Здравейте колеги! Извинявам ако има такава тема, но за моят специфичен случай не открих.
Проблемът ми е следният. Колата е Opel Vectra B 1,6 16v с климатик. Преди месец се ударих челно в друга кола в София и ми се спука радиатора. подменихме го и си закарах колата на ход до Стара Загора. Там човекът който ми намести калниците и не ми е сложил вентилаторът на климатика. Разбира се предупреди ме за това, вината беше моя, понеже бях забравил да му кажа че е оставен в багажника и той си е помислил че по принцип отдавна го няма.
По разните форуми прочетох че при 92-3 градуса се включва първо вентилатора на климатика и след това този основния. Въпросът ми е вярно ли е това нещо понеже преди 2 дни колата достигна почти 100 градуса без да се включи нещо, а аз за 3 години така и не съм забелязал коя перка се включва първа. До преди това колата си подминаваше 90 градуса включваше си някакъв вентилатор и темп. спадаше. Забравих да помена че при смяната на радиатора се наложи и подмяна на датчика който се намира отзад в горният ляв ъгъл на водният радиатор като застана срещу колата. Съмнявам се да е дефектен понеже е купен от магазин на Опел.
Благодаря ви предварително!
Проблемът ми е следният. Колата е Opel Vectra B 1,6 16v с климатик. Преди месец се ударих челно в друга кола в София и ми се спука радиатора. подменихме го и си закарах колата на ход до Стара Загора. Там човекът който ми намести калниците и не ми е сложил вентилаторът на климатика. Разбира се предупреди ме за това, вината беше моя, понеже бях забравил да му кажа че е оставен в багажника и той си е помислил че по принцип отдавна го няма.
По разните форуми прочетох че при 92-3 градуса се включва първо вентилатора на климатика и след това този основния. Въпросът ми е вярно ли е това нещо понеже преди 2 дни колата достигна почти 100 градуса без да се включи нещо, а аз за 3 години така и не съм забелязал коя перка се включва първа. До преди това колата си подминаваше 90 градуса включваше си някакъв вентилатор и темп. спадаше. Забравих да помена че при смяната на радиатора се наложи и подмяна на датчика който се намира отзад в горният ляв ъгъл на водният радиатор като застана срещу колата. Съмнявам се да е дефектен понеже е купен от магазин на Опел.
Благодаря ви предварително!
Коментар