Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

    Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
    Брей, брей...отдавна съм имал подозрения, че бусовете и баничарките са най-бРъзите возила, като ги гледам как "летят" по пътищата и май ще се окаже, че е така
    Имаш нещо против?
    Или обясни какво искаш да кажеш.
    ТЛК 80 4,2ТД-95г

    Коментар


    • #47
      От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

      Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
      Защо пишете измислици?
      На такъв Боксер максималната скорост е 170 км/ч
      Имам два на по над 300 000 км, които са карани със скорости около и над 150 км/ч през повечето време. Няма им нищо, карани са само с дизел, смяна на масло на 10 000 км.
      152 km. Така пише в книгите. А твоя вярно може да дига 170. Но да твърдиш, че спокойно може да се кара продължително време с максималната скорост и разбирай с максималното натоварване е ... нещо не ми се слиза на ниво да използвам твоя език. Оставям на четящите да преценят! А, че "нищо му няма" съм сигурен, всички преди да се счупят "нищо им няма"! А относно оня който съм карал ... както казах беше отдавна, преди да кажеш "измислици" трябваше да се сетиш, че през миналия век HDI не е имало и най вероятно е бил 2,5 тди и най вероятно е било точно така както казвам.
      Последно редактирано от Аndro 160; 13-11-13, 16:32.

      Коментар


      • #48
        От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        152 km. Така пише в книгите. А твоя вярно може да дига 170. Но да твърдиш, че спокойно може да се кара продължително време с максималната скорост и разбирай с максималното натоварване е ... нещо не ми се слиза на ниво да използвам твоя език. Оставям на четящите да преценят! А, че "нищо му няма" съм сигурен, всички преди да се счупят "нищо им няма"! А относно оня който съм карал ... както казах беше отдавна, преди да кажеш "измислици" трябваше да се сетиш, че през миналия век HDI не е имало и най вероятно е бил 2,5 тди и най вероятно е било точно така както казвам.
        Аз много добре зная от кога се произвежда въпросния двигател.Лично съм ги купил чисто нови и изминал километрите, за по малко от 3 години.
        Аз съм плащал поддръжката и съм я правил навреме. И да, в много добро състояние са, не харчат масло, не пуши черно, палят си зимата без никакъв проблем, без да слагам шльокавици в горивото.
        И да, не ми е замръзвала нафтата, като на повечето дизелджии.

        И не ме убеждавайте в нищо, имам достатъчно машини, на мноого километри, като никога не съм търсил под вола теле!
        А съм сменял масла и филтри на не повече от 10000 км., при това качествени.

        Не слизайте на никакво ниво, а го постигнете.
        Говоря от опит, а не от ремонти на непотдържани автомобили.
        ТЛК 80 4,2ТД-95г

        Коментар


        • #49
          От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

          Предвид, че понякога карам точно такъв автомобил на около 200к км. и се налага да се кара бързо, съм забелязал, че има "леко" разминаване в скоростта, показвана на таблото и тази, отчетена от навигацията.
          Скоростомерът на колата показва доста повече от Гармин. Реалната скорост е около 150км/ч.
          Друг е въпросът дали е редно или нередно да се кара на сичката газ...
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #50
            От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

            За протокола - всички пежа които съм карал, предназначени за "окрилени" шофьори - разбирай - работни возила които вероятно ще се карат като служебни, и/или малолитражки които предполагаемо ще се карат от млади начинаещи шофьори с гореща кръв бяха с изключително "хитри" километражи. До около 140-150км/ч бяха относително точни, но около/след 150км/ч направо полудяваха. Още помня една 106-ка завалийката с някакво двигателче 1.0 май беше, която скочи от 150 на 170-180км/ч в разстояние от стотина метра, без някаква осезаема разлика в реалната скорост.

