си една книжка и го разглобих, почистих, после сглобих и...не тръгнаЕдна седмица го оставих да отлежи и го оправих за 20минути и след като смених механичните дюзи с нови и колата полетя, няма БМВ, ОПЕЛ и тем подобни самолети, последно се бъзиках на магистралата с една Тойота, нагласили се както трябва е изключително пъргава и динамична система, но мноооооого малко хора разбират от нея. Аз лично предпочитам тази пред К-Джетроник, тъй като е по-икономична, а като казвам икономична имам предвид 6,5 литра на 100км междуградско с максимална скорост 130км/часуспех
              Така или иначе колата отиде за скраб,който го интересува имам механична инжекция за продан, за контакт 0887941416 Трифон
              Последно редактирано от trent; 28-04-10, 12:07. Причина: допълване

              Коментар


              • #37
                От: Механична инжекция?

                имам единпассат 2-ка смеьинж как може даму сложа газз натаз гат ?

                Коментар


                • #38
                  От: Механична инжекция?

                  Карах една 124-ка с такова нещо и изобщо не съм възхитен
                  За газ - забравете... Дори да я направиш на газ след известно време не става за бензин. Харчи като ламя, а върви като асансьор.[/QUOTE]

                  Хареса ми, много ми хареса ХАРЧИ КАТО ЛАМЯ, А ВЪРВИ КАТО АСАНСЪОР ще си го запиша това. На тези коли тябва да им слагат чистачки и отвътре, когато трябва да се изнесеш по бързо на кръстовище а тя не може и започнеш да я плюеш да има какво да я чисти. А сега към темата, наистина коли с такъв инжекцион не е добре да се газифицират, винаги след това има проблем с работата на бензин. При работа на газ дюзите и тръбопроводите към дюзите се запушват а няма как да не стане това.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Механична инжекция?

                    Пак пишете глупости.Имам Мерцедес 190-карам го на газ,повече от 160 000км,прави на втора 100км,докато на бензин изключва,на 90-още ,карам я вече 10г.Когато е направена грамотно ,проблем няма и разхода е нормален,харчи около 8.5-9 на 100,мога да я дам на всеки да се убеди сам.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Механична инжекция?

                      ГаСта инжекцион ли е?
                      Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                      Коментар


                      • #41
                        От: Механична инжекция?

                        Истината е, че много малко хора разбират от ремонт и настройка на механична инжекция, още повече с монтирана газова уредба,и 99% викат мЪняй го тва!
                        Пример:
                        Имам познат, който кара Ауди 80 на газ, от миналия век. Колата е купувана още, когато имаше внос на коли на инвалиди, митнически ограничения и тн. После и сложи газ,( обикновена с плочка). От много майстори, го боли още главата и приказката за неволята, го направи самия него майстор. Просто, няма какво да му се опре вече. Ако тези знания, натрупани от проба-грешка ги имаше преди 20години, вече щеше да е милионер. Центрова си сам инжекцията - от части я събира и, я прави да работи перфектно. За газта -същата работа, сега в студеното му дава 10-11л/100км смесен разход.
                        Силата е нищо без контрол.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Механична инжекция?

                          Карал съм многостотин хиляди на газ,последното беше НИВА,1,7 карб.1999г.,а в момента едно многократно по-мощно.При спазване на някои основни правила с газта проблеми няма.Нивата вървеше както никоя друга на бензин(когато я отворех).Тези експерименти искат обаче разход на газ и (според мен) скоростни кутии,разд.,диф. и въобще... .Голфа с мех.инж. се държи прилично и май е по издържлив за другото.
                          А тези простотии се правят от името на всички ни.
                          Даника
                          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                          Коментар


                          • #43
                            От: Механична инжекция?

                            Обикновенно освен за по-евтино хората слагат газ на мех. инжекция защото имат проблеми с нея особенно на Ауди.От мойте наблюдения масовите проблеми не са свързани с механиката а с ел. управлението защото и те имат такова.Механично се определя количеството на горивото но има и ел. система която следи и корегира като най-често тя сдава багажа.Масовото при каране на газ е да се запушат дюзите и регулатора на налягането да предаде бого дух.Системата не е сложна но за сметка на това ел. проблемита са много досадни и са необходими много нерви за отсраняване на такива!При добре настроена система разхода си е съвсем нормален и въпреки това не съм голям привърженик на тези системи - струват ми се доста недодялани сравнени с един японски инжекцион от същия период на производство
                            Uaz 469 2.4 D MB
                            KTM 600 ROTAX
                            Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                            Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                            Коментар


                            • #44
                              От: Механична инжекция?

                              Газовата на моята 190 е обикновена,не е газов инжекцион,с плочка на бош.клапата.Екстрата и е само че пали винаги на бензин.Монтирах я в Старгаз в 2002г,и досега няма някакви особени проблеми с нея,освен че бутилката е 60лтра и заема много място,но тогава нямаше малки пури.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Механична инжекция?

                                Дайте, добър майстор в Пловдив но само изпробван че и аз бая майстори видях даже в един от големите сервизи в града за газ ми предложиха да си сменя мотора??????????

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X