Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

    Ориентирайте ме грубо за справедлива цена за такъв Лансър, края на 2011 г., много запазен, на малко над 100 000 км, второто ниво на оборудване?
    Поисканата първоначална цена е била над 16 000 лв. За мен е страшно много това.

    Коментар


    • #17
      От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

      Като чета отзивите в нета за този мотор 4N13, от полски и английски форуми, отзивите са добри и дори повече от добри. В Бг форума на Митсубиши, потребители с бензин в кръвта го плюят, като стигат до там, че дори твърдят, че ресурса му е 70 хил км.което ми се струва несериозно и даже некомпетентно.
      Както и да е, всеки си има мнение.
      Въпроса ми е, понеже съм карал предимно бензини със сходна нормална мощност, като седна да карам дизела не ми иде да настъпвам от 1500 оборота, за да доускорявам динамично. А и като карам зад някой такъв виждам как отзад хвърля сажди.
      Лично предпочитам да сваля предавка, а същото правят и автоматите, за да отскоча на 2000 и да доускоря до 3000 оборота и тогава да мина на по-голям зъб. Но всички казват така се кара атмосферен бензин. Дизела от 1500 до 2500 и слагаш по-горна предавка и настъпваш газта до края.
      Аз предпочитам да карам с много умерена газ и по-високи оборотаи. Кое е по-правилно за дизела ?

      Коментар


      • #18
        От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

        Защо хората не си таковат невестите на мегада. Знаеш ли?

        Коментар


        • #19
          От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

          Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
          Защо хората не си таковат невестите на мегада. Знаеш ли?
          Казвай колега, за да не гадая, какво точно имаш предвид. Досещам се, но ... давай да не се излагам.

          Коментар


          • #20
            От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

            Карнето на дизел и бензин не е по книга, ако си опитен шофьор е въпрос на усещане. Знаеш кога колата вече не е силна и сменяш предавка. Има дизели и дизели, тези които тръгват от 1500 об и са само с едно турбо, теглят до окоюо 3500-3600 об прилично, нагоре няма голям смисъл, но да речем смяна на 4к об, ако си спортист.
            Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
            Ford Fiesta 1.4 Tdci

            Коментар


            • #21
              От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

              След известно каране сам усещаш как се държи конкретния автомобил и си правиш сметката как да го караш. Колегата от форума на мицубиши вместо да си търси проблема чака съвети от "специалисти" които никога не са виждали на живо такъв двигател и ръсят простотии.

              Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk

              Коментар


              • #22
                От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

                Аз лично я усещам, че под 1800 оборота, като настъпя няма респонд, ако настъпя много тогава има, но не е динамичен.
                Когато е по-близо до 2000 оборота, дори и с леко подаване на газ веднага подръпва стремително.

                Коментар


                • #23
                  От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

                  Първоначално публикуван от stako Преглед на мнение
                  Казвай колега, за да не гадая, какво точно имаш предвид. Досещам се, но ... давай да не се излагам.
                  защото всеки ще дойде да му дава акъл. С четене по форуми,кола няма да си купиш. Няма таква без проблеми. Избирай най-малкото зло, и скачай. След някоя година, сменяваш и това е.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

                    С четене по форуми става но с питане не става, аз преди време имах дилема и никой не даде акъл. Мисля че така стана по-добре, сега не мога на никой да се сърдя, а и няма за какво. Важното е да се чете ииии.... Мечка страх, мен не страх...
                    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                    Ford Fiesta 1.4 Tdci

                    Коментар


                    • #25
                      От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

                      Ходих да сменям маслото на двигателя. Механика ме светна, че на щеката има три показания. Минимум и максимум за маслото са ясни, но има още един максимум който е масло плюс нафтата, която влиза при маслото, при регенарицийте на DPF. Е това вече ме довърши. Предупреди ме да го следя много редовно, навик който имам, но за да следя дали маслото намалява, а не да се тъпче с нафта. Около литър и половина нафта може да влезе при маслото. За мен двигател който обърква маслото с горивото е за ремонт, след употреба. Не ми е ясно нафтата и маслото в такова съотношение какво причиняват на всички метални повърхности в контакт.
                      Ако знаех това, преди да взема колата е много възможно да бях взел друго решение.
                      Та все пак с литър нафта в маслото какво се случва ?


                      Въпроса е, че никак спокойно няма да ми е да карам с масло, което увеличава нивото си поради наличие на гориво в него.
                      Интересно ми е, като прави регенерация на топъл мотор при каране в обороти дали пак качва нивото, или това става при прекъсната регенерация, в неоптимален температурен режим или такава при по-ниски обороти на място ?

                      Коментар


                      • #26
                        От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

                        Първоначално публикуван от stako Преглед на мнение
                        Ходих да сменям маслото на двигателя. Механика ме светна, че на щеката има три показания. Минимум и максимум за маслото са ясни, но има още един максимум който е масло плюс нафтата, която влиза при маслото, при регенарицийте на DPF. Е това вече ме довърши. Предупреди ме да го следя много редовно, навик който имам, но за да следя дали маслото намалява, а не да се тъпче с нафта. Около литър и половина нафта може да влезе при маслото. За мен двигател който обърква маслото с горивото е за ремонт, след употреба. Не ми е ясно нафтата и маслото в такова съотношение какво причиняват на всички метални повърхности в контакт.
                        Ако знаех това, преди да взема колата е много възможно да бях взел друго решение.
                        Та все пак с литър нафта в маслото какво се случва ?


