От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?
Ако успява да загуби антифриз през капачката, значи има или локално прегряване (някъде в главата примерно) или пропуск от горивната камера към антифриза. Локалното прегряване се влошава при спиране на двигателя (тогава се и пукат половината глави) - на мястото няма приток на течна вода, а парният мехур много не се напряга да охлажда.
И това локално прегряване може да докарва пропуск на масло към изпускателната система или на нафта през дюзите. Ама само след спиране на двигателя. И те така. После при палене получаваме каквото получаваме.
Ако се е разминало с капачка - свиркай си.
Ако успява да загуби антифриз през капачката, значи има или локално прегряване (някъде в главата примерно) или пропуск от горивната камера към антифриза. Локалното прегряване се влошава при спиране на двигателя (тогава се и пукат половината глави) - на мястото няма приток на течна вода, а парният мехур много не се напряга да охлажда.
И това локално прегряване може да докарва пропуск на масло към изпускателната система или на нафта през дюзите. Ама само след спиране на двигателя. И те така. После при палене получаваме каквото получаваме.
Ако се е разминало с капачка - свиркай си.
Коментар