Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Воден радиатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Воден радиатор

    Имам едно питане относно водните радиатори и преди да се набутам искам да питам. Става дума са следното.. искам да преместя водният радятор отзад в купето и да бъде с 2 ел. перки. Трябва ли ми някакво презапасяване с размера на радятора, трябва ли да коригирам размера на колелото на водната помпа (ако да как да го сметна правилно)? Искам и входа и изхода да са от една и съща страна, от какво мога да търся радятор или да гледам варянта за поръчка по размери някъде ? Алуминиевите по добри ли са и заслужавалит ли си ?
    Газ 69 2.4i
    Густо майна, пътят свърши !!!
    GSM: О895 7О6О59

  • #2
    От: Воден радиатор

    Брей...

    Всъщност има доста по въпроса писано, но не се сещам къде.
    В резюме: трябва ти радиатор подобен на оригиналния, не е задължително да е по-голям ако няма други причини за това, но не е и беда, алуминиевите са по-ефективни, по-разнообразни и по-евтини, не подлежат и на ремонт с поялника, освен това не е сигурно че ще намериш изобщо нов бакърен с размера който ти трябва.

    На повечето двигатели нямаш и интрига с водната помпа, а ако вземеш следващия размер тръби за голямата дължина от двигателя до отзад - още по-добре (за сметка на по-голямо тегло и повече антифриз).

    За разширителен съд под налягане като на по-съвременните автомобили - забрави. Ще трябва да е твърде високо, откъдето пък ще има възможност да те полее с горещ антифриз. Ще ти трябва радиатор с капачка-клапан (като на УАЗ оригиналния) и отворен разширителен съд.

    Коментар


    • #3
      От: Воден радиатор

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Брей...

      Всъщност има доста по въпроса писано, но не се сещам къде.
      В резюме: трябва ти радиатор подобен на оригиналния, не е задължително да е по-голям ако няма други причини за това, но не е и беда, алуминиевите са по-ефективни, по-разнообразни и по-евтини, не подлежат и на ремонт с поялника, освен това не е сигурно че ще намериш изобщо нов бакърен с размера който ти трябва.

      На повечето двигатели нямаш и интрига с водната помпа, а ако вземеш следващия размер тръби за голямата дължина от двигателя до отзад - още по-добре (за сметка на по-голямо тегло и повече антифриз).

      За разширителен съд под налягане като на по-съвременните автомобили - забрави. Ще трябва да е твърде високо, откъдето пък ще има възможност да те полее с горещ антифриз. Ще ти трябва радиатор с капачка-клапан (като на УАЗ оригиналния) и отворен разширителен съд.
      Ясно, значи водната магистрала да е един размер го поляма от оригиналната.
      Газ 69 2.4i
      Густо майна, пътят свърши !!!
      GSM: О895 7О6О59

      Коментар


      • #4
        От: Воден радиатор

        На какъв двигател ще е това?

        Коментар


        • #5
          От: Воден радиатор

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          На какъв двигател ще е това?
          C24NE (омега 2.4)
          Газ 69 2.4i
          Густо майна, пътят свърши !!!
          GSM: О895 7О6О59

          Коментар


          • #6
            От: Воден радиатор

            Е на него не му знам водните кахъри. С какъв диаметър са му маркучите за радиатора?

            Коментар


            • #7
              От: Воден радиатор

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Е на него не му знам водните кахъри. С какъв диаметър са му маркучите за радиатора?
              Ако не се бъркам по спомен я карам много в момента май бяха Ф34
              Газ 69 2.4i
              Густо майна, пътят свърши !!!
              GSM: О895 7О6О59

              Коментар


              • #8
                От: Воден радиатор

                Малко ми се вижда. Ама ако е толкова, 38мм тръби те оправят идеално.

                Коментар


                • #9
                  От: Воден радиатор

                  Светли от форума беше вносител на радиатори, има и морга за коли освен това ти е конкурент в състезанията драсни му или му звънни, ще ти помогне ако не с част то поне със съвет, ника му е TALASYM;

                  В тия начинания твоите е хубаво да си комуникираш със Соти и Йори, ако вече не си в конктакт разбира се, имат знания, опит и възможности за доста неща.
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Воден радиатор

                    Забравих да питам за външните водни помпи. От какво се взима помпа и имали някакви особености при поставянето ?
                    Газ 69 2.4i
                    Густо майна, пътят свърши !!!
                    GSM: О895 7О6О59

                    Коментар


                    • #11
                      От: Воден радиатор

                      Премерваш вътрешният размер на тръбите на двигателя и завишаваш с 10% - ако 34 мм , 38 мм ще ти свърши работа . Най добро е тръбите да да медни , но става с алуминиеви или със железни безшевни тънкостенни , важното е да извивките навсякъде да са плавни и отвътре да няма нищо което да забавя движението на водата . Маркуч се използва възможно най малко , само на местата където трябва . Радиатора трябва да е алуминиев с малко по голяма охлаждащата площ от оригиналният - потърси някой от бус , махаш му пластмасовите казанчета и му правиш алуминиеви със вход и изход от едната страна . На накрайника на входа слагаш щуцер на който връзваш разширителният съд - съд от Голф 3 върши идеална работа . Разширителният съд го монтираш по високо от най горната точка на водата , оттам зареждаш водата , а от най високата част на общото казанче радиатора изкарваш щуцера за обезвъздушаване . Вентилатори можеш да ползваш оригиналните , но трябва да с по голям дебит и ако може да са на лагери . Другият начин е Ибей или някой магазин за тунинг мунинг . Задължително правиш от ламарина хубав , плътно прилягащ дифузьор ако не ползваш оригиналният . Ако не можеш да тунинговаш твоята основна водна помпа така че да има по голям дебит / което става с по голяма турбина / си карай с нея и не поставяй допълнителна ел помпа на основната линия . Помпа можеш да сложиш на линията на радиаторчето за парното.
                      VEREYA MOTORSPORT TEAM

                      Коментар


                      • #12
                        От: Воден радиатор

                        Бакалов мерси за отговора.
                        Газ 69 2.4i
                        Густо майна, пътят свърши !!!
                        GSM: О895 7О6О59

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X