[продължение на темата: http://www.offroad-bulgaria.com/view...5396425d942b5]
За първия въпрос съм зад мнението на Паджеровод ...
По втория - може би не съвсем коректно, но има подобни разработки, дори влезли в (полу)серийно производство ...
http://avtogaz.com/cgi-bin/article.pl?17&2
Да отбележа - основния проблем на сегашните ДВГ е коляновия вал...
Аз се чудя по други въпроси:
Защо Ванкеловия двигател, който е с по-високо КПД гори приблизително същото количество гориво? Знае се, че от по-малки ходови обеми се постигат същите мощности, но разхода му е аналогичен на утален двигател със същата мощност...
И ... може ли да се направи турбодизелов ванкел?!
За първия въпрос съм зад мнението на Паджеровод ...
По втория - може би не съвсем коректно, но има подобни разработки, дори влезли в (полу)серийно производство ...
http://avtogaz.com/cgi-bin/article.pl?17&2
Да отбележа - основния проблем на сегашните ДВГ е коляновия вал...
Аз се чудя по други въпроси:
Защо Ванкеловия двигател, който е с по-високо КПД гори приблизително същото количество гориво? Знае се, че от по-малки ходови обеми се постигат същите мощности, но разхода му е аналогичен на утален двигател със същата мощност...
И ... може ли да се направи турбодизелов ванкел?!
Коментар