Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тойота Корола Е12 хечбек 1,6 2003 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тойота Корола Е12 хечбек 1,6 2003 г.

    Здравейте , искам да споделя един проблем на колата.
    Няколко пъти по време на движение светва лампата Check Engine на таблото .
    Работата на двигателя не се променя , няма никакъв проблем.Има мощност, нормален звук и т. н.След откачане на акумулатора повече не свети. След известно време пак светва и процедурата се повтаря. За първи път светна след зареждане до горе с бензин.След това отново 2-3 пъти това се повтори пак след зареждане до горе , но не веднага.
    Дали има някакъв проблем по колата или просто компютъра ми прави номера ? Моля помогнете!

  • #2
    От: Тойота Корола Е12 хечбек 1,6 2003 г.

    Първоначално публикуван от Gandi67 Преглед на мнение
    Здравейте , искам да споделя един проблем на колата.
    Няколко пъти по време на движение светва лампата Check Engine на таблото .
    Работата на двигателя не се променя , няма никакъв проблем.Има мощност, нормален звук и т. н.След откачане на акумулатора повече не свети. След известно време пак светва и процедурата се повтаря. За първи път светна след зареждане до горе с бензин.След това отново 2-3 пъти това се повтори пак след зареждане до горе , но не веднага.
    Дали има някакъв проблем по колата или просто компютъра ми прави номера ? Моля помогнете!
    Ми прочети я. Моя свети заради катализатора след изминаване на определени километри.
    Hyundai Tucson JM 2.0 CRDI 4WD

    Коментар


    • #3
      От: Тойота Корола Е12 хечбек 1,6 2003 г.

      Диагностика, прочитане на DТC и после мислене, няма друг начин
      За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
      Honda Dominator 650
      088ЧЧ93979-->Борис
      0878956Ч38-->Борис

      Коментар


      • #4
        От: Тойота Корола Е12 хечбек 1,6 2003 г.

        Колега ,без диагностика няма да стане работа , а после ще се мисли как да се реши казуса
        И моята Корола светваше постоянно заради неефективен катализатор , докато не я изненадах в гръб с кондензатор+резистор за лев и дваесе , вече близо година не е светвала
        2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
        ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

        Коментар


        • #5
          От: Тойота Корола Е12 хечбек 1,6 2003 г.

          Първоначално публикуван от Gandi67 Преглед на мнение
          За първи път светна след зареждане до горе с бензин.След това отново 2-3 пъти това се повтори пак след зареждане до горе
          погледни дали капачката на резервоара да се затяга добре и гумичката-уплътнител да е на място и читава

          Коментар


          • #6
            От: Тойота Корола Е12 хечбек 1,6 2003 г.

            Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
            Колега ,без диагностика няма да стане работа , а после ще се мисли как да се реши казуса
            И моята Корола светваше постоянно заради неефективен катализатор , докато не я изненадах в гръб с кондензатор+резистор за лев и дваесе , вече близо година не е светвала
            Ама причината катализатора ли беше или сондата?
            Hyundai Tucson JM 2.0 CRDI 4WD

            Коментар


            • #7
              От: Тойота Корола Е12 хечбек 1,6 2003 г.

              Благодаря за помощта на всички

              Коментар


              • #8
                От: Тойота Корола Е12 хечбек 1,6 2003 г.

                Първоначално публикуван от Gandi67 Преглед на мнение
                Благодаря за помощта на всички
                И ко станА?
                Hyundai Tucson JM 2.0 CRDI 4WD

                Коментар


                • #9
                  От: Тойота Корола Е12 хечбек 1,6 2003 г.

