Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    поразгледай я на място, предполагам може да се проследи, кое къде отива. японците понякога се престарават с усложнението на някои джуджавки, та за митсу не мога да кажа нищо конкретно
    -Чем занимаетесь по жизни?
    -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
    -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

    Коментар


    • #62
      Имам още един въпрос, който се отнася за дюзите. Четох, че на 4N1 серията двигатели се слагат два вида. Едните са соленоидни, другите са пиезо дюзи.
      Та какви са им предимствата и недостатъците. Кои са по непретенциозни, цени и т.н ?
      Кое е по-късметлийско да има двигателя предвид качеството на нашата нафта ?

      Коментар


      • #63
        Соленоид са по-читавите за нас. Имат ремонтни комплекти, докато пиезето е само нова дюза. Единственото предимство на пиезото е, че двигателя е по-тих.

        Коментар


        • #64
          Първоначално публикуван от FiveFinger Преглед на мнение
          Соленоид са по-читавите за нас. Имат ремонтни комплекти, докато пиезето е само нова дюза. Единственото предимство на пиезото е, че двигателя е по-тих.
          А причината, за да е по-тих не е ли в това, че пиезото разпръсква по-добре, прецизно и ултра финно в сравнение със соленоида ?

          И още един въпрос, кой двигател е по-добър, издържлив, надежден и приятен- 4N13 110 КВт на Митсубиши или комън рейла на VW не бомба - дюзата. Конкретно 2000 кубика 125 КВт ?
          Последно редактирано от stako; 04-03-20, 16:17.

          Коментар


          • #65
            На VW гледай комън рейлите след 2012-3г. Имах такъв 2.0 тди 170к.с 2012, и вървеше на гръм. Разход смесен 6-7.
            За този дизел на Мицубиши не знам нищо. Какво пишат по чуждите форуми?
            Като цяло, редовно обслужване с хубави масла и консумативи, хубаво гориво, да не над 600 000км с незанаен произход, не би трябвало да имаш драми.

            Коментар


            • #66
              Да посъживя темата. След 4 години и половина експлоатация на един от последните дизелови двигател за Европа на Мицубиши - 4N13 110 кВ, мога да споделя един тъп проблем, който като чета из форумите, масово го имат и при други марки с дизеляци. Това е картерната вентилация, която е вкарана точно преди турбото, в случая с Мицубишито. Та като я разкарах от въсдуховода за чистият въздух и след това почистих основно турбопътищата, дроселовата клапа и всмукателният колектор от тази мазна гняс която се отлага, плюс почистих и дебитомера и се оказа че двигателя стана неузнаваемо пъргав, динамичен и мощен. А причината беше, че забелязах от турбото да се стича масло и първата ми мисъл беше, че съм за турбо. Като откачих въздуховода и видях че е е пълен с масълце, а турбото няма грам луфт ми се проясни картинката. Почистването е голяма врътня, особено на интеркулера и на всмулателният колектор. Дросела беше така затлачен, че отвора беше свободен на максимум 60 %. Не съм се занимавал да махам капака на клапаните, да видя има ли сепаратор, филтър и т.н., защото за да махна капака, трябва да се вадят инжекторите, а това си е вече по-голям ремонт. Сега карам с картерна вентилация изведена да духа в атмосферата.

              Коментар


              • #67
                То освен картерната вентилация там нали цапа и ЕГР-а, та да стане още по красиво
                Лошото е че с маркуча навън може да стане беля ако вентилацията е активна, демек ако има още един маркуч, който води след филтъра

                Коментар


                • #68
                  След като си почистил входящият колектор и дросела, можеда затапиш ЕГР-а и да не се занимаваш повече с картерната вентилация. Маслото ,което влиза вътре без нагара от ЕГР-а е безобидно и мотора ще си го изгори.
                  Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                  Ford Fiesta 1.4 Tdci

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X