Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

    Е колата ми е от Италия , но е с мен вече 2 години и 60 000км.
    Общо взето доста доволен бях от колата до този момент.
    Проблемите които съм имал са били последствие от майстори и майсторски изпълнения на същите.
    Ако двигателя се е скапал тогава съм си само аз виновен ... или най-вече десния ми крак... защото хич не я щадя а си я карам като европеец.
    Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
    Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
    Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

    Коментар


    • #47
      От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

      Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
      Като ,човек,купувал си кли от Германия от 1991г,та до сега,мога да кажа,че и германците,вече се научиха да са тирикати и не са това ,което бяха.А свестни хора има ,на всякъде,и това че колата е от Италия,или Германия,не знзчи нищо,навсякъде има и свестни хора и измамници.
      Батка, прощавай, но мръсник не се става, мръсник се ражда!
      Който си е генетически мерзавец той си остава такъв до гроб.
      Когато купуваш от някой селски човек в Германия риска от измама е 0,001%, понеже човека ти продава собствената си кола, той не печели от това. Като видиш собственика и къщата му можеш веднага да разбереш дали колата е подържана.
      И още - братче, аз вече прехвърлих 40 години, понаучил съм се да разпознавам свестните хора от мерзавците.
      Кръвта вода не става, колега.
      Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
      Само DIESEL !!!

      Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

      Коментар


      • #48
        От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

        Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
        Батка, прощавай, но мръсник не се става, мръсник се ражда!
        Който си е генетически мерзавец той си остава такъв до гроб.
        .
        Доста спорна теза.
        Трябва да си изровя записките на доктор Менгеле.

        Коментар


        • #49
          От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

          Е, добре, де-толкова ли ще е скъпо да се смени гарнитура на глЪвЪта-що да се хвърля колата, ако е читава?
          Иии, таковата-не съм съгласен, че требе да се избягва кола с чист мАтор-аз, като 2-3 пъти в годината си мия двигателя, щото не мога да понасям прашен мотор кво да праим...?Досега съм продал 5 лични автомобила и няма оплакали се
          много автомати-слаби резултати!

          Коментар


          • #50
            От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

            Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
            Е, добре, де-толкова ли ще е скъпо да се смени гарнитура на глЪвЪта-що да се хвърля колата, ако е читава?
            Иии, таковата-не съм съгласен, че требе да се избягва кола с чист мАтор-аз, като 2-3 пъти в годината си мия двигателя, щото не мога да понасям прашен мотор кво да праим...?Досега съм продал 5 лични автомобила и няма оплакали се
            А ако е направо самата глава?
            Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
            Само DIESEL !!!

            Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

            Коментар


            • #51
              От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

              Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
              А ако е направо самата глава?
              Тогава-лошо! Но нали така и така ще се сваля-ще се види и ще се решава.
              Колко струва такъв запазен цедес в Немачко и колко нова глава?
              много автомати-слаби резултати!

              Коментар


              • #52
                От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                А ако е направо самата глава?
                Няма страшно..Ще му я залепят бре!!
                Ще го оправят момчето, та доволно ще остане.

                Щом този проблем е от отдавна, вероятността да е само гарнитура, която СЪС СИГУРНОСТ е заминала първа , а при стабилното каране, проблемът със загубата на охл.течност се е увеличил, то вероятността да е спукана самата глава е огромна.
                Ма, то ще му я шлайфат, ще я залепят и готово,
                Плащаш и караш, ма до къде стигаш е подробност..
                СИЛНИТЕ КРАДАТ ОТ ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ, СЛАБИТЕ - ОТ СВОЯТ НАРОД !

                Коментар


                • #53
                  От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                  Когато писах това :

                  Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                  ......

                  Айде нека колегата първо да разтърка Мерджа известно време , па после пак ще умуваме .
                  Дано не е това което си мисля ....макар че не е болка за умиране......
                  .... си мислех за гарнитура . Но след последните премеждия , нещата отиват към това :

                  Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                  ...Щом,стартера ударя контра,сваляй главата.Някъде има цепка като косъм и щом загрее няма ядове но спреш ли ,започва да капе в цилиндара,после зор да превърти водата през клапаните и ще става по-зле.Пиша от опит,не с 320 цди,но с по-малък мотор,дизел на БМВ....
                  Между другото Мерджо е кораво добиче. На един бензинов доливах по една туба вода на всеки 100 км. и то в продължение на 2000 км. докато се прибера . Викам си : бах го , от това повече мотор не става ! Оказа се единствено гарнитура . А главата нямаше грам кривина . Нито пък пукнатина .

                  За дизела обаче е малко по-капризна работата , та като свали главата - ще се види.
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                    Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                    .....
                    Марто, купил съм и съм продал един милиард коли от Германия, Австрия и Франция най-вече. ......
                    Въййййй .....

