Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бензинов двигател и работа на място

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Бензинов двигател и работа на място

    Няма ли чисто законово ограничение да не държиш автомобила си запален на място...
    На времето когато се разхождахме с норвежец из техните места (малко по на север от Берген - Молде) на всяко място, където трябваше да изчакваме на място (при чакане на ферибот например) норвежеца казваше, че е забранено да се държи автомобила на място запален... И затова покрай тези места имаше нещо средно между барче и магазинче, където се криеха всички изчакващи..
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • #17
      От: Бензинов двигател и работа на място

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      Например Grand Cherokee WJ 1999 -2004
      Значи все пак го има.
      Няма от какво друго да е освен от кондензиращата се вътре влага. Даже и принудителната вентилация не може да се справи с нея достатъчно. Предполагам защото на ПХ двигателят не може да подгрее достатъчно маслото и влагата кондензира направо в него.

      Коментар


      • #18
        От: Бензинов двигател и работа на място

        Гледай да си с челното стъкло насрещно на вятъра, ако има такъв.
        Особено ако е комбинирано със снеговалеж - респективно навяване.
        Нормално явление когато автомобила се движи е въздуха да го обтича отпред - назад.
        Когато е паркирал и работи на място и ако има вятър, гледай автомобила да е насочен в посока на естественото обтичане.
        Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

        Коментар


        • #19
          От: Бензинов двигател и работа на място

          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
          Значи все пак го има.
          Няма от какво друго да е освен от кондензиращата се вътре влага. Даже и принудителната вентилация не може да се справи с нея достатъчно. Предполагам защото на ПХ двигателят не може да подгрее достатъчно маслото и влагата кондензира направо в него.
          Може и да е фактор, ако двг. работи в режим незагрял, като примерно пилотна кола на летище: пали, минава няколкостотин метра гаси и не може да достигне работна темп. Преди години мой познат закупил от търг N на брой голфове атмосферни дизели пощаджийки твърдеше, че вместо на 8 000 км сменяли масло на 20 000 и изкарвали по милион км без ремонт на двг.
          Мисля, че за джипа, който загрява за 2-3 мин и в най-големия студ не е никакъв проблем да работи продължително на място.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #20
            От: Бензинов двигател и работа на място

            Колата на място работи на долна граница на работната си температура,за това има и разработени масла за мотори работещи на ниска температура,конденз и нагар не помагат също.Има разлика и какъв е мотора,дизел,бензин,турбо или не,инжекция......Не е препоръчително при някои дизели да речем,искат натоварване на мотора.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #21
              От: Бензинов двигател и работа на място

              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
              Дай модел автомобил и година, в чието ръководство го пише това.
              Подозирам, че е остаряло предписание от времето, когато при тези режими се кондензираше вода вътре в двигателя и пресичаше маслото, попадайки в него.
              Сега двигателите имат принудителна вентилация на картера и това отпада.
              Вода се кондензира яко в гърнетата при чести и кратки пътувания през зимата, но тук случаят не е такъв - имаме продължителна работа на ПХ, която ще ги подгрее до края.
              Jeep Wrangler JK
              Peugeot 405, 406 etc...
              Бъдете живи и здрави!

              Коментар


              • #22
                От: Бензинов двигател и работа на място

                Без товар = ниско налягане в горивна камера = не-уплътняващи сегменти = blowby (продухване на газове покрай сегментите) = замърсяване на маслото/издухване на масления филм от стената на цилиндъра.
                Говоря за дизели (корабни) но не виждам защо да не се отнася и за малките моторетки.
                Предполагам че при бензинките ще е още по зле защото компресират гориво-въздушна смес а не само пресен въздух както дизела. Бензина отмива маслото.
                Последно редактирано от MAP; 11-01-14, 11:31. Причина: правопис

                Коментар


                • #23
                  От: Бензинов двигател и работа на място

                  за бензиновите извънбордови също се препоръчва по-честа смяна при extensive trolling (продължително каране на минимални обороти - влачене при риболов) - води се тежък режим - двигателите не могат да поддържат оптимална работна температура.
                  Според мен, за джипа не е същото, защото след това ще го подкара в нормален режим (за да се прибере от езерото) и бензинът ще се изпари от маслото...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #24
                    От: Бензинов двигател и работа на място

                    Ситуацията е следната. Карам 10тина километра до мястото за риболов. Гася и мятам въдиците. След около час обикновено ми е замръзнал гъза, пускам на дъно и се прибирам в колата, където обикновено не е по-топло. Паля и си повисявам 1-2 часа, след което събирам джунджуриите и към къщи.
                    О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Бензинов двигател и работа на място

                      Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                      Според мен, за джипа не е същото, защото след това ще го подкара в нормален режим (за да се прибере от езерото) и бензинът ще се изпари от маслото...

                      Кое не му е същото,то рано или късно и ние спираме да ловим риба на 500 оборота и се прибирам на 2000 като натоварването на мотора е да речем 90% за 3-4 часа /това поне си мери всичко/.Дизел примерно 50-500-2500 коня или бензини от 5 до 600 коня осмици.В един не съм видял да пише,че е полезно това както и в ни един не съм видял да НЕ препоръчват Италиански тунинг на всеки 24 часа работа.

                      Замазване на цилиндър му викат тук и е обяснено малко по-горе какво става.Няма мотор който да му е гот на ниски обороти разтоварен и на минимална работна температура или поне аз не знам за такъв.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #26
                        От: Бензинов двигател и работа на място

                        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                        ...Замазване на цилиндър му викат тук и е обяснено малко по-горе какво става.Няма мотор който да му е гот на ниски обороти разтоварен и на минимална работна температура или поне аз не знам за такъв.
                        Замазването е логичното следствие от гореописаното, или - това което намира майстора като отвори двигателя. И буталата се замазват

                        Коментар


                        • #27
                          От: Бензинов двигател и работа на място

                          Нашите служебни Дефендъри поради естеството на службата ни , навъртат повече моточасове на место отколкото в движение, обаче масло, агренажи и други консумативи им се сменят според навъртените километри щото нищо не отчита реалните моточасове. Съответно някои "изненадващо" предават Богу дух дори под 100 000км. навъртени.
                          "Do not correct a fool, for he will hate you;
                          Correct a wise man, for he will appreciate you."

                          Коментар


                          • #28
                            От: Бензинов двигател и работа на място

                            От край време си слагам на двигателите американски профилактични добавки /не компресионни/ също и на трансмисиите,в момента съм с текава,перфектни са!Абсолютна защита на мотора при всякакви режими ,включетилно и работа на място ,защита при студен старт!Когато взех преди години Фронтерата2.4 бензин имаше лек конденз на капачката на маслото ,естествено веднага смяна,сипах Репсол и добавка изчезна и конденз и нагар ,мотора отвътре свети,керамичен цвят и никакви признаци на заплескан нагар,сменявах гарнитура на клапаните,форсирам го на място без капачката за маслото без никакви проблеми и капчица масло навън .Принципно много от хубавите масла имат некакви добавки включително и такива почистващи мотора от нагар!
                            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Бензинов двигател и работа на място

                              Kaтализатора се нагрява много при работа на място,защото няма обдухване.Виждал съм запален мокет на кола,от катализатора,вследствие работа на място.Според мен два часа е много за работа на място,но все пак може да хвърлиш малко сняг на ламарината над катализатора,за да видиш дали цвърчи.
                              Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                              Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                              Враца

                              Коментар


                              • #30
                                От: Бензинов двигател и работа на място

                                Ако е пред запушване ДА,но ако е редовен нищо му няма.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X