Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Комбито смучe въздух. От къде?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Комбито смучe въздух. От къде?

    Добро утро!
    Моето прехвалено комби, дето никога не се чупи и е мега-здравото, според писанията ми във форума, за втори път от как е при мен, смучи въздух от някъде и то стабилно..Двигателя е 220CDI - 143к.с.
    Миналата година смених всички О-пръстени по горивната систама, филтър и ГНП, както и монтирах клапан преди горивния филтър..
    Ей го клапана:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0121.jpg
Прегледи:1
Размер:32.3 КБ
ID:6037461

    Единия от вариантите е клапана да е менте и да не си върши работата, другия вариант е някой от клапаните на рейката да са се предали и трето - нещо запушен резервоар - вакуум някакъв, и аз съм до тук...

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0122.jpg
Прегледи:1
Размер:76.0 КБ
ID:6037462

    Интересното е, че като смених О-пръстените и всичко си дойде на мястото, но не вярвам за една година 12-13000 километра да са се предали..
    Като обезвъздушавам излиза много въздух, което не ми се струва нормално..
    Съвети?
    От къде да започна?

  • #2
    От: Комбито смучи въздух. От къде?

    От О-пръстените почни - 90% от тия дертове са оттам.

    Коментар


    • #3
      От: Комбито смучи въздух. От къде?

      Преди малко отворихме капаците на резервоара - свети! Няма грам боклук в него, като нов е.. Той отпада като вариант..
      Запалихме я с големи мъки, излезе МНОГО въздух.. Рейката е била празна..
      Вени, О-пръстените ги сменях миналата година с оригинални от дарс ауто.. За една година не ми се вярва да са се предали..

      Коментар


      • #4
        От: Комбито смучи въздух. От къде?

        Лесно ще отктиеш подмолното съединение като създадеш горивно налягане в системата около 3 ат. . Не се притеснявай за маркучетата на обратната нафта, няма да "изплюят".Подготовката е 90 процента от работата-10 за анализ...

        Коментар


        • #5
          От: Комбито смучи въздух. От къде?

          Я пробвай да я оставиш без капачка на резервоара.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #6
            От: Комбито смучи въздух. От къде?

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Я пробвай да я оставиш без капачка на резервоара.
            Колегата не от "вчерашните",и ако отдушника е запушен щеше да разбере като зарежда.
            Това ми напомня за весела случка от преди 20 години с едно дизелово "Голфе"-карам си 100,200 км и гледам колко е икономична, даже стрелката се мести на дясно-сякаш някой пълни резорвоара в движение... На другия ден -няма палене. Чак, като развих електромагнитния клапан на помпата "вдянах" какво е станало. Пласмасовия резорвоар докато се е "свивал" ме "лъжеше"за разхода. Голям смях падна-много се "окапах", докато пътувахме и хвалех икономичността на Голфето...
            Последно редактирано от petkov_bb; 14-12-13, 18:06.

            Коментар


            • #7
              От: Комбито смучи въздух. От къде?

              Още един глас за О-пръстените, що си сигурен , че за една година не са се скапали "оригиналните" само по цена.


              CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it




              CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it
              подаръци за мъже от FACOM
              промоция на читави инструменти

              и на хоби такива

              тел. О879 Ч8Ч 2З5

              Коментар


              • #8
                От: Комбито смучи въздух. От къде?

                Колега, провери целия тръбопровод от резервоара до филтъра и помпата. На средата на горивния филтър има един маркуч с пластмаса и о-пръстен, може и там да е проблема. На тези мотори всичко е много елементарно, но трябва малко да си поиграете!
                0887 526 564/ 0897 933 755 /

                Коментар


                • #9
                  От: Комбито смучи въздух. От къде?

                  [QUOTE=lyubo73;2368132]Колега, провери целия тръбопровод от резервоара до филтъра и помпата. На средата на горивния филтър има един маркуч с пластмаса и о-пръстен, може и там да е проблема. На тези мотори всичко е много елементарно, но трябва малко да си поиграете![/QUOTE

                  И аз съм "за", Хубавичко огледай маркучите, Утре мога да прескоча до Стралджа да я погледнем
                  Георги Кулишев
                  Ямбол
                  0889 42 00 74

                  Коментар


                  • #10
                    От: Комбито смучи въздух. От къде?

                    Има голяма вероятност да е от О-пръстените,последният път като сменях О-пръстените на мойто комби което е почти като твоя двигател ц270 цди,бях прищпал едно уплатнение и не искаше да качи гориво.Закачи колата на стардиагноза и вижте налягането в рейката,така ще се разбере от къде идва проблема.
                    0 8 76 36 8 542

                    Коментар


                    • #11
                      От: Комбито смучи въздух. От къде?

                      И още нещо,махни тая цигания клапана за обратна нафта при комън рейл ако има проблем със задържнето на горивото това нещо няма да ти помогне.А и рядко съм виждал такъм запазен двигател ,поне това което съдя от снимката.
                      0 8 76 36 8 542

                      Коментар


                      • #12
                        От: Комбито смучи въздух. От къде?

                        Първоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнение
                        .....
                        Вени, О-пръстените ги сменях миналата година с оригинални от дарс ауто.. За една година не ми се вярва да са се предали..
                        Оригиналните са от БС!!! Уви!

