Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Аванса чука на ниски обороти 406, бензин 1.8 16v 2002 година, двигател 6FZF

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Аванса чука на ниски обороти 406, бензин 1.8 16v 2002 година, двигател 6FZF

    Пусто с тия модерните се случва в един момент (кога си по средата на нищото ) за момент да ти светне цялото табло , после колата забие муцуна - и нема палене ! Компа изписва на дисплея :"репатрак"....ъъъъ.... "сервиз!" - и до там !
    .... а репатрака струва едни еврА .... повече отколкото целата кола струва на "Горублене" .

    Сори за спама , ама не се сдържах
    Преди няколко години един отговорен HR Мерцедес-Русе ми каза : Монтьори , да сменяват накладки с чука си имаме.Читав диагностик ни трябва ,защото засега ги правиме онлайн в Германия. .На днешен ден ми се изяснява , че човекът е прозрял далечното бъдеще.Ще трябва само кабел и безжичен интернет.Никакви репатратори!
    пп Също сори за спама. Надявм се авторът на темата да сподели в последствие нещо различно от аванс.
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

    Коментар


    • #17
      От: Аванса чука на ниски обороти 406, бензин 1.8 16v 2002 година, двигател 6FZF

      На теб майтап ти се струва, но по последните модели има много повече проблеми по софта и комуникацията между модулите отколкото по механиката или хидравликата. При товарните вече и кабел не ти трябва. Можеш да качиш софтуер, да програмираш или да сваляш данни от телеметрията от България като камиона или автобуса си дреме на паркинг в Германия.
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • #18
        От: Аванса чука на ниски обороти 406, бензин 1.8 16v 2002 година, двигател 6FZF

        Не ми е майтап.Знам , че я има комуникацията. Имах предвид , че си остава в сила необходимостта от физическа намеса.В повечето случаи в сервиза.
        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

        Коментар


        • #19
          От: Аванса чука на ниски обороти 406, бензин 1.8 16v 2002 година, двигател 6FZF

          Да споделя. Ходих в един сервиз, който го знам от доста време от форума на Пежо. Хората се ентусиазират като има предизвикателство. Викат - преди да гледаме квото и да била, чистиме МАП сензора с ВД40, чистиме МПХ (моторчето за байпаса на празния ход), пак с ВД40 и почистиха и ТПС сензора (за това колко е натиснат педала на газта). И като се качих ведна усетих промяна, колата преди в ниските обороти беше спъната, без динамика. Сега е като перце. И вече не чувам аванса. Но най-ме кефи еластичноста, която доби двигателя в ниските. Преди като подавах газ и не издърпваше и се чуваше аванса. Все си виках, много смотан двигател са проектирали, с някакви лагове в ниските обороти и все връщах на по-ниска да издрапвам.

          Коментар


          • #20
            От: Аванса чука на ниски обороти 406, бензин 1.8 16v 2002 година, двигател 6FZF

            Благодарности за написаното.
            Всичко е свършило добре. Освен че като се изпарят по-мазните съставки на WD40, пак ще има интрига. Но поне знаеш как се оправя.

            Забавното е, че хора с достатъчно остър слух (и все пак достатъчно възрастни, за да са се занимавали с чукащ аванс) чуват детонационна работа на повечето съвременни двигатели. Това не е страшно, докато е само за кратко в преходните режими.

            Аз пък имам едно Туинго, което звънка от аванс понякога, като стане температурата над 32-35 градуса. На по-хладно - не. Ама нещо все не му идва ред, завалийчето.

            Коментар


            • #21
              От: Аванса чука на ниски обороти 406, бензин 1.8 16v 2002 година, двигател 6FZF

              Проблем, според мен, пораждат маслените изпарения, които се връщат към смукателния колектор. Мотора ми не духа, освен на празен ход, но това е нормално за всеки двигател общо взето, щото малко да пипна газта и духането от картера замира.
              Е тези маслени пари добре полепват по всмукателния колектор, по МАП-а, по МПХ-то и по всичко друго което срещнат по пътя си.

