Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на дизелов двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Що сте го шлайфали с 0.20 мм!? Без да търся техн. ръководство, съм сигурен, че кривина от 0.10 мм. е в.допуските!
    И сега щеше да вземеш най дебелата гарнитура (от тия където Емо е пуснал) и нямаше да има тоя проблем.
    Сега гарнитура по поръчка.
    Никъде не намирам ръководство за такива ремонти.В аутодатата непише такива неща,поне за тази мазда.Шлайфиста взе толкова за да се зправи и да стане идеален.Иначе човекът от,който разглоби целия мотор за да ми даде само блок.По неговите думи е карал до последно колата и нее надувала.Значи е могло и по малко да се свали,но кой да знае.

    Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
    Ако няма нужната гарнитура , възможно ли е да с отнеме една или две десети от буталата?
    Неможе колега,челата не са гладки,има издълбана горивна камера.

    Колеги сега взех едно от новите ремонтни бутала и едно от оригиналните и ги мерих.Оказа се,че оригиналното бутало е малко по-високо от ремонтното бутало.Само трябва да измеря с колко точно е по-високо.Ако е така значи не трябва да има проблем с оригиналната гарнитура според мен.Вие какво мислите?Отново ви благодария за съветите.
    Последно редактирано от CarTest™; 23-11-15, 15:55.

    Коментар


    • #17
      От: Ремонт на дизелов двигател

      Не казвам. , че трябва да се отнеме от горивната камера , отнема се само от правата част която може да опре в главата. А след като новите бутала са по-ниски от оригиналните/мерено от буталният болт до челото/ значи си решаваш проблема.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #18
        От: Ремонт на дизелов двигател

        Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
        А след като новите бутала са по-ниски от оригиналните/мерено от буталният болт до челото/ значи си решаваш проблема.
        Решава единствено и само разстоянието между блока и най- високата точка на което и да е бутало в ГМТ. Това като минимум, може да се появят и други условности. Събери блока и мери, после раздумките.
        А тези простотии се правят от името на всички ни.
        Даника
        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

        Коментар


        • #19
          От: Ремонт на дизелов двигател

          Тоя ДВГ е най вероятно с вихрови камери, в главата и буталото е с доста деликатна гор. камера. Нещо такова, и не е желателно там да се правят корекции:



          Виж, ако беше с директно впръскване, там са се правили такива простотии и не е имало проблеми.

          Коментар


          • #20
            От: Ремонт на дизелов двигател

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Тоя ДВГ е най вероятно с вихрови камери, в главата и буталото е с доста деликатна гор. камера. Нещо такова, и не е желателно там да се правят корекции:



            Виж, ако беше с директно впръскване, там са се правили такива простотии и не е имало проблеми.
            Да,буталата са еднакви с това на снимката.Друго което забелязвам е,че горивната камера в оригиналното бутало е доста по дълбока от тази на ремонтното бутало.Сигурно и затова ремонтното е малко по късо.Мисля,че това ще компенсира двете десети отнети от челото на блока,дано да съм прав.Мисля да пробваме така да го сглобим с оригиналната гарнитура.Все пак ще мерим хубаво при зглобяването.Ако някой има с какво още да помогне,приемам съвети.Благодария за помощта досега.

            Коментар


            • #21
              От: Ремонт на дизелов двигател

              Намажи буталото(буталата ) със свинска мас или грес - да получиш слой около 0,5 до 1 мм .
              Наложи главата с гарнитурата , прихвани я с 4 болта на кръст колкото да обере луфта .
              Завърти коляновия вал (със извадени дюзи или свещи) , ако има отпечатък (на маста или на клапаните ) - имаш проблем .
              Ако не - сглобявай с тая гарнитура и си свиркай.
              Това го правехме навремето с "бИгачкИте".

              п.п. чисто непрофесионално мнение , получено по опитен път .Да ме прощават за ереса колегите магьосници на двигатели.

