Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

    Първоначално публикуван от tiramisu Преглед на мнение
    От опита който имам с 3 буса 2,8 HDI 128 к.с изминати над 1200000 км. общо.
    При 3000 оборота скоростта е около 145 км/ч
    При 4000 оборота скоростта е около 175 км/ч
    Това се постига спокойно на равно с около 1000 кг.товар, измерено по скоростомер, с добре напомпани нови гуми(има ралика)
    Червена зона на оборотомера няма(лютеницата), но спрямо моторите HDI като цяло си е съвсем в нормата.
    .
    А колко мислиш е реалната скорост, при 175 км./ч. показана от скоростомера? Мисля, че не е повече от 150-155! Може и да греша, но не греша, че такива скорости с бус са в пъти по-опасни от такава скорост с лек автомобил!
    יעבור
    «И това ще мине»

    Коментар


    • #62
      От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

      Първоначално публикуван от tiramisu Преглед на мнение
      ...
      При 3000 оборота скоростта е около 145 км/ч
      При 4000 оборота скоростта е около 175 км/ч
      Това се постига спокойно на равно с около 1000 кг.товар, измерено по скоростомер, с добре напомпани нови гуми(има ралика)
      Червена зона на оборотомера няма(лютеницата), но спрямо моторите HDI като цяло си е съвсем в нормата...
      Tова, че оборотите не били в "лютеницата" не винаги е успокояващо. Замислял ли си се колко е разхода при 100 км/ч и 150км/ч? Ако приемем, че при 100 км е 10/100, а при 150 км е 15/100, това прави 50% гориво отгоре. Тоест, цикловата порция която впръсква инжектора в горивната камера е 50% в повече. С толкова е и термодинамичното натоварване на мотора. Айде сега помисли, днес 50% отгоре, утре 50% отгоре, в други ден ... и т.н. и т.н. Дали тая машина няма да се счупи доста преди друга машина, но работеща с по щадящ режим на работа!?

      Коментар


      • #63
        От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

        Здравейте, съжалявам зa случилото се,тези фaлове сa доста неприятни. Един съвет,след като ви струва достa скъпо дa проверите прaвилнaтa рaботa нa дюзите можете дa нaпрaвите aнaлиз нa мaслото. Чрез aнaлиз се разбира доста,при първи aнaлиз нa 10.000км ще видите не само дaли Имa гориво в мaслото a и в кaкво състояние е мaслото зa дa го кaрaте още. Един път кaто видите резултати си прaвите плaн нa подръжка в зависимост от получените дaни. След товa aнaлиз се прaви през смяна или годишно.
        Тия мaслa зa леки коли aз не ги слагам дaже и нa лекa колa, един съвет слaгaйте мaсло зa кaмион. Aз имaм МБ Вито което се кaрa с мaсло зa камион нормa нa МБ228.5 .Тези мaслa нa кaмион издържaт до 100.000км нa бус до 30.000км или повече но след aнaлиз и филтър който може дa издържa.Мaслото което слaгaте не е 100% синтетично.
        Кaкво мaсло препоръчвa производителя и кaкъв е интервaлa нa смянa?
        Относно газовите инсталации нa дизел в някой европейски страни не се рaзрешaвaт, предполaгaм зaщо,a не сaмо нa дизел дори и нa много бензинови преди 2001 не се позволява.
        Не един път ме е изпревaрвaл Спринтер който кaрa с 150км/ч просто имa куриерски бусове които кaзвaт че нa ден нaвъртaт 1000-1500км Мaдрид- Бaрселонa-Мaдрид. Зa всяко нещо си имa нaчин,стигa дa е пригодено.
        Един пример много прост, 2.2цди нa МБ се слaгa нa леки и лекотовaрни aвтомобили, кaртерa нa еднa Е клaсa е 6-6.5л нa Вито е 8.5л нa Спринтер 11л.Много ми е интересно нa този 2.8 колко мaсло влизa?
        Поздрави

        Коментар


        • #64
          От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

          Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
          Здравейте, съжалявам зa случилото се,тези фaлове сa доста неприятни. Един съвет,след като ви струва достa скъпо дa проверите прaвилнaтa рaботa нa дюзите можете дa нaпрaвите aнaлиз нa мaслото. Чрез aнaлиз се разбира доста,при първи aнaлиз нa 10.000км ще видите не само дaли Имa гориво в мaслото a и в кaкво състояние е мaслото зa дa го кaрaте още. Един път кaто видите резултати си прaвите плaн нa подръжка в зависимост от получените дaни. След товa aнaлиз се прaви през смяна или годишно.
          Тия мaслa зa леки коли aз не ги слагам дaже и нa лекa колa, един съвет слaгaйте мaсло зa кaмион. Aз имaм МБ Вито което се кaрa с мaсло зa камион нормa нa МБ228.5 .Тези мaслa нa кaмион издържaт до 100.000км нa бус до 30.000км или повече но след aнaлиз и филтър който може дa издържa.Мaслото което слaгaте не е 100% синтетично.
          Кaкво мaсло препоръчвa производителя и кaкъв е интервaлa нa смянa?
          Относно газовите инсталации нa дизел в някой европейски страни не се рaзрешaвaт, предполaгaм зaщо,a не сaмо нa дизел дори и нa много бензинови преди 2001 не се позволява.
          Не един път ме е изпревaрвaл Спринтер който кaрa с 150км/ч просто имa куриерски бусове които кaзвaт че нa ден нaвъртaт 1000-1500км Мaдрид- Бaрселонa-Мaдрид. Зa всяко нещо си имa нaчин,стигa дa е пригодено.
          Един пример много прост, 2.2цди нa МБ се слaгa нa леки и лекотовaрни aвтомобили, кaртерa нa еднa Е клaсa е 6-6.5л нa Вито е 8.5л нa Спринтер 11л.Много ми е интересно нa този 2.8 колко мaсло влизa?
          Поздрави

          Здравейте,колега

          понеже имам няколко автомобила с дизелов двигател направени с газова уредба и постоянно се интересувам и се опитвам да си обясня защо се получи този проблем с двигателя на Боксера.

          От постовете на всички дали мнение по горе в темата и от наблюдението на останалите си коли стигнах до извода че,аварията е настъпила вследствие на термодинамичното претоварване на двигателя в определени моменти в процеса на експлоатация което претоварване се е повтаряло многократно.

          Вследствие на което е дошъл момент в които са настъпили деформаций в челата на буталата което е довело до влошено смазване на самите бутала от там и аварията.

          Последващите наблюдения на останалите ми газо-дизелови автомобили които не се карат с такива термодинамични претоварвания между които и един камион Исузу NQR 4800 кубика не показват никакви признаци на дефект.

          Маслото на камиона след 3000 км пробег при визуален преглед няма характерния за дизелов двигател катранено черен цвят и непрозрачност когато образува капка, ами цвета му е като концентрат за кока кола тъмно кафяво на цвят и прозрачно когато е на капка като пчелен мед.

          От което си вадя заключението че,при не екстремна експлоатация газо-дизеловата система оправдава инвестицията особено за обикновени дизели не ХДИ.

          Идеята за ползването на масла предназначени за двигатели на камиони и правилно подбрани за автомобилен двигател никак не е лоша.

          Маслото на Боксера мисля е 8-9 литра не съм сигурен.

          Поздрави
          Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
          Място и хора към които да принадлежи ...

          Коментар


          • #65
            От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

            Аз си карам моя форд транзид с газ и съм много доволен
            тел: 0894 721 788
            mitsubishi pajero

            Коментар


            • #66
              От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

              Съжалявам че се е получило така, но аз имам възможността да карам от 2004г. нови бусове. Та и тоз модел и двигател съм го карал от чисто нов, до към 280 000км. Затова мисля че мога да дам мнение.Значи по джипиес наистина има някакво разминаване от 10км, но буса е каран предимно с около тон и никога на магистрала не съм го свалял под 140-150. още от изкарването му oт плаца на София от където го получих.Смяна на масло на 10 000км като не е доливано нито капка.Разхода беше около 10.5 средно с тая скорост.Значи тези автомобили са направени да вървят, и който пътува в чужбина може да се увери как се кара по магистрала.Та нали затова са тези магистрали, та нали и затова са ново поколение автомобили а и правилника щом го разрешава.........В момента от две години карам следващия модел с шест степенната кутия само че 2.2 мотор.Еми пак същата работа.За мен не е от това че си го карал с 140 нещо друго се е случило.За мен новите коли са направени да вървят, и поддържат ли се както трябва с масла и консумативи навреме, пробег от към 300 000км е безпроблемен както и да го караш.То ако трябва да се коткат с 80-90.......лошо тогава че спряха "жук" от производство.

              Коментар


              • #67
                От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

                Колега не си прочел добре нагоре в темата за какво става дума! Тези мотори не се плашат от натискане, това е ясно и никой не го успорва. Проблема е от карането на газ в тежък режим...
                ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                Коментар


                • #68
                  От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

                  Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                  Колега не си прочел добре нагоре в темата за какво става дума! Тези мотори не се плашат от натискане, това е ясно и никой не го успорва. Проблема е от карането на газ в тежък режим...
                  Чета и то доста добре дори и между редовете.Няма да е лошо преди да пишеш, и ти малко ако може да по прочетеш назад, преди да даваш диагнози.Постовете за скороста май надвишават от тези за газта.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

                    Аз диагнози не съм давал! Колегата в пост -64 е описал до какви заключения е стигнал и то по скъпия начин а ти твърдиш че не е така и няма проблем да дава сичката газ и нема да има проблеми и че е от друго повредата! Ако беше каран без газова уредба най вероятно мотора още щеше да работи, комбинацията газ-дизел и сичката газ е фатална...
                    ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                    Коментар


                    • #70
                      От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

                      Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                      .......Проблема е от карането на газ в тежък режим...
                      1 Това какво е? Не е диагноза. 2 Никога в поста си не пиша че е от друго, или пък да се дава сичката газ.Този бус върви с 170км. 3 Пиша нещо което съм имал, карал, а не чул че на неговия приятел баща му му казали че на неговия братовчет комшията му казал. 4 Не четеш, което е лошо и съм сигурен че ни си се возил, камо ли да си карал този модел.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

                        Първоначално публикуван от captain.slow Преглед на мнение
                        1 Това какво е? Не е диагноза. 2 Никога в поста си не пиша че е от друго, или пък да се дава сичката газ.Този бус върви с 170км. 3 Пиша нещо което съм имал, карал, а не чул че на неговия приятел баща му му казали че на неговия братовчет комшията му казал. 4 Не четеш, което е лошо и съм сигурен че ни си се возил, камо ли да си карал този модел.
                        Koлега, не се пали толкова, "каране на газ в тежък режим" в случая означаваше каране с пропан-бутан + дизел
                        ________________________________________________
                        Subaru OUTBACK 2,5
                        Hyundai TUCSON 2.0

                        Коментар


                        • #72
                          От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

                          Буса е с газова уредба , и се кара с това гориво в тежък режим.
                          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                          Коментар


                          • #73
                            От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

                            Значи пропан бутан си слага всеки на своя отговорност.Но че 140-150км са някакви кретични за този двигател............Всеки си плаща за "гяволъка".В повечето случаи икономията излиза солено.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

                              Здравейте,
                              използвам тази стара тема, защото и аз задрах бутало. Гледам изваденото бутало и ме човърка отвътре какво му се е случило. Слагам няколко снимки. Ситуацията бе следната: Sharan 2003г, 1.9 TDI, след 300 км теглене на платформа /с друг Sharan на платформата/, по обратния път с празната платформа изведнъж загуби мощност, наду картера и изхвърли масло през щеката /заедно с основата на щеката/. Логичното обяснение за мен е, че съм го претоварил при тегленето, указателя за температурата на маслото беше стигнал 130 гр. /без да е влязъл в червената зона/ нагоре по дългия баир на "Хемус". Температурата на водата не мръдна от нормалното си положение в този момент.
                              НО, притеснява ме дълбоката концентрична бразда на челото на буталото, под клапана, видна на снимката. Диаметъра на това нещо е 10 мм по-малък от диаметъра на клапана, иначе щях да реша, че клапана е удрял по буталото. Виждат се и двете пукнатини, които тръгват от краищата на браздата. През едната от тях се е пробило буталото. Някой може ли да каже коя повреда ще да е първична и какво я е предизвикало. Иначе, като затворя двигателя с новия блок, да не повторя същия номер.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1.jpg
Прегледи:1
Размер:93.3 КБ
ID:5640096Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2.jpg
Прегледи:1
Размер:96.1 КБ
ID:5640097Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3.jpg
Прегледи:1
Размер:69.9 КБ
ID:5640099Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P4.jpg
Прегледи:1
Размер:83.3 КБ
ID:5640101Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P0.jpg
Прегледи:1
Размер:96.2 КБ
ID:5640094
                              На всеки сложен въпрос има лесен и разбираем за всички грешен отговор.
                              "Погледнато формално, всичко е нормално. Погледнато нормално, всичко е формално!"-Радой Ралин

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X