Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вакуум за серво при дизелови двигатели.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Вакуум за серво при дизелови двигатели.

    Проблема е следния: При дизеловите двигатели вакуума за сервото на спирачките се взима от специално направена за целта помпа докато при бензиновите, направо от смукателния колектор. Ясно е, че никой производител няма да се вкарва в допълнителни разходи освен ако не е крайно необходимо.
    Въпроса ми е защо и възможно ли е на дизелов мотор да се вземе вакуум от колектора и как?
    Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

  • #2
    От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

    Първоначално публикуван от siem Преглед на мнение
    Проблема е следния: При дизеловите двигатели вакуума за сервото на спирачките се взима от специално направена за целта помпа докато при бензиновите, направо от смукателния колектор. Ясно е, че никой производител няма да се вкарва в допълнителни разходи освен ако не е крайно необходимо.
    Въпроса ми е защо и възможно ли е на дизелов мотор да се вземе вакуум от колектора и как?
    От кой колектор?
    Де да можеше...щях веднага да си сменя генератора!

    Коментар


    • #3
      От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

      Неправилно се изразих: някъде преди турбото на смукателния естествено. И на мен ми е такава идеята- за смяната на генератора.
      Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

      Коментар


      • #4
        От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

        На Пежото ми - беше с вакуум помпа на разпределителния вал- осово,
        На Волвото(2,4 TIC) - вакуум помпа вързана на ексцентрик на разпределителния вал - като бензинова помпа за Москвич.
        Мъчил съм се с Нисана заради помпата на динамото (прецакана) да намеря и аз вариант за вакуум от колектора м/у филтъра и клапаните - НЦЪК .
        Интервенция с някаква подобна като на Пежото + шайба и друг ремък ?
        Като се знае защо ще се сменя динамото (предполагам) отпада захранване по електрически път .
        Може би с по-мощно динамо от друг ДИЗЕЛ.
        Не знам как е решен въпроса при по съвременните дизели.

        Коментар


        • #5
          От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

          Първоначално публикуван от siem Преглед на мнение
          Неправилно се изразих: някъде преди турбото на смукателния естествено. И на мен ми е такава идеята- за смяната на генератора.
          Проблена не е в генератора. Или че е слаб! Мястото дето са го заврели е такова, че няма как да се охлажда! Особено лятото, като работи и климатика. Та съм му намислил проветрение и разни други.
          Ама нека се постопли и ще пусна тема.

          Пак казвам - не е до немощен алтернатор. Аз съм с дневни диодни светлини, както и с диодни ламБи навсякъде, освен мигачите и пак грее все едно че е на пълно натоварване.

          Коментар


          • #6
            От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

            Аз моя нали го ремонтирах лятото и момчетата казаха 1. че е адски куц генератор 2. следствие от т1 нормално е да грее. Ако не беше проклетата вакуумпомпа замазана на него отдавна да съм му видял сметката. Само проблема е този пуст вакуум.
            Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

            Коментар


            • #7
              От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

              Първоначално публикуван от siem Преглед на мнение
              Аз моя нали го ремонтирах лятото и момчетата казаха 1. че е адски куц генератор 2. следствие от т1 нормално е да грее. Ако не беше проклетата вакуумпомпа замазана на него отдавна да съм му видял сметката. Само проблема е този пуст вакуум.
              Пак да кажа: хич не е куц. Просто му трябва охлаждане - ще имам още една дупка на предния капак до заборника на кулера. И някакви дефлектори зад радиаторите, ма още не съм ги измислил.

              Коментар


              • #8
                От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

                Това, че е куц го казаха хората от един доста голям сервиз за стартери в София, а не аз. Както и да е, щом трябва да ги доработваме ние тези алтернатори значи има нещо нередно някъде.
                Ако има от къде да си взема вакуум за сервото веднага го сменям с един Бош от ФВ 90А. и си решавам проблемите. Даже и да се налагат ремонти после са в пъти по евтини и по лесни.
                Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

                Коментар


                • #9
                  От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

                  Първоначално публикуван от siem Преглед на мнение
                  Това, че е куц го казаха хората от един доста голям сервиз за стартери в София, а не аз. Както и да е, щом трябва да ги доработваме ние тези алтернатори значи има нещо нередно някъде.
                  Хубаво, ама не съм чул за нискобюджетен автомобил, дето да не прави никакви проблеми. Еле пък втора ръка.
                  Дори и това от аватара ми.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

                    Първоначално публикуван от siem Преглед на мнение
                    ...Ако има от къде да си взема вакуум за сервото
                    ...ама няма. Никъде по съвременен дизелов автомобил, бил той с турбина или без, няма забележим вакуум. Това е една от причините дизеловите автомобили да са по-икономични от бензиновите.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

                      Само да поясня, че турбо двигателите са с отделна вакумна помпа защото в колектора се появява налягане в даден момент.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

                        Какво искаш да кажеш? И дизелите (от всякакъв род) и бензините си смучат въздух- сиреч преди турбината и при двата модела се създава "достатъчен" вакуум. Явно обаче този ред на мисли е неправилен по отношение на дизелите.

                        Искам да знам защо?

                        П.П. В колектора се появява налягане след турбото. Опитай да запушиш с ръка входа на въздушния филтър. Не е невъзможно но боли.
                        Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

                          Първоначално публикуван от siem Преглед на мнение
                          Какво искаш да кажеш? И дизелите (от всякакъв род) и бензините си смучат въздух
                          Смучат, да. Само че дизелите смучат през въздушния филтър и ако той не е задръстен ще направят вакуум 1/100 от бар - крайно недостатъчно за сервоусилвател на спирачките. Бензиновите смучат през дроселната клапа която постоянно ги души и там на празен ход има около половин бар вакуум, а при принудителен празен ход - почти пълен вакуум.

                          Има по-стари дизели с дроселова клапа. При тях не знам достатъчен ли е вакуумът и дали се използва за спирачките.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение

                            Има по-стари дизели с дроселова клапа. При тях не знам достатъчен ли е вакуумът и дали се използва за спирачките.
                            Това не е ли от времето, когато са работили с въглищен прах?

                            Коментар


                            • #15
                              От: Вакуум за серво при дизелови двигатели.

                              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                              Това не е ли от времето, когато са работили с въглищен прах?
                              Не. Говорим за 1970-те години.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X