Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо е на бензиновия двигател дроселова клапа?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Сигурно за да не разбутат геометрията на горивната камера. Веднъж заради фронта на горенето, веднъж заради охлаждането.
    Ммм ... и сигурно ще стане още по-страшно с ГРМ ... Хм. Подвижна съчленена глава ...
    На нищо не прилича((( Ти кво имаш пред вид, май не ще да е тая глупост.

    Коментар


    • #17
      Нищо нямам предвид. Това за мен са глупости. ДВГто е дотук и с цената на големи усилия се получава минимален ефект, т.е. вече сме много навътре в експоненциалната функция. Да се напънат и да измислят нещо принципно различно.

      За тая простотия виждам един съвременен дизеляк, чиято горивна камера е в буталото, а отгоре при клапаните е "плоско". Отгоре да търсят компенсацията - инверсирана работа. Лепят един гърбичен вал и готово. Пак става сложно, ама нали затова са им компютърните симулации на изгарянето, та да го изпипат. Пак е кретения, обаче като видя на едно масто колянов вал и зъбно колело ми призлява.

      Коментар


      • #18
        А, ...)) Ми щом ги кефи ...) Лошото че им е много скъпо хобито, и много войни, много нещо заради прости изгъзици(((
        Сутринта съм забравил да напиша. На малките детайли са им много големи специфичните налягания. Пък като станат много тънки материалите стават и пластични или пък крехки, и се почват и якостни ядове. Те това имах предвид.
        А това сигурно го закрепват като новите двигатели на ФВ. Термообработката е след окончателното сглобяване. Край, интегрална схема. Нулева ремонтопригодност. Макар че в някакъв си свят това сигурно е оправдано аз поне не живея в него

        Коментар


        • #19
          Не съм много съгласен, че съвременните двигатели трябва да могат да се пипат. Както е изчислено, сглобено, напаснато и разработено, такъв двигател ще изкара 500 000 км без да се замисли, стига да му сменяш маслото и ангренажните ремъци. С други думи този взел е един от най-издържливите компоненти на колата. Ако случайно, някой ти сипе захар в резервоара - сменяш с нов.

          Идеята е, че при нормална и човешка експлоатация двигателят и цялата кола ще си я избил много преди какъв да е капитален ремонт и когато заумирга ще си купиш нещо далеч по-съвременно.

          Звучи ти консуматорски, но за мен има ясна логика.

          Коментар


          • #20
            Естествено. Това е и нормалната кола за нормалния юзер. А не живот, посветен на Москвича. Или Жигулата - дело на целия му живот и биелните лагери като червена нишка през творчеството му ...
            Мда. Това от Музея на редовия соцшоферюга.
            Въпроса е че ние не сме нормални

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X