                    Аз за всеки случай се огледах да не съм попаднал в рибарския форум .

                    Първоначално публикуван от pe4en Преглед на мнение
                    ...

                    Като човек докарвал маса коли на ход ...
                    Ето, Печения е по-скромен . Обаче май и той е сбъркал раздела с този за "Политика..."

                    Първоначално публикуван от pe4en Преглед на мнение
                    .....
                    Не се вкарвай във филм да я ремонтираш в Българско!!!Ще останеш разочарован и оскубан!Продавай за части и толкоз.
                    ......
                    Мда . По начало така става в нашата скапана , обрулена , оскубана и оглозгана , бъкаща от олигарси , мутри и подобни държава . Така става и със всички притежатели на всякакви Мерцедеси , дръзнали да си ги ремонтират в България.

                    ПС. А ! mbenz е задал един простичък въпрос :

                    Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                    ....
                    Колко струва такъв запазен цедес в Немачко и колко нова глава?...
                    Аз само бих го допълнил ( макар и със страх заради еретизма) : и колко една глава втора ръка ?
                    Последно редактирано от Vlado_Ts; 28-07-14, 16:42.
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                      Като чета коментарите,оставам с впечатление за "страхотен" проблем на "страшна кола" (Пр. Bugatti Veyron).

                      Една грамотна диагностика и ще се знае предварително,къде и даже колко е голям пропуска. Следва потребителско решение,демонтаж и ремонт.
                      (За да не залитаме в крайни оценки, всеки да си отговори има ли го този автомобил и колко масов е- ремонти се правят на много места)

                      Коментар


                      • #56
                        От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                        Понеже не съм запознат с мерцедесите и вариаците им подробно, пуснах ето това" S210 E320cdi" в гугу с изображение.
                        Амчи аз много такива виждам по пътищата бре. Сигурно 70-80% са дизели. А тоя мотор са го натикали кой- знае в колко модела още. При проблем с главата се хвърлят ли тези автомобили?
                        Дайте на човека телефон и сервиз да си оправи колата! Естествено аз не знам понеже с дизелови автомобили сериозен допир съм нямал- иначе щях да съветвам.
                        Sent from my Nokia s fenerche

                        Коментар


                        • #57
                          От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                          Като чета коментарите,оставам с впечатление за "страхотен" проблем на "страшна кола" (Пр. Bugatti Veyron).

                          Една грамотна диагностика и ще се знае предварително,къде и даже колко е голям пропуска. Следва потребителско решение,демонтаж и ремонт.
                          (За да не залитаме в крайни оценки, всеки да си отговори има ли го този автомобил и колко масов е- ремонти се правят на много места)
                          Въпросът е дали си заслужават нервите, времето и парите за ремонта! Не е чудо невиждано, разбира се! Събери оферти, мнения на майстори, "условия за гаранция" на ремонт...
                          На подобна кола й правиха ремонт преди 5 месеца, сега пък има проблеми с дебитомер и с маркучите по вакуумните "работи"... И понеже, и защото колата е купена на изгодна цена, а вече е дадена голяма сума по ремонти- собственика е в шах-мат! Не му излиза сметката да я продаде неизправна, не му се дават и повече пари за ремонти!

                          ПС: Виж, да е "Веспа" на 60+ години си заслужава усилията...

                          Коментар


                          • #58
                            От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                            Не се чуди, а отваряй я.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                              Имам колега с Е270 CDI. Губеше по ~1 литър антифриз на ~1000км. Нямаше никакви проблеми с палене, прегряване, бял пушек и т.н. Караше така 1.5~2 год. и миналата седмица му е изтракала на входа на Бургас на магистралата. Репатрак до София. Отваряне и.....напукани чела на буталата по периферията. Пукнатините на главата между леглата на клапаните, от където е харчела антифриз не бяха нещо фрапантно. Продаде я цялата с двигателя в кашони на частно лице, онзи да си я стяга.
                              WG 2.7 CRD

                              Коментар


                              • #60
                                От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                                Аз самолетния билет за връщане към Австрия си го купих вече.
                                В момента разхода ми на антифриз е около 2 до 3л на ...15-20км при градско каране, т.е. каране, гасене и пак каране.
                                Преди 2 дни ходихме на 100км от Варна....при постоянно каране разхода беше 2л на 100км вода.
                                Още 2 дни и влиза при майстор да видим какво ще излезе. По принцип времето вече ме притиска но в краен случай, ще я оставям тук и ще я мисля после.
                                Не е Бугати, а просто комби. Ясно, че струва колко една европейска заплата, но съм си доволен от нея и за това се чудя какво да я правя.
                                Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                                Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                                Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X