Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

    Ако успява да загуби антифриз през капачката, значи има или локално прегряване (някъде в главата примерно) или пропуск от горивната камера към антифриза. Локалното прегряване се влошава при спиране на двигателя (тогава се и пукат половината глави) - на мястото няма приток на течна вода, а парният мехур много не се напряга да охлажда.

    И това локално прегряване може да докарва пропуск на масло към изпускателната система или на нафта през дюзите. Ама само след спиране на двигателя. И те така. После при палене получаваме каквото получаваме.

    Ако се е разминало с капачка - свиркай си.

    Коментар


    • #17
      От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Ако успява да загуби антифриз през капачката, значи има или локално прегряване (някъде в главата примерно) или пропуск от горивната камера към антифриза. ....
      Или калпава капачка, неуспяваща да регулира и поддържа повишено налягане. А охладителната система на съвременните двигатели работи на температури близки до кипене при атмосферно налягане.
      И дори леко натоварване може да повиши температурата до точката на кипене ако няма повишено налягане в системата...
      В моя случай бе точно калпава капачка (бе залепнала 'отворена')...
      Бял пушек пуши и ако е много разцентрована горивната система (има неизгоряла нафта) или дюза...
      Да не би да са несвързани проблеми антифриза и пушека?
      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

      Коментар


      • #18
        От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

        Ако са несвързани нямаше да изчезнат всичките проблеми.

        Иначе, на съвременните автомобили охладителната уредба работи на температури НАД температурата на кипене при атмосферно налягане, за значителна част от двигателя. Нямаш капачка = имаш парни мехури някъде в главата. Затова и казанчето се препълва (парата избутва течността).

        Коментар


        • #19
          От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

          Да, това го бях писал по-горе... А 'несвързаните' проблеми може да са и заради различен температурен режим на работа...
          Обаче всичките тези газови тапи се получават при висока температура (загрял двигател), докато колегата спомена, че пушела само докато е студена...
          А като е студена дали е с капачка или без - това няма значение....
          Та затова се усъмних дали не са несвързани проблеми....
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • #20
            От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

            Не четеш.

            На студено (докато загрява) се изпушват нещата, изтекли в изпускателната уредба при изгасянето.

            Коментар


            • #21
              От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

              Само да допълня, че бял пушек при дизел се получава и при недостиг на нафта(от задръстена цедка в резервоара, или горивен филтър)-личен опитТака пуши бяло изотзадзе сякаш върви с антифриз
              много автомати-слаби резултати!

              Коментар


              • #22
                От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Не четеш.

                На студено (докато загрява) се изпушват нещата, изтекли в изпускателната уредба при изгасянето.
                Чета аз - пуши само при ниски обороти/празен ход....
                При високите обороти 'изтеклите неща в изпускателната уредба' биха изгоряли/изпушили по-активно... Поне така си мисля де....
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • #23
                  От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                  Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                  Чета аз - пуши само при ниски обороти/празен ход....
                  При високите обороти 'изтеклите неща в изпускателната уредба' биха изгоряли/изпушили по-активно... Поне така си мисля де....
                  Ами не става така. Освен при продължително форсиране, но това не е Трабант за да видиш този ефект. За него трябва поне 3-4л масло в изпускателната уредба.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                    За мен дюзите са проблемни, сваляне, ултразвук, стенд и т.н. ...
                    или както каза един клиент ... налях му едно "лили уили" и се оправи.

                    P.S. "лили уили" е добавка за почистване на горивна система "liqui moly". ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да пише на нея за "common rail"
                    Последно редактирано от batsasho1; 02-06-14, 19:33.
                    Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

                    Коментар


                    • #25
                      От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                      Първоначално публикуван от batsasho1 Преглед на мнение
                      За мен дюзите са проблемни, сваляне, ултразвук, стенд и т.н. ...
                      или както каза един клиент ... налях му едно "лили уили" и се оправи.

                      P.S. "лили уили" е добавка за почистване на горивна система "liqui moly". ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да пише на нея за "common rail"
                      ... а като сменил капачката , пушека изчезнал и без ултразвук на дюзите. Освен това не чух двигателят да му работи неравномерно , или да пали мъчно, или да повиши разхода на гориво , ами напротив.

                      Айде нека колегата първо да разтърка Мерджа известно време , па после пак ще умуваме .
                      Дано не е това което си мисля ....макар че не е болка за умиране.
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                        - Писането е комуникация на мисли,но май не се нуждаят от тях...."проблема" е решен...поне за момента.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                          Еми уж е решен.
                          По климатроник температурата не надвишава 93°C при градско каране (сутринта в задръстването).
                          Може и mbenz да е прав ... тръгна малко повече колата (не достатъчно за моите представи ) откакто смених горивния филтър.

                          Сега за liqui moly не разбрах , да го ползвам или не ?

                          Да сваля дюзите няма проблем. Почвам да търся инструмента за чистенето на леглата на дюзите. Имам човек с утразвук
                          Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                          Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                          Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                          Коментар


                          • #28
                            От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                            В неделя, един приятел ми води ситроен за диагностика.. Пушеците десет пъти повече от това на клипа..
                            Напълнил резервоара с калпава тракторска нафта.. Диагностика и нищо! Чуденки, чуденки, сменихме филтъра, извадихме резервоара и с обезмаслител целия, почистване на сондата, 15 литра нафта от колонката и проблема решен..

                            Коментар


                            • #29
                              От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                              Нищо не пречи да и сложиш една присадка на Лики Моли .Винаги е полезна и от нея само ще спечелиш . Дюзите се чистят на специален стенд а не само с ултразвукова вана (ако за такава става въпрос) и номера с присадката ще свърши подобна работа но докато си караш колата
                              Uaz 469 2.4 D MB
                              KTM 600 ROTAX
                              Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                              Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                              Коментар


                              • #30
                                От: Mercedes S210 E320cdi - бял пушек. Дали я втасах ?

                                Първоначално публикуван от Faca Преглед на мнение
                                Еми уж е решен.
                                По климатроник температурата не надвишава 93°C при градско каране (сутринта в задръстването).
                                Може и mbenz да е прав ... тръгна малко повече колата (не достатъчно за моите представи ) откакто смених горивния филтър.

                                Сега за liqui moly не разбрах , да го ползвам или не ?

                                Да сваля дюзите няма проблем. Почвам да търся инструмента за чистенето на леглата на дюзите. Имам човек с утразвук
                                Абре юнак , нали твърдиш че белия пушек е спрял след смяната на капачката . В такъв случай какво общо имат дюзите ?!

                                При проблем в дюзите най - малко ще имаш неравномерна работа на двигателя , повишен разход на гориво и влошаване на запалването ( последното е по- изразено в студено време , та този признак в момента не е меродавен) . Дори една дюза да не е в ред , пак се усеща , нищо че е шестак мотора.
                                Е , нищо не пречи профилактично да сипеш едно Лики-Моли ( или някаква друга чорба) , но това е пожелателно.

                                Карай си го така известно време да видиш дали отново няма да се появи белия пушек преди да се вкарваш излишно във филми..... и дано да не се появи , щото тогава неминуемо ще стигнеш до сваляне на главата.
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X