Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на дизелов двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт на дизелов двигател

    Колеги здравейте.Моля разбиращите колеги да дадат съвети.Имам мазда 323 1.7 дизел и реших да му правя освновен ремонт.Взех друг блок(заради несполучлив ремонт на моя) и нови ремонтни бутала и сегменти.Откарах го при шлайфисти да хонинговат цилиндрите по новите бутала,също така и челото за да няма кривини.Всичко е наред с цилиндрите.Проблемът обаче е,че се наложи челосване на блока с 0.20мм(две десети)за да се изправи,което ме притеснява,защото за този мотор не се предлагат ремонтни по-дебели гарнитури.Аз вече съм купил оригинална гарнитура.Въпросът ми е към разбиращите колеги,проблем ли ще бъде челосването на блока с 0.20мм,дали няма да ударят буталата в клапаните?Кажете какво мислите,защото всичко е готово и трябва да се сглобява мотора.

  • #2
    От: Ремонт на дизелов двигател

    Колега 0.20мм си е доста,щом няма ремонтни по-дебели гарнитури остава да си поръчаш такава.Има фирма в Горна Оряховица които изработват по поръчка и по модел на твоята.Ползвал съм им услугите и съм доволен от тях.

    Коментар


    • #3
      От: Ремонт на дизелов двигател

      С разлика 0.2мм. -две десети- бутала и клапани няма да се срещнат. но с компресията.....УСПЕХ.

      Коментар


      • #4
        От: Ремонт на дизелов двигател

        Абе 0,2 мм си е едно нищо за компресията.
        Главите за УАЗ се свалят с 3,5 мм, че даже и повече носят, та тези две десети не оказват влияние.

        Тук сериозния проблем е липсата на подходящата гарнитура. Ако тези две десети не се компенсират с нея-буталото ще се показва с толкова над блока, и ще се удря в главата. Което е недопустимо разбира се. Единствено по-дебела гарнитура, ама ако няма такава от сериозна фирма, която да гарантира, че ще компенсира тези две десети-всичко е на риск.
        Е, с течение на времето буталата ще се набият, и няма да чукат, ама това е варварско, и няма начин да не даде отражение върху другите части от двигателя.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #5
          От: Ремонт на дизелов двигател

          Адаш, става въпрос за дизел. Мани УАзките.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #6
            От: Ремонт на дизелов двигател

            Първоначално публикуван от stmenkov Преглед на мнение
            ..................което ме притеснява,защото за този мотор не се предлагат ремонтни по-дебели гарнитури.
            Тъкмо три модела се предлагат 1.45, 1.50 и 1.55 мм

            Коментар


            • #7
              От: Ремонт на дизелов двигател

              Тъй, тъй - при дизела е доста по-различно. За маздата не знам как е, ама при VW гарнитурите са май през 0.09мм, тъкмо 3 размера. Там се мери надстърчането на буталата над блока и според него се избира гарнитурата.

              За компресията не е толкова драма. Основният обем не е над буталата, а вътре в самите тях (в горивната камера). При 1.9TDI на VW сметките са следните - по спецификации 19.5:1 и ако сложиш гарнитура по-тънка с 0.2 отиваш на малко над 20:1.

              Ама 0.2 по-малко при VW има друг проблем - разстоянието между буталото и глават е 0.5мм и ако го смъкнеш на 0.3 клапаните почват да се отпечатват по буталата (личен опит). При по-високите обороти имаш и разтегляне на биелата и има шанс и самото бутало да срещне главата, нищо, че има някакво разстояние между тях. Та трябва да се внимава .

              Коментар


              • #8
                От: Ремонт на дизелов двигател

                Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                Тъкмо три модела се предлагат 1.45, 1.50 и 1.55 мм
                Колега сигурен ли си в това което твърдиш,защото на мен ми казаха,че се предлага един вид гарнитура.Има на виктор рейнц и елринг които са по 50лв.Аз взех та купих оригинална на мазда от германия.

                Коментар


                • #9
                  От: Ремонт на дизелов двигател

                  Благодария на всички за съветите.Аз затова питам,защото дадох много пари и мисля какво да правя преди да го сглобя,защото ако се срещнат бутала и клапани всичко започва от начало.Според вас ако се направи гарнитура по поръчка ще издържи ли натоварването,опасявам се да не прогори след 1 година.Изпипвам всеки детайл,искам всичко да е както трябва.Ако някой е челосвал блок на същия модел двигател нека сподели какво е станало.Благодария

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ремонт на дизелов двигател

                    Забравих да кажа,не ме интересева,че ще стане по-сгъстен моторът.Лошото е,че май никой не може да каже със сигурност дали щестане.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ремонт на дизелов двигател

                      Що сте го шлайфали с 0.20 мм!? Без да търся техн. ръководство, съм сигурен, че кривина от 0.10 мм. е в.допуските!
                      И сега щеше да вземеш най дебелата гарнитура (от тия където Емо е пуснал) и нямаше да има тоя проблем.
                      Сега гарнитура по поръчка.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ремонт на дизелов двигател

                        Ако няма нужната гарнитура , възможно ли е да с отнеме една или две десети от буталата?
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #13
                          От: Ремонт на дизелов двигател

                          Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                          Ако няма нужната гарнитура , възможно ли е да с отнеме една или две десети от буталата?
                          Ако е равно челото няма проблем, но ме съмнява. Имат някакъв релеф и не знам как ще се отрази на горенето, ако се свали тоя релеф.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Ремонт на дизелов двигател

                            Да се измери първо. Може и да стане с фабрична ремонтна.

                            .
                            А тези простотии се правят от името на всички ни.
                            Даника
                            Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                            Коментар


                            • #15
                              От: Ремонт на дизелов двигател

                              Трябва да пише в ръководството за ремонт всичко. От това какъв е допуска за кривина на блока, минимален размер до който може да се шлайфа, колко надстърчат буталата, и какви гарнитури съществуват и коя точно да се ползва. Без ръководство за ремонт, качествен такъв не може да се направи, дори и с най-големия мерак и най-скъпите части.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X