                  Първоначално публикуван от bilbo27 Преглед на мнение
                  Ама причината катализатора ли беше или сондата?
                  Причината при мен е некоректен катализатор , оригиналния мотор си е спекъл сегментите и всичкото масло го е изгорил , което е довело до задиране на коляновия вал . След като я взех смених мотора и измих катализатора , беше целият в масло , но вече постоянно светеше грешка "catalist system low eficient " , докато не сложих "емулатор"
                  2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                  ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                  Коментар


                  • #10
                    От: Тойота Корола Е12 хечбек 1,6 2003 г.

                    Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                    Причината при мен е некоректен катализатор , оригиналния мотор си е спекъл сегментите и всичкото масло го е изгорил , което е довело до задиране на коляновия вал . След като я взех смених мотора и измих катализатора , беше целият в масло , но вече постоянно светеше грешка "catalist system low eficient " , докато не сложих "емулатор"
                    Ясно. При мен всичко е още оригинално.
                    Ще трябва да проверя първо сондата.
                    Hyundai Tucson JM 2.0 CRDI 4WD

                    Коментар


                    • #11
                      От: Тойота Корола Е12 хечбек 1,6 2003 г.

                      Здравейте, днес светна отново лампата и направихме диагностика с компютър. Даде грешка ,p0420 - проблем с катализатора.До колкото съм чувал нов катализатор е много скъп . Там където проверяваме колата споменаха че имало начин да се махне катализатор , но не знаеха дали може да се излъже компютъра ,специално за този модел и година.Смятам за сега така да я караме , защото колата си върви и няма друг никакъв проблем освен тази лампа. Сега я изчистиха грешката но сигурно пак ще светне.Интересува ме дали има някаква опасност за двигателя.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Тойота Корола Е12 хечбек 1,6 2003 г.

                        Първоначално публикуван от Gandi67 Преглед на мнение
                        Здравейте, днес светна отново лампата и направихме диагностика с компютър. Даде грешка ,p0420 - проблем с катализатора.До колкото съм чувал нов катализатор е много скъп . Там където проверяваме колата споменаха че имало начин да се махне катализатор , но не знаеха дали може да се излъже компютъра ,специално за този модел и година.Смятам за сега така да я караме , защото колата си върви и няма друг никакъв проблем освен тази лампа. Сега я изчистиха грешката но сигурно пак ще светне.Интересува ме дали има някаква опасност за двигателя.
                        Информация за размисъл Обърни внимание на написаното от Джамбазов
                        http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=159920

                        Особено по руските форуми има много писано за лъженето
                        http://eco-traffic.com/index.php?rou...roduct_id=3002
                        Hyundai Tucson JM 2.0 CRDI 4WD

                        Коментар


                        • #13
                          От: Тойота Корола Е12 хечбек 1,6 2003 г.

                          Две ламбда сонди ли има ??? Една преди него и една след него?
                          За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                          Honda Dominator 650
                          088ЧЧ93979-->Борис
                          0878956Ч38-->Борис

                          Коментар


                          • #14
                            От: Тойота Корола Е12 хечбек 1,6 2003 г.

                            Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo) Преглед на мнение
                            Две ламбда сонди ли има ??? Една преди него и една след него?
                            Да
                            Hyundai Tucson JM 2.0 CRDI 4WD

                            Коментар


                            • #15
                              От: Тойота Корола Е12 хечбек 1,6 2003 г.

                              Вижте показанията на 2рата ламбда сонда, с диагностиката, иначе компютъра, в някои случаи, може да се излъже с емулатор, също и с втулка, само на 2рата, понеже тя реално идва диагностицираща ламбда, докато първата е за смесообразуването, компютъра разпознава, че катализатора е повреден посредством 2рата ламбда
                              Има и друг вариант, да се елиминира грешката, свързана с катализатора, посредством софтуерна намеса в кода на ECU-то
                              Прегледай все пак и горните теми, какво са написали колегите
                              Последно редактирано от Борис Хаджиценев (bob4oo); 10-05-16, 14:51.
                              За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                              Honda Dominator 650
                              088ЧЧ93979-->Борис
                              0878956Ч38-->Борис

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X