Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

    Едно е да движиш маслена помпа с нейното си натоварване и липса на значение от наличие на центровка, и друго разпределителни валове.
    Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

    Коментар


    • #17
      От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

      Изглежда съм пропуснал нещо, но не разбирам как ще работи това зъбно колело с ремък, частично потопено в маслото при 4000об/мин. Ще има огромна загуба на енергия и разпрашаване поне на 30% от маслото из целия двигател. Каква е целта тук?

      Коментар


      • #18
        От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

        Семерингите и о-пръстените от какво са изработени, че са гумени и издържат на масло? NBR. Какво пречи ремъка да е маслоустойчив - нищо.

        Коментар


        • #19
          От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
          Изглежда съм пропуснал нещо, но не разбирам как ще работи това зъбно колело с ремък, частично потопено в маслото при 4000об/мин. Ще има огромна загуба на енергия и разпрашаване поне на 30% от маслото из целия двигател. Каква е целта тук?
          До колкото ми е известно и при стандартната система на смазване се ползва разпрашаване или разплискване от коляновият вал .
          Последно редактирано от alexalex69; 16-05-16, 21:18.
          По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

          Коментар


          • #20
            От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

            Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
            Семерингите и о-пръстените от какво са изработени, че са гумени и издържат на масло? NBR. Какво пречи ремъка да е маслоустойчив - нищо.
            Те са изработени само от гума , еластични са ,не са натоварени. При ангренажния ремък еластичността трябва да е нулева , натоварването е голямо , затова освен гума има и други материали , и проблема е връзката между различните материали. Но явно са го направили , и главната цел е по-бързо и по-евтино производство. В скоро време при новите двигатели няма да е предвиден основен ремонт , ще се сменят като накладките и ремъците.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #21
              От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

              Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение
              До колкото ми е известно и при стандартната система на смазване се ползва разпрашаване или разплискване от коляновият вал .
              Напротив, маслото се пази от специални ламарини срещу разплискване долу в картера. Ако се разпрашава, ще се окислява бързо и няма да изкарва и 1000км. Да не говорим, че системата за активна вентилация на картера ще го изхвърли за 500...
              А материалът за такъв ремък не е проблем, има от какво да се направи. Просто той няма работа там, както го показват във видеото.

              Коментар


              • #22
                От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

                Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                Напротив, маслото се пази от специални ламарини срещу разплискване долу в картера. Ако се разпрашава, ще се окислява бързо и няма да изкарва и 1000км. Да не говорим, че системата за активна вентилация на картера ще го изхвърли за 500...
                А материалът за такъв ремък не е проблем, има от какво да се направи. Просто той няма работа там, както го показват във видеото.
                Не споря може и да греша !
                По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                Коментар


                • #23
                  От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

                  Този тип задвижване не е нещо ново. Дайко представиха прототип на такава система преди 9 години.
                  Казва се BiO (Belt-in-oil). Като основни предимства изтъкнаха значително намалено триене спрямо ангренажна верига, много по-леки елементи и намален шум. Като резултат - повишена динамика на мотора и по-нисък разход на гориво.

                  В края на 2013, Континентал показа също аналогично решение. Явно Форд са го избрали за внедряване в масов двигател.
                  Последно редактирано от Иван Горчев; 17-05-16, 14:38.
                  Аз не вярвам в чудеса!
                  Разчитам на тях!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X