Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

    Наред с новостите в тези двигатели на Ford, впечатление ми направи факта че за намаляване на триенето на ремъка на разпределителните валове, той е потопен в масло. Ако няма грешка че иде дума за ремък а не за верига-звучи интересно.

    http://news.data.bg/9/auto/754683/%d...82%d0%b5%d0%bb

    П.П.
    До сега не съм чувал за приложено някъде това решение. Кой знае с какви проблеми в бъдеще ще е свързано това.
    Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

  • #2
    От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

    По-малко триене , но всички въртящи и движещи се части потопени в масло създават повече съпротивление. А и от какъв материал са го направили? Забелязал съм , че всички видове ремъци Бош , при контакт с масло започват да се разпадат много бързо.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #3
      От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

      Екобуста на Форд е май че е така, казват ремъка е разчетен за живота на мотора. Което май няма да е твърде много за 3 цилиндъра 1000 кубика с турбо, бухнати във Фокус Ама пък като му мине гаранцията, на Форд им е все тая какво ще стане, а гаранцията предполагам все някак ще я добута
      Последно редактирано от michev68; 13-05-16, 10:34.

      Коментар


      • #4
        От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

        Абе и аз си мисля че от какъвто и каучук да е направен, колкото и да е масло-устойчив, при такива натоварвания в масло няма да изкара дълго, освен ако не са приложили някакви хайтек материали-кевлари, мевлари и т.н..
        Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

        Коментар


        • #5
          От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

          ПОТОПЕН в маслото, както винаги, ще е само смукателят на маслената помпа. Искат да кажат, че ще е вътре в двигателя, както веригите досега. И много ясно, че не може да става въпрос за гума. Източник на новината е Форд.Бг, където са превели текста от Форд.Намсивгз. Та зат'ва така.

          Коментар


          • #6
            От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

            Може да е полеуританов .
            0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

            Коментар


            • #7
              От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
              ПОТОПЕН в маслото, както винаги, ще е само смукателят на маслената помпа. Искат да кажат, че ще е вътре в двигателя, както веригите досега. И много ясно, че не може да става въпрос за гума. Източник на новината е Форд.Бг, където са превели текста от Форд.Намсивгз. Та зат'ва така.
              Аз не съм си представял че той ще плува в масло, но предполагам че ще е омаслен. Това ми се вижда достатъчно.
              Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

              Коментар


              • #8
                От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

                Не е много нова иновация,VAG ползва ремък който"плува"в масло за задвижване на маслена помпа от 2010 година,точно като този Z=59


                https://www.google.bg/search?q=03l11...h&q=03l115264a
                Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
                Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
                Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
                Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

                Коментар


                • #9
                  От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

                  То има и масло-устойчива гума
                  Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                  Коментар


                  • #10
                    От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

                    След кaто се слaвят зa сполучливи моторите с веригa, зaщо все още имa мотори с ремъци?
                    Sent from my Nokia s fenerche

                    Коментар


                    • #11
                      От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

                      Защото от несполучливите тече масло върху ремъка, и...ето причината за темата

                      Коментар


                      • #12
                        От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

                        Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                        Защото от несполучливите тече масло върху ремъка, и...ето причината за темата
                        Е ти не знaеш ли?
                        Мaже се външнaтa чaст с бурсучa мaс и не пaдaш под 2500 об/м -тaкa нямa дa се рaзяде гумaтa.

                        Сори зa спaмa в последния,но не и в препоследния пост!
                        Sent from my Nokia s fenerche

                        Коментар


                        • #13
                          От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

                          Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
                          След кaто се слaвят зa сполучливи моторите с веригa, зaщо все още имa мотори с ремъци?
                          Защото веригата яде конски сили ,а има и шум
                          РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

                          0895шест29410 .

                          Коментар


                          • #14
                            От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

                            Очаквам до два месеца да тествам и да споделя как и какво се случва с този мотор . Ако някой има реални впечатления по-рано моля да каже .
                            По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Иновация:Ангренажен ремък потопен в масло

                              Заинтригуван , открих това : http://www.turbo.fr/videos-voiture/4...d-ecoblue.html
                              Понеже бензиновите мотори за коли не са ми слабост не се бях заглеждал по ЕкоБуста ,сега видях че и при него се използва същата схема за задвижване на маслената помпа . Мисля че след като вече има толкова много продадени екземпляри идеята не е толкова нова и рискова . Май се оказа че имам късмет с това че чак след поръчката разбрах за плановете за влизане в сила на синята плакета и Евро 6 изискванията в Германия .
                              Последно редактирано от alexalex69; 15-05-16, 11:24. Причина: Допълнение .....
                              По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X