Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Механична инжекция?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    да бе, и аз чух че в WRC от догодина ще минават на газ щото върви повече

    и формула 1 го мислят същото

    газта е за икономия и си върши перфекно работата, за състезания нестава
    drive alive

    Коментар


    • #17
      ще си купиш бензин от бензиностанция такъв дето се слага на формула едно или на WRC знаеш ли кога... точно в сънищата си
      и мене ми се иска ама едно е да гледаш реалността друго е да се превлаплащаваш в някви пилоти (Михаел Шумахер)
      4ао
      Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

      Коментар


      • #18
        4-5 eu e литара ама чак толкова за наште няма смисал не сме Ф1 или срш

        Коментар


        • #19
          Ето още един линк по въпроса:


          http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от go go go
            да бе, и аз чух че в WRC от догодина ще минават на газ щото върви повече

            и формула 1 го мислят същото

            газта е за икономия и си върши перфекно работата, за състезания нестава
            В Щатите има доста добри разработки на спортни автомобили, само и изключително на газ. То и дизел няма във формула 1 (засега), но това не значи, че не става..

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от DINI
              на "а-уди" се среща и то по точно на моделите преди 91-ва! Даже и на 80-ките го има!
              сьъщо така голф 1 и 2. виждал съм го и на други коли, не мога сега да се сетя точно кои, но системата беше популярна през 80-те години на миналия век. аха ,сетих се - ситроен ; пежо 505 и др
              Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
              http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
              http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

              Коментар


              • #22
                Механичната инжекция няма нищо общо с това което сте посочили до тук.Това е ке-жетроник.Мех.инж. е почто като нагнетателната помпа на дизела.Наи много преди години е имаше на някои Поршета.Ауди и Фауве.В София има едно бъги с такава инжекция на Лада мотор 1600 и преди години беше към 170 кс.
                LZ1HAH
                0888705588

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от митко
                  Първоначално публикуван от DINI
                  на "а-уди" се среща и то по точно на моделите преди 91-ва! Даже и на 80-ките го има!
                  сьъщо така голф 1 и 2. виждал съм го и на други коли, не мога сега да се сетя точно кои, но системата беше популярна през 80-те години на миналия век. аха ,сетих се - ситроен ; пежо 505 и др
                  Май става дума за Бош К-джетроник ...

                  А механични инжекционни системи има в Съединените Щати още от 60-те години ...
                  Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Дявол Коледа

                    Първоначално публикуван от Дявол Коледа
                    Първоначално публикуван от go go go
                    маханична инжекция
                    Колега що е туй незнаех че има и такова нещо на какъв принцип работи това чудо?
                    В България "механична инжекция" най-често се наричат горивовпръскващите уредби от типа К- и КЕ-Джетроник, които нa практика са с пневмо-механично и пневмо-електронно управление съответно. Най-вероятно въпроса ти се отнася до тях, принципа на действие може да ти стане ясен от приложените от колегите линкове. Противно на горните твърдения бих казал, че системите са достатъчно надеждни и в повечето случаи покриват моторесурса на двигателя. Проблем е, че не понасят съвместна работа с пропан-бутаново оборудване и нискокачествен бензин (корозират повърхностите в прецизната двойка на дозатор-разпределителя). Доколкото знам повечето производители са имали в гамата си ДВГ с горивовпръскваща уредба от този тип, като най-късно се отказаха от нея Мерцедес-Бенц през 1992 г.
                    Но все пак КОКО е прав да твърди, че това не са чисто механичните инжекционни системи, които имат помпа подобна на ГНП (с разделно мазане естествено или се добавя масло в горивото). Такива доколкото се сещам са Кугелфишер (най-често може да се види в БМВ) и Лукас с тяхната роторно-шибърна помпа.

                    Коментар


                    • #25
                      Търся КЕ-джетроник ..... да го сложа на УАЗ-а ....!!!!
                      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                      Коментар


                      • #26
                        За газта не сте савсем прави. Има такива правени от мен вече на 150-200000 км.

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от sariev
                          За газта не сте савсем прави. Има такива правени от мен вече на 150-200000 км.
                          Точно така.Проблема не е в маханичната ижекция или уредбата, а в газаджиите,повечето просто не знаят как да я вържат.Малкото светнати майстори поставят ''балансьор'' на изпарителя(представлява обикновен маркуч м/у плочката и изпарителя,който да изравни наляганията на мембраните)и проблема се решава генерално Естествено и диаметъра на дифузьора е многа важен...От 20г се правят LPG,как не се научиха за толкова време да ги слагат???ПИСНАЛО ми е...пак всичко сам си правя...
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от ninja_1
                            Първоначално публикуван от sariev
                            За газта не сте савсем прави. Има такива правени от мен вече на 150-200000 км.
                            Точно така.Проблема не е в маханичната ижекция или уредбата, а в газаджиите,повечето просто не знаят как да я вържат.Малкото светнати майстори поставят ''балансьор'' на изпарителя(представлява обикновен маркуч м/у плочката и изпарителя,който да изравни наляганията на мембраните)и проблема се решава генерално Естествено и диаметъра на дифузьора е многа важен...От 20г се правят LPG,как не се научиха за толкова време да ги слагат???ПИСНАЛО ми е...пак всичко сам си правя...
                            А ти твойта оправи ли я, или още си гърми ?
                            RB Patrol Team

                            Коментар


                            • #29
                              Ако знаеш каква епопея беше...иначе,да,сега не гърми,ама пак ми е родила нещо главата...
                              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                              Коментар


                              • #30
                                А мойта все още не върви както трябва и няма кой да я оправи.
                                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X