Обява

Свий
Няма добавени обяви.

дизел-подгряващи свещи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: дизел-подгряващи свещи

    Това с мултицета и пробната лампа са али-бали. Работи само при тотална щета -прекъснала, окъсила. Сваляте свещите и една по една директно на акумулатора. Веднага се вижда коя става или не. Добре е и времето, за което стават червени, да е съизмеримо (+,-) 2-5 секунди.

    Коментар


    • #32
      До: дизел-подгряващи свещи

      Това хубаво, а ако не са за 12 волта?

      Коментар


      • #33
        До: дизел-подгряващи свещи

        Ако са на 6 волта,тогава две по две последователно.

        Коментар


        • #34
          До: дизел-подгряващи свещи

          Всичките са 11V свалене му е маиката око да види на друи щуротий не вярвам.
          По принцип при една изгоряла свещ пали и за две три секунди тепи като на три цилиндара след това всичко е ок.
          При две изгорели иска две подгрявания.
          При три няма да се обади.
          Последно редактирано от panjeto71; 04-01-09, 17:48.
          "Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя. "о8894оЗ81З

          Коментар


          • #35
            До: дизел-подгряващи свещи

            Мда , и с пробната лампа няма никой...Ясно.
            А относно окислеността - винаги имам едно наум , независимо с какво меря , и винаги си правя по едно-две тестови замервания на места дори по-окислени от измерваното преди и след същинското измерване( учил съм ел.измервания навремето).

            Коментар


            • #36
              До: дизел-подгряващи свещи

              Първоначално публикуван от panjeto71 Преглед на мнение
              око да види на друи щуротий не вярвам.
              Съгласен!
              Но има винаги риск да се закърши някоя в резбата и после става... Затова ги свалям само в краен случай.

              Коментар


              • #37
                До: дизел-подгряващи свещи

                Винаги има риск.Колкото повече седят там(не си ги развивал)толкова по голям е риска.
                "Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя. "о8894оЗ81З

                Коментар


                • #38
                  До: дизел-подгряващи свещи

                  Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                  Съгласен!
                  Но има винаги риск да се закърши някоя в резбата и после става... Затова ги свалям само в краен случай.
                  Само да попитам? Как става това закършване? Или някой не е почистил и измил. Или не уцелваме оста на резбата? Защо ли.
                  П.П. Последно съм "закършвал" резба през 1983г. на ЗАЗ 968.

                  Коментар


                  • #39
                    До: дизел-подгряващи свещи

                    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                    Само да попитам? Как става това закършване? Или някой не е почистил и измил. Или не уцелваме оста на резбата? Защо ли.
                    П.П. Последно съм "закършвал" резба през 1983г. на ЗАЗ 968.
                    О.К. Ето ти пример - на моето Паджеро свещите не са отвивани... 20 години! Проверявах го по номерата, мисля че са оригиналните.
                    Освен това е дълга и отвътре куха резба М10Х1.25 и като сложиш и условията - белята става.
                    Е, като има и две леви ръце - още по-лесно, знам за какво говориш!

                    Коментар


                    • #40
                      До: дизел-подгряващи свещи

                      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                      О.К. Ето ти пример - на моето Паджеро свещите не са отвивани... 20 години! Проверявах го по номерата, мисля че са оригиналните.
                      Освен това е дълга и отвътре куха резба М10Х1.25 и като сложиш и условията - белята става.
                      Е, като има и две леви ръце - още по-лесно, знам за какво говориш!
                      Ами освен да се радваш, не виждам какъв ти е проблема. Явно хората си слагат свещи ментета и ги менкат всеки сезон.
                      Моите са над 10 годишни.

                      Коментар


                      • #41
                        До: дизел-подгряващи свещи

                        Аз също знам , че се разглобява само в краен случай , но за да не ви кърша хатъра отидох и развих едната (забавих се не защото ''закърших '' свещите , ами пътьом разбивах вратата на банята , че децата се бяха заключили вътре).
                        Е , пак няма никой.
                        Ама и старото 200 тди откога ли няма свещи и не съм го усетил.
                        Явно новото не е като едно време.

                        Коментар


                        • #42
                          До: дизел-подгряващи свещи

                          Добре де, класическите дизели нямат такива неща. Пък запалват, с повече късмет. За какво са им на по-новите? Ясно, че е някаква оптимизация, но не схващам каква.

                          Коментар


                          • #43
                            До: дизел-подгряващи свещи

                            Ами заради вибрациите и мераците да се слагат дизели на леки коли се е наложило да се намали компресията и да се въведат предкамерите.
                            Иначе ако се смачка достатъчно въздухът, температурата му ще е достатъчна и без допълнително подгряване да запали нафтата при всеки студ.

                            Коментар


                            • #44
                              До: дизел-подгряващи свещи

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Добре де, класическите дизели нямат такива неща. Пък запалват, с повече късмет. За какво са им на по-новите? Ясно, че е някаква оптимизация, но не схващам каква.
                              Какво ти е виждането за "класически"? Единият от моите е от 1991г. Става ли?

                              Коментар


                              • #45
                                До: дизел-подгряващи свещи

                                aaa...

                                Разбрах. Сгъстяването било голямо. А после го дуят с турбини, за да оправят литровата мощност и к.п.д.

                                Но, това все пак значи, че ако го развъртиш достатъчно силно, ще запали. Иначе не би работил след изгасването на свещите.

                                Значи просто е оптимизация на стартирането. Вместо колосален стартер - по-малък стартер + реотани.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X