Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Карбуратор СОЛЕКС

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Карбуратор СОЛЕКС

    Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
    Колкото и невероятно да звучи до 7.5 съм го докарвал разхода, но с двама души почти без багаж и до 110км/ч .
    Да, на 5а по нанадолнище става.
    Не е като да не съм имал таково чудо на техниката
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      От: Карбуратор СОЛЕКС

      7/100 е нормален разход на тоя москвич при 90км/ч. Теоретично трябва да е и по-малко, но изисква търпение.

      Коментар


      • #18
        От: Карбуратор СОЛЕКС

        явно не си имал таково чудо
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #19
          От: Карбуратор СОЛЕКС

          А потърпевшия явно не е на зор щом от обяд още не може да даде допълнителна информация.
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #20
            От: Карбуратор СОЛЕКС

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            7/100 е нормален разход на тоя москвич при 90км/ч. Теоретично трябва да е и по-малко, но изисква търпение.
            Карал си , или някой ти е казал ?

            7,4 /100 при 75 км./ч. От там нагоре кривата на разхода расте стремглаво. Това само със шифьора . Е , може и спътничка , ама да не тежи повече от торба цимент . Пробвано мнооогократно
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • #21
              От: Карбуратор СОЛЕКС

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              явно не си имал таково чудо
              Не. Ама съм виждал другите ти чудеса и не съм изненадан.

              п.п. пътувал съм с москала. Всякакви грехове могат да му се припишат, но не и висок разход в изправно състояние. Не че често изпада в такова де.

              Коментар


              • #22
                От: Карбуратор СОЛЕКС

                Не става, например сбъркани са му скоростите.
                Може на пета без газ ама това става само по нанадолнище с попътен вятър
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #23
                  От: Карбуратор СОЛЕКС

                  Не, не са сбъркани. Зависи за кой двигател говориш де, имал съм досег само с тоя 1.6

                  Коментар


                  • #24
                    От: Карбуратор СОЛЕКС

                    21412 е с москвичовия двигател.
                    И да, сбъркани са.
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #25
                      От: Карбуратор СОЛЕКС

                      Що откривaте топлaтa водa,Москвич и икономия,инaче Солексa си е супер,кaкто и всички кaрбурaтори си искa основно препипвaне ,инaче половинчaтa рaботa,прaвил съм кaкви ли не,a колеги от брaншa се стегaхa нaй-много от Верaджет нa Aсконa,труден зa реглaж ,но як кaрбурaтор!Първaтa ми колa беше Шкодa100С и се водеше нaй-икономичният aвтомобил тогaвa със 7/100 ,тa кaкво говориме зa Мускaлa ,тa aко ще и последнa генерaция.Немците сa се чудели кaк при копирaне нa ДВГ може дa изкaрaш толковa ниски покaзaтели нa динaмикa.Инaче,кaрбурaторa се почвa от входния мaркуч,пa се гледa и душкa мaслото зa зaвишенa смрaд нa бензин и тогaвa по горивнaтa групa!
                      Последно редактирано от faster; 23-10-14, 21:21.
                      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Вероятно не ти е виновен Солекса, а и да е - няма какво да му се регулира освен празния ход. Но пък може да е запушен някъде. Освен разхода, какви други проблеми има?
                        омазняват се колекторните тръби на 1-ви и 2-ри цилиндър.

                        Силистра брат.
                        Последно редактирано от CarTest™; 25-10-14, 06:44.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Карбуратор СОЛЕКС

                          Замервай тогава компресията.

                          П.П. Свали свещите, снимай ги и качи снимките, но ги снимай след изминаването на поне 30-тина километра на един път. Щом имаш омазан колектор, тррябва да имаш и омазани свещи.
                          Последно редактирано от коко келеша; 25-10-14, 13:21.
                          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                          Из "Златния телец"

                          Коментар


                          • #28
                            От: Карбуратор СОЛЕКС

                            Освен всичко, което са посочили колегите по-горе, може да погледнете и горивоподкачващата помпа. faster намекна за евентуална миризма на бензин в маслото, но да уточним и още една възможност. Ако мембраните в бензиновата помпа остареят и се пробие първата от към бензиновата част, това може да доведе до изхвърляне на част от бензина, преминаващ през помпата. Двете мембрани са разделени от дистанционна пластмасова вложка, на която има малки отвори. Направни са така, че при пропуск на първата бензинът да започне да изтича през тези отвори навън, преди да се е прокъсала и втората и същият да започне да навлиза в картера на двигателя. Възможно е това да не се забележи веднага, ако пропускът е малък и струйката е насочена към някоя топла част на мотора /примерно блока/, от където всичко се изпарява, а от това разходът расте. Става въпрос за отвори в ето тази бялата пластмасова вложка на помпата:

                            Успех!
                            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                            First impression is not always true. Get inspired.
                            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                            Reading is sooo boring, unlike writing!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Карбуратор СОЛЕКС

                              Още нещо свързано отчасти с помпата - ако по някакъв начин е затруднено връщането на бензина през маркучето за обратен бензин, то поне теоретично съществува възможност за повишаване нивото на бензина в поплавъковата камера при работа под товар/с газ/. Тогава ще имаме обогатяване на сместа и повишен разход на гориво. На всички карбураторни двигатели преди време, се даваше и дебит на бензиновата помпа или налягането, което трябва да се постига за нормална работа на карбураторите.
                              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                              Из "Златния телец"

                              Коментар


                              • #30
                                От: Карбуратор СОЛЕКС

                                Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                                Освен всичко, което са посочили колегите по-горе, може да погледнете и горивоподкачващата помпа. faster намекна за евентуална миризма на бензин в маслото, но да уточним и още една възможност. Ако мембраните в бензиновата помпа остареят и се пробие първата от към бензиновата част, това може да доведе до изхвърляне на част от бензина, преминаващ през помпата. Двете мембрани са разделени от дистанционна пластмасова вложка, на която има малки отвори. Направни са така, че при пропуск на първата бензинът да започне да изтича през тези отвори навън, преди да се е прокъсала и втората и същият да започне да навлиза в картера на двигателя. Възможно е това да не се забележи веднага, ако пропускът е малък и струйката е насочена към някоя топла част на мотора /примерно блока/, от където всичко се изпарява, а от това разходът расте. Става въпрос за отвори в ето тази бялата пластмасова вложка на помпата:

                                Успех!
                                Точно !Горивна група-начало на бензинопровод до крайна точка на впръскване-колектор,от-до!
                                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X