Имам едно питане относно водните радиатори и преди да се набутам искам да питам. Става дума са следното.. искам да преместя водният радятор отзад в купето и да бъде с 2 ел. перки. Трябва ли ми някакво презапасяване с размера на радятора, трябва ли да коригирам размера на колелото на водната помпа (ако да как да го сметна правилно)? Искам и входа и изхода да са от една и съща страна, от какво мога да търся радятор или да гледам варянта за поръчка по размери някъде ? Алуминиевите по добри ли са и заслужавалит ли си ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Воден радиатор
Свий
X
-
От: Воден радиатор
Брей...
Всъщност има доста по въпроса писано, но не се сещам къде.
В резюме: трябва ти радиатор подобен на оригиналния, не е задължително да е по-голям ако няма други причини за това, но не е и беда, алуминиевите са по-ефективни, по-разнообразни и по-евтини, не подлежат и на ремонт с поялника, освен това не е сигурно че ще намериш изобщо нов бакърен с размера който ти трябва.
На повечето двигатели нямаш и интрига с водната помпа, а ако вземеш следващия размер тръби за голямата дължина от двигателя до отзад - още по-добре (за сметка на по-голямо тегло и повече антифриз).
За разширителен съд под налягане като на по-съвременните автомобили - забрави. Ще трябва да е твърде високо, откъдето пък ще има възможност да те полее с горещ антифриз. Ще ти трябва радиатор с капачка-клапан (като на УАЗ оригиналния) и отворен разширителен съд.
-
От: Воден радиатор
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеБрей...
Всъщност има доста по въпроса писано, но не се сещам къде.
В резюме: трябва ти радиатор подобен на оригиналния, не е задължително да е по-голям ако няма други причини за това, но не е и беда, алуминиевите са по-ефективни, по-разнообразни и по-евтини, не подлежат и на ремонт с поялника, освен това не е сигурно че ще намериш изобщо нов бакърен с размера който ти трябва.
На повечето двигатели нямаш и интрига с водната помпа, а ако вземеш следващия размер тръби за голямата дължина от двигателя до отзад - още по-добре (за сметка на по-голямо тегло и повече антифриз).
За разширителен съд под налягане като на по-съвременните автомобили - забрави. Ще трябва да е твърде високо, откъдето пък ще има възможност да те полее с горещ антифриз. Ще ти трябва радиатор с капачка-клапан (като на УАЗ оригиналния) и отворен разширителен съд.Газ 69 2.4i
Густо майна, пътят свърши !!!
GSM: О895 7О6О59
Коментар
-
От: Воден радиатор
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеНа какъв двигател ще е това?Газ 69 2.4i
Густо майна, пътят свърши !!!
GSM: О895 7О6О59
Коментар
-
От: Воден радиатор
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеЕ на него не му знам водните кахъри. С какъв диаметър са му маркучите за радиатора?Газ 69 2.4i
Густо майна, пътят свърши !!!
GSM: О895 7О6О59
Коментар
-
От: Воден радиатор
Светли от форума беше вносител на радиатори, има и морга за коли освен това ти е конкурент в състезанията драсни му или му звънни, ще ти помогне ако не с част то поне със съвет, ника му е TALASYM;
В тия начинания твоите е хубаво да си комуникираш със Соти и Йори, ако вече не си в конктакт разбира се, имат знания, опит и възможности за доста неща.Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
От: Воден радиатор
Премерваш вътрешният размер на тръбите на двигателя и завишаваш с 10% - ако 34 мм , 38 мм ще ти свърши работа . Най добро е тръбите да да медни , но става с алуминиеви или със железни безшевни тънкостенни , важното е да извивките навсякъде да са плавни и отвътре да няма нищо което да забавя движението на водата . Маркуч се използва възможно най малко , само на местата където трябва . Радиатора трябва да е алуминиев с малко по голяма охлаждащата площ от оригиналният - потърси някой от бус , махаш му пластмасовите казанчета и му правиш алуминиеви със вход и изход от едната страна . На накрайника на входа слагаш щуцер на който връзваш разширителният съд - съд от Голф 3 върши идеална работа . Разширителният съд го монтираш по високо от най горната точка на водата , оттам зареждаш водата , а от най високата част на общото казанче радиатора изкарваш щуцера за обезвъздушаване . Вентилатори можеш да ползваш оригиналните , но трябва да с по голям дебит и ако може да са на лагери . Другият начин е Ибей или някой магазин за тунинг мунинг . Задължително правиш от ламарина хубав , плътно прилягащ дифузьор ако не ползваш оригиналният . Ако не можеш да тунинговаш твоята основна водна помпа така че да има по голям дебит / което става с по голяма турбина / си карай с нея и не поставяй допълнителна ел помпа на основната линия . Помпа можеш да сложиш на линията на радиаторчето за парното.VEREYA MOTORSPORT TEAM
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар