От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво
Недей с лошо де.
Прочее, безплатен обяд има. Само че той си има своите ограничения - ще ти го каже всеки бездомник. Примерно че не винаги е вкусно и здравословно, а и не винаги изобщо го има.
И в газовата уредба на дизела няма нищо лошо - докато шофьорът знае че това е за икономия и си носи своята мизерия. Примерно че половината ход на педала е за управление на мощността, а втората половина - за чупене на двигателя.
Дизелът ако работи детонационно, значи цетановото му число е прекалено ниско и трябва да се смени нафтата, а тази с която работи детонационно, да се върне в парния котел, откъдето е открадната. И работи "беден" само в мерките на горивната смес, само че той не е предвиден да работи със "смес". Горенето в дизеловия двигател (при нормални условия) се случва в момента на смесване на горивото с въздуха и протича със скоростта на това смесване, което е много различно от детонация.
Колкото до работата с бедна газова смес - стотици хиляди бакшиши не може да грешат. На бензинов двигател да му стопиш буталата е трудно поради тяхната конструкция, но прегорели клапани от "икономични" настройки на АГУ не е да не сме виждали. Цяла една отделна тема е и че в дизелите температурата на изгорелите газове е диагностичен параметър, но няма чак пряко отношение към буталата, защото изгорелите газове не би трябвало често да контактуват с тях. Толкова по въпроса за температурата на изгорелите газове.
Първоначално публикуван от Джамбазов
Преглед на мнение
Прочее, безплатен обяд има. Само че той си има своите ограничения - ще ти го каже всеки бездомник. Примерно че не винаги е вкусно и здравословно, а и не винаги изобщо го има.
И в газовата уредба на дизела няма нищо лошо - докато шофьорът знае че това е за икономия и си носи своята мизерия. Примерно че половината ход на педала е за управление на мощността, а втората половина - за чупене на двигателя.
Първоначално публикуван от brum
Преглед на мнение
Колкото до работата с бедна газова смес - стотици хиляди бакшиши не може да грешат. На бензинов двигател да му стопиш буталата е трудно поради тяхната конструкция, но прегорели клапани от "икономични" настройки на АГУ не е да не сме виждали. Цяла една отделна тема е и че в дизелите температурата на изгорелите газове е диагностичен параметър, но няма чак пряко отношение към буталата, защото изгорелите газове не би трябвало често да контактуват с тях. Толкова по въпроса за температурата на изгорелите газове.
Коментар