Обява

Свий
Няма добавени обяви.

V 4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Gichev
    Chuval sam che i bokserovia dvigatel e ot tipa V s 90 gradusa (bahti kak da napisha agal na latinica ) ama niamam kirilica kakvo da napravia
    Vtozi smisal site subaruta, alfa 33...
    (

    Боксеровия двигател е с ъгъл 180 градуса...
    Алфа 33, повечето Субару, Форсваген Бръмбър (и някои нему подобни), модели на Татра ... но те си се водят Боксер или "Flat" ... или опозитни ...
    Път без препятствия обикновено не води до никъде.

    Коментар


    • #17
      Гатанка.Посочете руски автомобил, който да не е /краден/ от някой, особено преди или през войната,понеже стана въпрос за ZAZ ?

      Коментар


      • #18
        От къде идва той

        Коментар


        • #19
          da de 180, i az neshto nedomislil predi da napisha

          Коментар


          • #20
            ...

            Както стана дума - и в статиите (линковете, които пуснах) по-горе ...

            Купето на 965 е взаимствано от Фиат и може би частично от един модел ИФА ... разработването е ставало в заводите на Москвич ... и първоначално са предложени 2 двигателя редови и V-образен с въздушно охлаждане ... редовия вероятно е бил копиран от двигателите на НСУ ... V-то се смята, че идва от Татра

            Купето на 966-968 идва от НСУ, което пък е смален модел на Шевролет Корвейр ...

            Имам снимки на НСУ от изложение на ретро коли в Германия ... в първия момент го помислих за ЗАЗ ...

            А за не-крадения автомобил ... не се сещам ... някой ше подскаже ли? Може би някой от ГАЗ-овете?
            Път без препятствия обикновено не води до никъде.

            Коментар


            • #21
              Значи израза да "побългариш" нещо не е много верен Руснаците са по-добри в тази област, щом винаги вземат нещо готово и си го правят както им харесва
              2010 CRF 250 R

              Коментар


              • #22
                Jeep Вилис разбириш ли е V4...справка дедо:

                "....беше чисто нов....карах некъв американски офицер из Унгария...на 20-ия км загря и кат отворих капака гледам V4 .... перката за охлаждане не беше закривена, а абсолютно права (заводски дефект)...взех клещите и оформих.....американеца каза 'кво праиш бе човек' ма като падна температурата ..... 'евала', 'майсторче'. След 3км се събудихме в едно дере.......настъпихме противотанкова мина. Човека остана без левата си длан...носих го 6км.....вобще не рева....ербаб беше..."

                Коментар


                • #23
                  Вилис V4 ама друг път. Я се поразровете малко да видите какви двигатели са слагани.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    ЗАЗ като двг е от един малко сериен следвоенен модел на БМВ.
                    Разликата -БМВ-то е боксер.Всички други агрегати са 1към1.
                    А наистина купето е копие на НСУ,само дето този модел с това
                    купе на НСУ-то е с ванкелов двг.пак разположен отзад само че
                    малко в дясно.А относно другите руски автомобили има и не
                    крадени а купени:ЗИС-5 ,Камаз идр.Май че и ГАЗ.
                    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                    Коментар


                    • #25
                      V4 се слага на някои модели Форд Таунус 12М, 17М и 20М. Като габърити става 1:1 на мястото на ЗАЗ-овия, с тази разлика че е с водно и трябва да му слагаш радиатор, но пък има нормално парно. Бяхме направили една такава ЗАЗ-ка с двигател 2.0 от Форд - вървеше като изтървана...обаче няколко месеца по-късно загина геройски, един голям джип с здрави ролбари спрял в нея, а отпред имало камион, та тя останала посредата
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                        ЗАЗ като двг е от един малко сериен следвоенен модел на БМВ.
                        Разликата -БМВ-то е боксер.Всички други агрегати са 1към1.
                        А наистина купето е копие на НСУ,само дето този модел с това
                        купе на НСУ-то е с ванкелов двг.пак разположен отзад само че
                        малко в дясно.А относно другите руски автомобили има и не
                        крадени а купени:ЗИС-5 ,Камаз идр.Май че и ГАЗ.
                        ВАНКЕЛ???!!!???Коя година?Хънтър,Ванкела влиза в производство значително по-късно-към средата на 70-те чак.Аз съм разглобявал двигател на NSU,модел мисля 1959г(или 57-ма,май,не помня точно),но беше произведен 1964г и е с 4-цилиндров РЕДОВИ двигател с въздушно охлаждане.
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • #27
                          наистина ланча се водят кати първите произвели V4 двигател
                          още 1937 година

                          а относно боксера и 180гардусов V образен двигател има разлика
                          LR RR Classic VM2.5

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                            ВАНКЕЛ???!!!???Коя година?Хънтър,Ванкела влиза в производство значително по-късно-към средата на 70-те чак.Аз съм разглобявал двигател на NSU,модел мисля 1959г(или 57-ма,май,не помня точно),но беше произведен 1964г и е с 4-цилиндров РЕДОВИ двигател с въздушно охлаждане.
                            70-те години.Един комшия беше луд на тема уникати та той имаше
                            такава.И Корвет с двигател отзад за който споменаха по-горе.Но
                            точно коя година е производство не знам,тогава бях малък.
                            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                            Коментар


                            • #29
                              Аха намерих го:1963 г. NSU Saksa Spider.
                              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                              Коментар


                              • #30
                                Първият модел автомобил на NSU на който слагат Ванкелов двател е Ro 80 и това е някъде към средата на 70-те години.А на предшественика на ЗАЗ - NSU 1000 Prinz се слага най-обикновен четиритактов двигател.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X