Обява

Свий
Няма добавени обяви.

VC Turbo

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • VC Turbo

    Миналата година инфинити представи новата моторетка с променлива компресия, която ще бъде слагана на моделите 2018 та година. Предполагам и нисан ще получи същия мотор в даден момент.


    Може да почнем да хвърляме камъните[emoji1]

    Поне за мен концепцията е много интересна.
    Също ми е интересно че се говори само за 2.0 литра, който ще бъде монтиран и на СУВ. Аз лично не виждам за момента какво ще е предимството пред 3.7 и 4.0 литровите атмосферни бензини.
    Последно редактирано от Daniel; 13-02-17, 20:40.

  • #2
    От: VC Turbo

    Променлива степен на сгъстяване. Участвал съм в писането на курсова работа с подобна тема преди около 25 години. Идеята е в ниски режими да работиш с голямо сгъстяване (ефективно), а във високите като надуе турбината - с малко сгъстяване за да не чука. Всичко това за бензин, защото цялата интрига е да заобиколиш детонацията. Ако поиграят както трябва с турбината може и да заобиколят помпените загуби.

    Има сума концепции за развитие на ДВГ възникнали в последните 40 години ама на никого не му се занимаваше да ги вкарва в производството. Сега ги натиснаха електричките и се почна.

    Интересно как са го балансирали, може би само в двата крайни режима. Мазането сигурно са го оправили някак ама лагерите от 3 станаха 8 и пак само 2 правят пълен кръг. За инертността и дългата биела е ясно - не са ги оправили.

    Коментар


    • #3
      От: VC Turbo

      Като изключим че ще тежи доста, този двигател, и ще има огромен инерционен момент на коляномотовилковият механизъм, при това нямам никакво намерение и да му сменям лагерите, друго не мога да кажа, при положение че ги няма дадени поне основните му данни и параметри, разход на гориво, мощност и тнт..

      Как ще е от към погасяване на моментите, пък нямам никаква представа??

      Пуснете си локомотивни и корабни двигатели да гледате из тубата, и там ще се нагледате на такива шантави простотии, колкото ви душа сака.....
      Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

      Коментар


      • #4
        От: VC Turbo

        Масово почнаха да монтират двигатели с цикъл на Аткинсън на хибриди, като разправят, че били много подходящи за целта.
        Аз до преди няколко години даже не бях чувал за петтактовият мотор, и като се поразшумя се зачетох, но впечатленията ми са само виртуални, и много ми се ще да го видя и чуя на живо.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #5
          От: VC Turbo

          Първоначално публикуван от Traqn Savov Преглед на мнение
          при положение че ги няма дадени поне основните му данни и параметри, разход на гориво, мощност и тнт..
          http://www.motorauthority.com/news/1...ression-engine
          А за разхода ,жълтите са скъперници нема да харчи много!

          Коментар


          • #6
            От: VC Turbo

            Мъртъв клон в развитието на автомобилостроенето.

            Няма как толкова сложен в механично отношение двигател да се наложи и да измести конвенционалните.
            То и Мазда се мъчиха да направят ванкеловия двигател масов, хем е доста по-елементарен, но пак не им се получи, та това ли...
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #7
              От: VC Turbo

              Те всички ДВГ са мъртъв клон. Този поне е конструктивно близък до традиционния бутален двигател и може да ползва много от 100-те години развитие. Споменатият по-горе Аткинс е значително по-встрани, за ванкеловия да не говорим.

              Впрочем нищо елементарно няма във ванкеловия двигател. Теорията му е сложна, сметките му са дебели, триенето много.

              Коментар


              • #8
                От: VC Turbo

                Сааб 2000 г. изкарват прототип с подвижна глава.
                https://youtu.be/oxR-3Un6WkU

                Коментар


                • #9
                  От: VC Turbo

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Впрочем нищо елементарно няма във ванкеловия двигател. Теорията му е сложна, сметките му са дебели, триенето много.
                  А на това "съоръжение" са му малко сметките така ли?
                  Това спада към първоначалните разходи, които са си доста големи де, и тегнат върху всяка нова разработка, но поне са еднократни. Веднъж разработен двигателя, и вкаран в производство-трудния и скъп етап е отминал. Така е било и с Ванкел, така е и с тази механика. Но ванкеловия е много по-прост като механика отколкото този. И не се наложи.

