Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОМ602 напоен с вода

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ОМ602 напоен с вода

    Първоначално публикуван от mikivt Преглед на мнение
    Не точно. Моторите на Г-ето ОМ602 са само старите дараци, известни още от зората на 124-ките. Модерните такива, с електроника дет им се вика, са 602.980 от спринтер и 602.982 от Е290.
    Гледам в разни каталози дето са ми под ръка, 602.940 се монтира на бусове до '96, а гледам, че и 942,946 и 947 ги мятат на некви Г-та до '00.
    Тия мотори са атмосферни, а и инфото ми е от каталог на DAYKO, та не знам до колко е така.

    На Спринтера след '95 слагат 602.980
    Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 08-05-15, 17:04.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #17
      От: ОМ602 напоен с вода

      Е дал съм ви снимка по-горе, определено има турбо щото се вижда кулера. Има и компир щото има дебиломер. Каталозите ви не знам
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #18
        От: ОМ602 напоен с вода

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Е дал съм ви снимка по-горе, определено има турбо щото се вижда кулера. Има и компир щото има дебиломер. Каталозите ви не знам
        И аз знам, че на Г-то е само умния, просто ми стана интересно, че според някой друг каталог мятат и просташкия атмосферник, та за това споделих,
        а аз лично не съм го виждал, та за това ми беше такъв и първият пост.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #19
          От: ОМ602 напоен с вода

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Ъ, ко речи

          [ATTACH=CONFIG]798707[/ATTACH]
          Предполагам не ти е проблем да дадеш шасито на тази каляска. Ако номерът на мотора почва с 602 и продължава с 98 нещо си, бих почерпил. Кво пък, за да научиш нещо е редно и да си платиш. Не възразявам и ти да застанеш насреща с подобно сериозно намерение.

          Коментар


          • #20
            От: ОМ602 напоен с вода

            Кодът, на двигателя, монтиран на Г класа е ОМ602.983. Монтира се на W461.
            В моя случая става дума за ОМ602.982 на Е класа.

            Разликите между двата мотора:
            капака на клапаните
            всмукателния колектор
            картера
            983 има допълнителен датчик за температурата, тъй като при 982 таблото получава по CAN информацията
            хидравличната помпа е различна
            конзолата за компресора за климатика е различна
            за маховика не съм сугурен, но мисля, че 983 в с плътен, докато 982 е с двумасов
            По документи 982 е 129 коня, 983 е 120
            Аз не вярвам в чудеса!
            Разчитам на тях!

            Коментар


            • #21
              От: ОМ602 напоен с вода

              Първоначално публикуван от edin_lyd Преглед на мнение
              Имам същият мотор с излязла на втори цилиндър биела .
              Ако нещо ти трябва ... звънкай (все нещо здраво е останало по него ).
              Ще имам предвид, благодаря!
              Аз не вярвам в чудеса!
              Разчитам на тях!

              Коментар


              • #22
                От: ОМ602 напоен с вода

                Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                Кодът, на двигателя, монтиран на Г класа е ОМ602.983. Монтира се на W461.
                В моя случая става дума за ОМ602.982 на Е класа.

                Разликите между двата мотора:
                капака на клапаните
                всмукателния колектор
                картера
                983 има допълнителен датчик за температурата, тъй като при 982 таблото получава по CAN информацията
                хидравличната помпа е различна
                конзолата за компресора за климатика е различна
                за маховика не съм сугурен, но мисля, че 983 в с плътен, докато 982 е с двумасов
                По документи 982 е 129 коня, 983 е 120
                Е това имах предвид, когато казах, че скоро ще имаш и в тоя раздел докторска степен...
                edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                Коментар


                • #23
                  От: ОМ602 напоен с вода

                  За сега се занимавам само с убийства и патоанатомия на двигатели
                  Далече съм от доктор.

                  Днес излезе присъдата за главата - 2 криви, 5 износен клапана, 7 водача и 3 легла за смяна.
                  Гумичките са ясни. Челеш шлайф 1/10 мм.
                  На рентген не са видяли пукнатини. Пускали са я два пъти на инспекция. Май ще го правя в крайна сметка да може да се кара докато намеря друг.
                  Аз не вярвам в чудеса!
                  Разчитам на тях!

                  Коментар


                  • #24
                    От: ОМ602 напоен с вода

                    Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                    Кодът, на двигателя, монтиран на Г класа е ОМ602.983. Монтира се на W461.
                    В моя случая става дума за ОМ602.982 на Е класа.

                    Разликите между двата мотора:
                    капака на клапаните
                    всмукателния колектор
                    картера
                    983 има допълнителен датчик за температурата, тъй като при 982 таблото получава по CAN информацията
                    хидравличната помпа е различна
                    конзолата за компресора за климатика е различна
                    за маховика не съм сугурен, но мисля, че 983 в с плътен, докато 982 е с двумасов
                    По документи 982 е 129 коня, 983 е 120

                    Мда, така става, като вместо да се допита до Уикито, човек си прави на "професионалист". Вчерашната представителна извадка, проведена набързо и паралелно в Тех-Док и ЕПЦ-то, включваше само W463. W461, по неизвестни причини, го забрайх. Как да е, губя облога. Ма понеже никой го не прие, черпа виртуално тука
                    ПП Това не променя факта, че основната маса такива мотори втора ръка са от Спринтери.

                    Коментар


                    • #25
                      От: ОМ602 напоен с вода

                      Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                      Ще търся цял работещ двигател. Този няма смисъл да се прави.
                      И да вържеш "коминчето" Ванка!
                      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                      Коментар


                      • #26
                        От: ОМ602 напоен с вода

                        Съжелявам че с нищо не мога да помогна, но искам да попитам, при такива водни удари, какво се случва с коляновия вал. Криви ли се? Няма ли нужда и той от шлайф?
                        Успех с ремонта!
                        Кольо Динев

                        Коментар


                        • #27
                          От: ОМ602 напоен с вода

                          Ами зависи от много неща,обикновено зависи колко вода е влязла,при какви обороти,и самата кубатура на мотора.Може да няма последствия,може да има биелни лагери за смяна,а също съм виждал скъсан колянов вал,само че на камион,където литража на цилиндрите е много голям,което комбинирано с повече вода и голямо бутало,не се харесва много на вала.Успех с ремонта на колегата.
                          Yamaha Yz450F
                          Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                          Всичко с ''рошави''гуми!

                          Коментар


                          • #28
                            От: ОМ602 напоен с вода

                            Два пъти ми угасва Лада-нива (1.7 карб., 1995) 20-40 м след гмуркане в къси дълбоки локви. Водата мина през възд. филтър. Следва махане на кечето и изтръскване на хартиената част, и въртене няколко секунди без кабела на дистр.капачка, и колата си продължи без проблеми.
                            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                            Коментар


                            • #29
                              От: ОМ602 напоен с вода

                              Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                              Два пъти ми угасва Лада-нива (1.7 карб., 1995) 20-40 м след гмуркане в къси дълбоки локви. Водата мина през възд. филтър. Следва махане на кечето и изтръскване на хартиената част, и въртене няколко секунди без кабела на дистр.капачка, и колата си продължи без проблеми.
                              да щото няма компресия
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #30
                                От: ОМ602 напоен с вода

                                Ами то и Мерца ако беше бензинов, сигурно щеше да се размине по същия начин, но пък Нивата ако беше нафтова - мамма мия...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X