Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вакуум за серво при дизелови двигатели.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Не. Говорим за 1970-те години.
    Перкинс?

    Коментар


    • #17
      От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

      В някои коли, и то даже и в бензинови, има отделни електрически вакуумпомпи за сервото. Отделно модулче с пресостат. Стават за временно, докато си оправите тази в алтернатора.

      Коментар


      • #18
        От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
        В някои коли, и то даже и в бензинови, има отделни електрически вакуумпомпи за сервото. Отделно модулче с пресостат. Стават за временно, докато си оправите тази в алтернатора.
        Трябва ми за постоянно решение. Не е проблема в помпата, а в алтернатора....
        Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

        Коментар


        • #19
          От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Има по-стари дизели с дроселова клапа. При тях не знам достатъчен ли е вакуумът и дали се използва за спирачките.
          Не. За компенсация се слагат вакуумни бъчонки.
          Накратко няма вариант без помпа.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #20
            От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

            Първоначално публикуван от siem Преглед на мнение
            Трябва ми за постоянно решение. Не е проблема в помпата, а в алтернатора....
            Не е.
            А тези простотии се правят от името на всички ни.
            Даника
            Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

            Коментар


            • #21
              От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

              Аз вакуумна бъчонка си имам оригинално. Като изключим КИЯ-та ми. Идеи за други модели алтернатори с вакуумна помпа на тях?
              Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

              Коментар


              • #22
                От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

                Tрябва да и осигуриш непрекъснато допълване.
                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                Даника
                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                Коментар


                • #23
                  От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

                  Може да се направи вакуум и чрез "ежектор" поставен в изпускателната система. Но резултата няма да е както от вакуум помпата, но ще е по-добър от търсения в пълнителните колектори. Обаче идва въпроса от кой ще буде изработен подобен "ежектор".

                  Коментар


                  • #24
                    От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

                    Има вакуум помпи задвижват се с ремък. Идеални са стига да има къде да се монтират. Тва да сложиш два важни елемента за колата на нещо дето се преебава наведнъж е мъдро та прелива
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #25
                      От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

                      Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                      Може да се направи вакуум и чрез "ежектор" поставен в изпускателната система. Но резултата няма да е както от вакуум помпата, но ще е по-добър от търсения в пълнителните колектори. Обаче идва въпроса от кой ще буде изработен подобен "ежектор".
                      Колега принципа е ясен - да може да се направи и има кой , например аз .
                      Ама няма - защото НЯМА смисъл!
                      Имаше едно време едни сеялки които използваха изгорелите газове от ауспуха на ЮМЗ за да създадат подналягане към вакуум апаратчетата на сеялката.
                      Там идеята беше да издъниш двигателя от обороти за да създаде необходимата струя за да се получи нещо си .
                      и не всеки път се получава.
                      В крайна сметка след сеитба основен ремонт на ДВГ.
                      Ако изкара цялата сеитба...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

                        Щом като има бъчонка, слагаш електрическа помпа, монтажът й е най-лесен, а пък си избираш какъвто ти е угоден алтернатор.
                        Или пък, втори вариант, слагаш някъде по колектора дроселова клапа, защото вакуум най-лесно се поучава след такава. Затваря се за малко само на празен ход и пълни бутилката, когато е небходимо.
                        За ежектора е несериозно, -0.8 бара е необходимият вакуум.
                        Абе, идеи да искаш

                        Коментар


                        • #27
                          От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

                          Принципа е ясен .
                          Да разгледаме как работи алтернатора или по-скоро как се охлажда .
                          Разглеждайки цялата компановка на агрегата - шайба , охлаждаща перка(центробежна), втулки , лагер , възбудител(котва), колектор, лагер , вакуум помпа - това ротор.
                          и отгоре един кожух и статор .
                          Видно е , че при тази ситуация "вятъра" идва от "обратната страна на шайбата! Т.Е. от "неправилната страна" ! Или взема въздух за охлаждане от там дето вече е достатъчно горещо.
                          Ако проблема е САМО охлаждането - поиграйте си с малко пластмаса и по големи маркучи , направете един плътен капак на "капака" на алтернатора , осигурете му въздух за охлаждане (посредством армиран маркуч над 30мм фи) извън двигателното отделение (например близо до калника или до някой въздухозаборник) .
                          Така е решено охлаждането на динамото на комбайни Клас .
                          Последно редактирано от Rachido4x4; 14-01-15, 20:45. Причина: правопис

                          Коментар


                          • #28
                            От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

                            От доилен апарат (за предпочитане арабска/турска, че е на 12в.) я включваш в запалката. Става още за централно, имобилайзер. С по-дълъг кабел можеш да я местиш където ти е удобно. Това явно е вариант, след като не става с ремък или удължен вал .
                            А тези простотии се правят от името на всички ни.
                            Даника
                            Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                            Коментар


                            • #29
                              От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

                              Първоначално публикуван от siem Преглед на мнение
                              Като изключим КИЯ-та ми. Идеи за други модели алтернатори с вакуумна помпа на тях?
                              Гранд Чероки 3.1,Опел Фронтера 2.5,Форд Транзит 2.5,Опел Корса,Вектра 1.5, 1.7 и още доста

                              Коментар


                              • #30
                                От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

                                Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                                От доилен апарат (за предпочитане арабска/турска, че е на 12в.) я включваш в запалката. Става още за централно, имобилайзер. С по-дълъг кабел можеш да я местиш където ти е удобно. Това явно е вариант, след като не става с ремък или удължен вал .
                                Те работят с вакуум 0.2 бара. Не знам дали ще е достатъчен.

                                Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                                Гранд Чероки 3.1,Опел Фронтера 2.5,Форд Транзит 2.5,Опел Корса,Вектра 1.5, 1.7 и още доста
                                И Паджеро 2.5, дори съм забравил къде се намира, а дали е топъл или студен... никога не съм го пипал.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X