                  Но де да знам де, на откриването на световното изложение в Париж в началото на ХХ век(или в края на XIX беше), някакъв директор беше, казал, че в техниката вече всичко е изобретено, и няма накъде повече да се развива...
                  Та да не сме тесногръди като него, и да приемем, че това е бъдещето на ДВГ.

                  Но надали.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #10
                    От: VC Turbo

                    Перфектният двигател е измислен, а другото що се творят са щуротии, просто някой конструктор да може да си оправдае тлъстата заплата..


                    Перфектният двигател е постоянно поточният двигател, този в който няма цикли и въртеливо постъпателно движение, и не работи на обемен принцип, и няма тактове няма клапани няма бутала няма нищо, не е взискателен към горивото....


                    Гатанка: що е то!!!!!!
                    Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                    Коментар


                    • #11
                      От: VC Turbo

                      Ето и малко по-приятно за гледане:
                      На мен лично ми се види като еволюция на по-стари концепции:
                      Ама все ми се струва, че изпълнението не е по-малко сложно от това дето нещо се мърда в главата.
                      За параметри като разход, мощност и въртящ момент очакванията са феноменални. Стойности от 30 и нагоре процента за нищо ги нямат. А дано.

                      П.П. Как ме е яд сега дето бягах от часовете по физика!
                      GPS системи https://www.easytracking.bg/
                      Пътна помощ навсякъде и по всяко време https://закъсах.бг

                      Коментар


                      • #12
                        От: VC Turbo

                        Като цяло това не е никаква революция, обикновен бутален двигател, работещ на обемен принцип, само с доста по тежки части.. Просто борба за пазар, кой ще изкара нещо ново нещо невиждано досега, този проблем, се решава с едно BI-turbo, ама е правено вече..

                        Искам да видя нещо коренно различно, за да ахна единственото което е увеличено тук, са масите и триенето..

                        ПС. ограниченията на буталният двигател са вложени в неговият принцип на работа..

                        Примерно: триенето на буталото и пръстените в цилиндрите, топло отвеждането на буталото, инерционните моменти и масите, на постъпателно движещите се части.
                        И тези неща са заложени в ДНК-то и не можеш да ги заобиколиш, ако ще правиш бутален двигател...
                        Последно редактирано от Traqn Savov; 14-02-17, 09:34.
                        Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                        Коментар


                        • #13
                          От: VC Turbo

                          Идеята на този двигател не бе ли точно в Аткинсъновия цикъл при ниско натоварване, и 'неикономичен' но мощен при голямо натоварване...
                          Затова и променяха степента на сгъстяване (и това нещо върви с комплект само с директно пълнене и доста 'широка' промяна на циклите на газо-разпределителния механизъм)...

                          А за поточния двигател - то си е хубаво, ама опитите с такъв при автомобилите и мотоциклетите се свеждат до единични екземпляри (и както пишеше Джей Лено - някакъв решил да ми огледа мотора по-отблизо, и гледам - предната му броня се стопила )
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • #14
                            От: VC Turbo

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            А на това "съоръжение" са му малко сметките така ли?
                            По-малко от на ванкеловия. Определено.

                            Иначе нема-нема и някой заяви че всичко вече е изобретено или открито.

                            Коментар


                            • #15
                              Re: VC Turbo

                              Факта е, че концепцията ще влезе в масово внедряване. Че идеята не е нова е ясно. Явно японците са си направили сметка, че вече е ок. Предполагам, че ако е успешен след няколко релиза ще изчистят и детските болежки, които няма как да не се появят.

                              Нещо за ахване от бутален двигател да си призная не виждам как може да се реализира. По начало тази концепция е с много ниски КПД.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X