                        Предлагали са ми "оригинални" крушки за подсветка по интериора - японски, от завода на марката в Япония. Да не казвам откъде, че имаме съфорумник, дето работи в тая фирма - без лоши чувства, естествено.

                        Предлагали са ми едни планки за торсионната щанга - "оригинални" - италиански, на цена ~40 кинта за брой, и ментета -турски - по 7 лева. Пак от един почти официален представител.

                        Да не задълбавам с други примери, само се сещам за Стоян Sariones, дето си смени едно семерингче на джипа с оригиналдъ Бош, и след една година си разтури джипа отгоре до долу, със съмнения за всичко останало, освен семеринга.
                        Е, накрая се оказа, че е семеринга, оригинален, Бош, изкарал една година.

                        И като се има предвид, че тия пръстени са основната причина за въздух в системата, то вероятността да не са чак толкова оригинални, за колкото са ти ги продали, хич не е малка.

                        Прочее, metalgear е прав - махай го това клапанно недоразумение. По пътя на нафтата трябва да има само това, дето са го предвидили във фабриката.

                        И Любо е прав - често се прецаква точно това маркуче, барабар с уплътненията му. Обикновено е кораво като камък, и оттам насетне ....
                        Искаш ли снимка?

                        Да ти търся ли парт-номерата на О-ринговете, или ти ще си ги поръчаш сам? В БС, колкото и да е неприятно за всички...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Комбито смучи въздух. От къде?

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          Я пробвай да я оставиш без капачка на резервоара.
                          Днес цял ден е така и си пъркам..
                          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                          Колегата не от "вчерашните",и ако отдушника е запушен щеше да разбере като зарежда.
                          Това не го знаех, наистина! Мерси.
                          Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
                          Още един глас за О-пръстените, що си сигурен , че за една година не са се скапали "оригиналните" само по цена.
                          Не съм сигурен, но не мислих, че ще се прецакат толкова лесно.. Както и да ще се сменят първо те..
                          Първоначално публикуван от kulishev Преглед на мнение

                          И аз съм "за", Хубавичко огледай маркучите, Утре мога да прескоча до Стралджа да я погледнем
                          То хубаво, ама няма да има с какво да те зарадвам този път..
                          Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
                          И още нещо,махни тая цигания клапана за обратна нафта при комън рейл ако има проблем със задържнето на горивото това нещо няма да ти помогне.А и рядко съм виждал такъм запазен двигател ,поне това което съдя от снимката.
                          Утре го махам! Беше поставен от пишман майстор..
                          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                          Оригиналните са от БС!!! Уви!

                          Предлагали са ми "оригинални" крушки за подсветка по интериора - японски, от завода на марката в Япония. Да не казвам откъде, че имаме съфорумник, дето работи в тая фирма - без лоши чувства, естествено.

                          Предлагали са ми едни планки за торсионната щанга - "оригинални" - италиански, на цена ~40 кинта за брой, и ментета -турски - по 7 лева. Пак от един почти официален представител.

                          Да не задълбавам с други примери, само се сещам за Стоян Sariones, дето си смени едно семерингче на джипа с оригиналдъ Бош, и след една година си разтури джипа отгоре до долу, със съмнения за всичко останало, освен семеринга.
                          Е, накрая се оказа, че е семеринга, оригинален, Бош, изкарал една година.

                          И като се има предвид, че тия пръстени са основната причина за въздух в системата, то вероятността да не са чак толкова оригинални, за колкото са ти ги продали, хич не е малка.

                          Прочее, metalgear е прав - махай го това клапанно недоразумение. По пътя на нафтата трябва да има само това, дето са го предвидили във фабриката.

                          И Любо е прав - често се прецаква точно това маркуче, барабар с уплътненията му. Обикновено е кораво като камък, и оттам насетне ....
                          Искаш ли снимка?

                          Да ти търся ли парт-номерата на О-ринговете, или ти ще си ги поръчаш сам? В БС, колкото и да е неприятно за всички...
                          Мерси Вени, но вече поръчах.. Като ги взема ще кажа какви са, че сега нямам идея.. Заръчах само да са от хубавите..

                          Не знам кой ден от идната седмица започвам ремонта на комбата..Имам и масла и филтри и гуми да сменям.. Дълга и широка..
                          Катто установя проблема ще се похваля..

                          Благодаря на всички за съветите! Ще черпя Стралджанска мускатова, естествено! И между другото, ако някой се сети за нещо друго, да драска.. Всичко ми е интересно по тая колица..

                          Коментар


                          • #14
                            От: Комбито смучи въздух. От къде?

                            E вече си открил топлата вода, щом без капачка бръмчи.


                            CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it




                            CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it
                            подаръци за мъже от FACOM
                            промоция на читави инструменти

                            и на хоби такива

                            тел. О879 Ч8Ч 2З5

                            Коментар


                            • #15
                              От: Комбито смучи въздух. От къде?

                              Някой да е на ясно що след моите постове се появява тази гнус:
                              CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it
                              Да не съм барнал буби !?
                              подаръци за мъже от FACOM
                              промоция на читави инструменти

                              и на хоби такива

                              тел. О879 Ч8Ч 2З5

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X