                        Въпроса е, че никак спокойно няма да ми е да карам с масло, което увеличава нивото си поради наличие на гориво в него.
                        Интересно ми е, като прави регенерация на топъл мотор при каране в обороти дали пак качва нивото, или това става при прекъсната регенерация, в неоптимален температурен режим или такава при по-ниски обороти на място ?
                        Отиваш при добър тунер, и ти изключва софтуерно ДПФ-а, после го махаш механично и не мислиш за нафта в маслото.Може да комбинираш операцията с ремап, като пари ще е почти същото.
                        Ако не се решаваш на тази инвазивна процедура, трябва доста добре да подбираш маслото си, да следиш редовно нивото(ако не караш извънградско). Ако караш доста извънградско няма да имаш проблеми с ДПФ-а и съответно с нафта в маслото.
                        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                        Ford Fiesta 1.4 Tdci

                        Коментар


                        • #27
                          От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

                          Обикновено причината е прекъсната активна регенерация - при често каране на кратки разстояния колата се опитва да регенерира активно DPF-a вкарвайки допълнително гориво за повишаване на температурата на изходящите газове в такта на "издухването" им. Да, ама ако шофьора угаси колата в този момент впръсканото в цилиндъра гориво после лека полека се стича при маслото и с времето повишава нивото му. Този ефект го има при почти всички модерни дизели с DPF - може би с изключение на френските които ползват Eolys с който понижават температурата на изгаряне на саждите и ползват други механизми за повишаване на температурата. Ама там пък питата яко се задръства с неизгарящия прах от церия с времето и накрая пак член...

                          Едно нелошо решение е някак си да се изкара индикация някъде така че шофьора да знае кога върви регенерация и да не гаси колата, ама не знам как да стане. Друг вариант е естествено премахването на цялата тая галимация, но на това не се гледа с добро око от различните моралисти.
                          Последно редактирано от swartalf; 19-08-19, 10:42.
                          What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

                            Първоначално публикуван от stako Преглед на мнение
                            Ходих да сменям маслото на двигателя. Механика ме светна, че на щеката има три показания. Минимум и максимум за маслото са ясни, но има още един максимум който е масло плюс нафтата, която влиза при маслото, при регенарицийте на DPF. Е това вече ме довърши. Предупреди ме да го следя много редовно, навик който имам, но за да следя дали маслото намалява, а не да се тъпче с нафта. Около литър и половина нафта може да влезе при маслото. За мен двигател който обърква маслото с горивото е за ремонт, след употреба. Не ми е ясно нафтата и маслото в такова съотношение какво причиняват на всички метални повърхности в контакт.
                            Ако знаех това, преди да взема колата е много възможно да бях взел друго решение.
                            Та все пак с литър нафта в маслото какво се случва ?


                            Въпроса е, че никак спокойно няма да ми е да карам с масло, което увеличава нивото си поради наличие на гориво в него.
                            Интересно ми е, като прави регенерация на топъл мотор при каране в обороти дали пак качва нивото, или това става при прекъсната регенерация, в неоптимален температурен режим или такава при по-ниски обороти на място ?
                            Всички VAg са така, мешат нафта и масло. Маслото е предвидено за такава работа. Сменявай на 10-12 000км макс с хубаво, и проблем няма да имаш.

                            Коментар


                            • #29
                              Ако ще се кара там градско,със жалене и зимата , и рядко-на дълги разстояния, то махайте го.

                              Тука един документ като какво се случва с вискозитет и пламна температура на масла,смесени с гориво :

                              https://hrcak.srce.hr/file/75680

                              Още при 5% дизел в маслото последното е на път да изпадне една графа надолу по SAE J300 (биля едната минералка 15w-40 е станала 10w-30,както се види от таблица 7 ).

                              Що се отн.до пламна температура,
                              "In case of dilution of engine oils with 5 wt% of diesel fuel ED flash points remain rather high and still adequate for use in the engine..."
                              Обаче по-ниска пламна температура вероятно води до повишен разход всл.изгаряне (ведно със SAPS ,от които уж нали пазим ДПФ-а..хм...).При по-висок % разреждане с гориво разходът (на разреденото масло) ще да се увеличава.И регенерацията любезно "долива".Тъй може се окаже,че на щеката хем нивото уж "не мърда",пък процентите на гориво в маслото тихо да се качват.

                              Ефектът връз износа на мотора не е разгледан в горния документ,ама може се предположи какво се случва.


                              Палиативна мярка- ръгаме xw-40 вместо предписано xw-30 да речем.
                              Даваме на добитъка думан,когато имаме възможност и там по предписание.
                              ...
                              ...
                              ...
                              И в крайна сметка се отърваме от пущината.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Mitsubishi диезел 1.8 DI-D

                                Чак пък махайте го ... Един дизел след 2008 няма без ДПФ. Не са такива драми, хубаво масло, навременна смяна и регенерациите да не се прекъсват по възможност. Това е.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X