              Коментар


              • #22
                От: Ремонт на дизелов двигател

                Бегачките са ви бензинови. Тука 0.5 може да е разстоянието между буталото и глават според заводски данни.

                Ако буталото е като това на картинката нямаш проблем да отнемеш от него. Логично е и ремонтните бутала да са по-ниски от оригиналните точно заради евентуално шлайфане на блока. Намери им данните и виж кое колко е високо. Или събери блока и виж надстърчанията дали попадат в гранците дадени от производителят за различните гарнитури. Ако да - няма какво да го мислиш. Ако не - пишеш тук и ще получиш съвети.

                Коментар


                • #23
                  От: Ремонт на дизелов двигател

                  Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
                  Бегачките са ви бензинови. Тука 0.5 може да е разстоянието между буталото и глават според заводски данни.

                  Ако буталото е като това на картинката нямаш проблем да отнемеш от него. Логично е и ремонтните бутала да са по-ниски от оригиналните точно заради евентуално шлайфане на блока. Намери им данните и виж кое колко е високо. Или събери блока и виж надстърчанията дали попадат в гранците дадени от производителят за различните гарнитури. Ако да - няма какво да го мислиш. Ако не - пишеш тук и ще получиш съвети.
                  Като ги сравнявам буталата,новото е по-късо с някъде около 0.50мм.Може и 0.40мм да е,но е повече от 0.20мм(с колкото е челосан блока)сигурен съм.Аз по горе писах,че няма никаква информация за този мотор,относно с колко надстърчат буталата и колко е допстимо шлайфането.Нищо не намирам.Аз все се надявам по ниските бутала да компенсират шлайфането на блока.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Ремонт на дизелов двигател

                    Първоначално публикуван от Rachido4x4 Преглед на мнение
                    Намажи буталото(буталата ) със свинска мас или грес - да получиш слой около 0,5 до 1 мм.Това го правехме навремето с "бИгачкИте"
                    Тоя номер се прави с пластелин,нещо си мноого далече от бИгачките...
                    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Ремонт на дизелов двигател

                      Не сме се сетили за пластИлина ...то ако погледнеш и с майонеза става .И с брашно и вода става.
                      Номера е в принципа . относно дизел или бензин - и в двата случая са важни допуските за типа ДВГ .
                      Ако не е много наточен нов комънрейл(от 1000 кубика -150магарета) - нямаш ядове.
                      Вярно е , че има значение заводската препоръка -докато трае гаранцията .Хората са си вързали гащите за (срещу ) такива като нас .
                      А ако имате данни , че буталото в най-натоварения си момент се разширява линейно с 0,5 мм - моля публикувайте го официално .
                      Наградата от ГИНЕС (guinness) е гарантирана.

                      Коментар


                      • #26
                        Ще се види накрая.Главата ще я нося пак при шлайфистите в с.Доброславци,те ще паснат новите клапани,ще сложат новите гумички и ще я шлайфат.

                        Препоръчайте някой добър майстор по старите роторни ГНП-та.Помпата ми е zexel(по лиценз на бош).Проблемът е,че има силни вибрации на ниски обороти,над 1000об няма проблеми.Тампоните са здрави,разпръсквачите на нови и центровката на мотора и на гно-то е както трябва.Мисля,че проблемът е от гнп,защото и когато е загряла колата не пали от четвърт оборот както трябва да е,а върти няколко оборота.Четох хубави неща за Седеф от с.Железница.Някой ползвал ли му е услугите и доволни ли сте?Благодария предварително.
                        Последно редактирано от CarTest™; 25-11-15, 06:06.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Ремонт на дизелов двигател

                          Аз съм му ползвал услугите- направи ми една помпа за камион- перфектно работи и не взима скъпо като прехвалените супер дупер дизел сервизи.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Ремонт на дизелов двигател

                            Колеги благодария за съветите.Когато сглобя мотора ще напиша какво е станало.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X