              Коментар


              • #22
                От: Аванса чука на ниски обороти 406, бензин 1.8 16v 2002 година, двигател 6FZF

                Хубаво е че проблемът е решен. Лошото е, че са "оправили" три неща едновременно и реално не се знае кое от тях е проблематично...
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #23
                  От: Аванса чука на ниски обороти 406, бензин 1.8 16v 2002 година, двигател 6FZF

                  Мап-сензорът е бил. И не точно той, ами най-вероятно запушеният му маркуч.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Аванса чука на ниски обороти 406, бензин 1.8 16v 2002 година, двигател 6FZF

                    Първоначално публикуван от stako Преглед на мнение
                    Проблем, според мен, пораждат маслените изпарения, които се връщат към смукателния колектор. Мотора ми не духа, освен на празен ход, но това е нормално за всеки двигател общо взето, щото малко да пипна газта и духането от картера замира.
                    Е тези маслени пари добре полепват по всмукателния колектор, по МАП-а, по МПХ-то и по всичко друго което срещнат по пътя си.
                    Само маслените пари не правят проблем. Трябва някъде и прах да влиза, което най-често е от скъсани въздуховоди и изкривена филтърна кутия.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Аванса чука на ниски обороти 406, бензин 1.8 16v 2002 година, двигател 6FZF

                      Има и такива случаи, -"странни" проблеми се лекуват със "странни" лекарства!
                      Важно е ,че пробите не се броят-само резултата!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Аванса чука на ниски обороти 406, бензин 1.8 16v 2002 година, двигател 6FZF

                        Първоначално публикуван от stako Преглед на мнение
                        Да споделя. Ходих в един сервиз, който го знам от доста време от форума на Пежо. Хората се ентусиазират като има предизвикателство. Викат - преди да гледаме квото и да била, чистиме МАП сензора с ВД40, чистиме МПХ (моторчето за байпаса на празния ход), пак с ВД40 и почистиха и ТПС сензора (за това колко е натиснат педала на газта). И като се качих ведна усетих промяна, колата преди в ниските обороти беше спъната, без динамика. Сега е като перце. И вече не чувам аванса. Но най-ме кефи еластичноста, която доби двигателя в ниските. Преди като подавах газ и не издърпваше и се чуваше аванса. Все си виках, много смотан двигател са проектирали, с някакви лагове в ниските обороти и все връщах на по-ниска да издрапвам.

                        Дай координати на сервиза, че и аз търся читав майстор.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Аванса чука на ниски обороти 406, бензин 1.8 16v 2002 година, двигател 6FZF

                          Да продължа темата ...
                          По време на отпуската покарах колата доста. Чукането на аванса го имаше, особено извънграда, като е натоварена колата и като види баир, с подаването на газ, аванса се чуваше много. След като прочетох една тема на Ясен за свещите Денсо Иридиум и тъй като и аз карам с такива, реших да си сложа предишните. И чукането на аванса изчезна окончателно.
                          Със свещите Денсо съм минал към 60К км. С тях колата при потегляне е осезателно по-динамична, обаче с появяването на чукането особено при натоварване в средните обороти, сякаш изгубваше сила.
                          Сега с нормалните свщи, старта изцяло загуби динамика и двигатела работи по-меко, липсва му ряз при потегляне, но при баир с подаването на газта не започва да чука и поема много по-спокойно.
                          Четох в една руска тема, че на същия мотор и със същите свещи, човека установил, че има чукане, съответно отворил разстоянието с 0,2 мм в следствие на което чукането (звънтенето) на аванса изчезнало.
                          Та сигурно ще опитам и това, а може би трябва да взема по-студено Денсо, което е с по-високо топлинно число, за да избегна детонациите.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Аванса чука на ниски обороти 406, бензин 1.8 16v 2002 година, двигател 6FZF

                            Тъй като продължавам да боря чукането на ванаса, което отново се появи в жегите искам да попитам, дали е възможно да има чукане на аванса от поразтегнат ангренажен ремък ? Ангренажа е сменян преди 75 000 км, не е каран на високи обороти, каран е основно извънградско с около 2500 - 3000 оборота, щадящо.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Аванса чука на ниски обороти 406, бензин 1.8 16v 2002 година, двигател 6FZF

                              Първоначално публикуван от stako Преглед на мнение
                              Тъй като продължавам да боря чукането на ванаса, което отново се появи в жегите искам да попитам, дали е възможно да има чукане на аванса от поразтегнат ангренажен ремък ? Ангренажа е сменян преди 75 000 км, не е каран на високи обороти, каран е основно извънградско с около 2500 - 3000 оборота, щадящо.
                              То може при някои двигатели ама е малко вероятно при такъв пробег.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Аванса чука на ниски обороти 406, бензин 1.8 16v 2002 година, двигател 6FZF

                                Първоначално публикуван от stako Преглед на мнение
                                дали е възможно да има чукане на аванса от поразтегнат ангренажен ремък ?
                                Търсете проблема на друго място ,но не И в "разтегнатоста" на ремъка. Първо както ВИ споделих да се провери дали става въпрос за детонации.Огледайте и челата на буталата в какво състояние са-има ли "кълвано".

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X