Обява

Свий
Няма добавени обяви.

V 4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
    70-те години.Един комшия беше луд на тема уникати та той имаше
    такава.И Корвет с двигател отзад за който споменаха по-горе.Но
    точно коя година е производство не знам,тогава бях малък.
    Само че грешиш в името Шевролет не Корвет а Курвайр (Шшшт! Не се смейте). Наистина много рядък модел, двигателя е отзад, имаше някаква сложна система на охлаждане и тн. Произведени са много малко бройки поради това че се държи по неочакван за шофьора начин в критични ситуации - случват се катастрофи и го спират от производство. Модела е модернизиран, но вече репутацията му е сериозно накърнена и го спират напълно. Сега е голям раритет. NSU-то за което говори Хънтъра наистина е идейния вдъхновител на дизайна на ЗАЗ-а, но двигателя не е Ванкел а обикновен 4-цилиндров редови. Има и спортен вариант ТТ(Турист Трофи), който вдъхновява след години Ауди да кръстят така своето малко купе
    А Ванкел наистина се слага за първи път на NSU, само че на модела Ro-80, и то още в средата на 60-те, въпреки че и като конструкция и като дизайн много е надскочил времето си. Само че там двигателя си е отпред... А човека за който разказва Хънтъра случайно да е живял в Люлин 2?
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #32
      По-горе го написах модела.И двете коли бяха в Ботунец /до кремиковци/
      За NSU-то съм 100% сигурен,двигателят беше отзад в дясно един
      цилиндричен такъв, малък,и резервоара също отзад и място остава
      пак много.Вярно много отдавна беше но си го спомням добре,щото го
      правеше много често.Сменяше сегментите/прави са не кръгли/,много
      бързо се износваха.А за шевито си прав но ние си му казвахме Корвет.
      Голям звяр с два ауспуха и два карбуратора/не знам дали фабрично/
      радиатора точно под капака почти хоризонтал,а отворите за въздуха
      изразани на самият капак отгоре.
      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

      Коментар


      • #33
        Точно такъв е Курвайра, с хоризонтално разположен радиатор. Син металик. В началото на 80-те човека живееше в Люлин (явно се е преместил), там беше и Шевролета и NSU-то.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #34
          Тъй,тъй,що годе го уцелихме... .Значи двг на NSU-prince,който аз съм виждал и разглобявал беше 4-цилиндров,редови с ВЪЗДУШО охлаждане и стоеше под ъгъл(48 градуса(не съм на 100% сигурен)).Да,и резервоара му беше там(леко в лЕво).Друго по-интересно за този двг-цилиндрите са отделни,на шпилки,като на ЗАЗ,Калинка,Фиат(500,126)и кой знае още колко други.Относно Ванкела(ро80),модела е 1969 и нагоре...
          Друго искам да споделя(Дима помниш ли-обещах ти веднъж ).Двг на ЗАЗ 965,965А не е бил стартов двигател за вертолети(това са си легенди ),а раздробен 12-цилиндров ДВГ за МИ-2.След войната Хрушчов е имал на разположение 60 000двг-та и така е започнало производството на тъй наречената руска народна кола.Купето е откраднато от Фиат 600,променено за да може да се вкара двигателчето,което се е получило като 4-цилиндрово,с кубатура 995сс и 23кс. и 3800об/мин.Скоростите и те не са тяхна разработка,от некво бъги бяха...А предния мост е торсионен от KDV,което е бащата на VW 1200,1300,нататък моделите ги знаете...
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #35
            Абе на МИ-2 двигателя е звездообразен с въздушно охлаждане и го има на още доста самолети. Там буталата са колкото на ЗАЗ-а целия цилиндър с ребрата (ако не вярваш дай да ходим в Крумово да ти покажа, сам ще се убедиш). А този V4 двигател май е бил правен за стационарен - да върти разни агрегати и други армейски дивотии, а после са го сложили на ЗАЗ. Апропо, и двигателя на легендарното Мини е разработен за пожарникарска помпа, а виж каква колица е станала
            Що се касае до пусковия двигател на по-големшките вертолети - също е газова турбина, хич не е голям и става за някоя по-лекичка машинка
            АБЕ ЩО ТОЯ ФОРУМ НЕ ГО НАМИРАМ В СПИСЪКА А САМО АКО НЯКОЙ ПИШЕ В НЕГО???
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #36
              Технологии, теория, направи си сам, конструкции
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                Е иманно там не го виждам...баси, кьорав съм...
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #38
                  Я виж долу в ляво какви са ти настройките за това кои и колко теми да се показват...
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #39
                    Венци мерси! Разбрах каква е галимацията, не беше това. Явно случайно съм натиснал (или по дефолт е било така) да подрежда темите по нисходящ ред, така че най-скоро ползваните бяха най-накрая. И понеже при другите теми е както трябва изобщо не се светнах че на отделна тема може да е различно.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #40
                      Дима,може и некое друго ''ми''да беше,знам ли вече(там съм слаб,имам само няколко минути полет с Гаврон...преди 14г ),но имам ня'къв спомен за вертехопел произвеждан м/у 1941-43г.А що помня Ми-2???Ше търся по книгите тука...
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                        Дима,може и некое друго ''ми''да беше,знам ли вече(там съм слаб,имам само няколко минути полет с Гаврон...преди 14г ),но имам ня'къв спомен за вертехопел произвеждан м/у 1941-43г.А що помня Ми-2???Ше търся по книгите тука...
                        Че той тогава Ми-2 не е бил и в главата на Мил (конструктора).
                        Ама съм и аз заплес, имам впредвид Ми-1 а пиша Ми-2. Ми-1 е с бутален двигател, разработването му започва през 1947, а серийното производство 1950г. Двигателя е 1ПД АИ-26В - 575кс - звездообразен седемцилиндров. Ми-2 е газотурбинен и е тема на друг разговор...
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #42
                          ми той въпроса ми не е вече много актуален, аз с ония тикви отдавна вече не работя . ама вие дерзайте...
                          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                          Коментар


                          • #43
                            ЗАЗовият мотор е от американска десантна лодка. Давали са я на руснаците по Лендлиза.

                            Коментар


                            • #44
                              http://snimka.bg/album.php?album_id=20894
                              а ето един редови двигател на NSU

                              Коментар


                              • #45
                                Онова е Шевроле Корвеър. И няма радиатор, ами огромен вентилатор, който обдухва шестте хоризонтални цилиндъра с въздушно охлаждане, като дърпа въздух през капака. С два карбуратора е. Замислен е като американска костенурка, по-скоро костенурище.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X