            Да си заложа главата че е направено нарочно така, за да се задоволяват страстите на водачите без да се увеличава реалния риск - няма да я заложа, но само по принципни причини
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #51
              От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

              Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
              Имаш нещо против?
              Или обясни какво искаш да кажеш.
              Да-имам против товарен бус да се кара с около и над 150км./ч-дано при подобна скорост не се наложи да спре, или кривне рязко по ред причини.И имам против
              при подобна ситуация да съм наоколо!
              Ама всеки с акъла си!
              много автомати-слаби резултати!

              Коментар


              • #52
                От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                Предвид, че понякога карам точно такъв автомобил на около 200к км. и се налага да се кара бързо, съм забелязал, че има "леко" разминаване в скоростта, показвана на таблото и тази, отчетена от навигацията.
                Скоростомерът на колата показва доста повече от Гармин. Реалната скорост е около 150км/ч.
                Друг е въпросът дали е редно или нередно да се кара на сичката газ...
                в Тази връзка да попитам на три коли Гарминът дава различно разминаване с километража на колата.Всички са са оригинални по размер гуми .На буса разликата стига 6-7 %
                Направо съм се шашнал как да установя истинските километри за дадено растояние.

                Коментар


                • #53
                  От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

                  Е моята навигация не е Гармин,а и я ползвам много рядко,но при 100 км/ч по навигация,скоростомерът показва 110-115 км/ч.А при още по високи скорости разликата е още по голяма...А редно или не,прекаленият тормоз на колата от шофьора,е възможно да го направи пешеходец(поне за известно време)

                  Коментар


                  • #54
                    От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

                    Километражите са относително верни. Отклоненията са при скоростомера. Това, че обикновено двата уреда са интегрирани в един корпус и са с общ привод, не означава, че не са две отделни устройства, всяко с капризите и характера си. При уредите с жило, километражът е на един вид твърда връзка с предаването и условно е точен. Грешка е вероятна при смяна на размера на гумите. Скоростомерът се задвижва от въртящ се от същото жило магнит, който от своя страна задвижва стоманен диск, на който е закрепена стрелката. В силна зависимост е от състоянието на пружината, въздъшните демпфери, ако щете и от температурата вътре в уреда. Тя пък зависи и от лампата на подсветката
                    При тези с електронни сензори, какъвто е на цитирания автомобил, нещата съвсем загрубяват и доста фактори могат да повлияят на показанията и на километража и на скоростомера. Шампион в това отношение са уредите на всички Ивеко Дейли.
                    Едно от нашите 3510, "навърта" от София до Перник 80км а на "скоростта" му могат да завидят доста GTIки.
                    BTW - единственият скоростомер, който съм виждал да съвпада напълно с показанията на GPSа е този на мотора ми -Africa Twin.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #55
                      От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

                      На мене проблемът ми идва от дългите курсове.На 4000 км са 400 което идва доста и не знам кое да записвам във пътния лист.Табелите горе долу съвпадат с ГПС а.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

                        Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
                        На такъв Боксер максималната скорост е 170 км/ч.
                        Ще ме извиняваш, ама това не е вярно! По километраж може и да показват 170, ама едва ли тогава се движел с повече от 150! А и такива скорости за бус, не дай боже и натоварен до максимума са си безумие, да не говорим, че и нарушават всякакви ограничения на скоростта!! Всичко разбира се е лично мнение, но имам 7-8 буса от различни марки и такива скорости нито един не може да постигне, а каране над 120 с всеки от тях си е рисково отвсякъде!
                        יעבור
                        «И това ще мине»

                        Коментар


                        • #57
                          От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

                          По всичко личи ,че буталата се прегряти!!!
                          Прегряти са точно от тази газо-въздушна смес, която в комбинация с високата степен на сгъстяване е бомботворна. За това е най-добре двигателя да се карана на дизеловото си гориво , без никакви излишни "икономии" излизащи твърде скъпо на собствениците си.
                          На личниям ми автомобил се спука тройник-дозатора на газта и двигателя ми взе да не иска да гасне, при изключване на запалването. Но това далеч не е детонационно горене, а калилно възпламеняване. Двигателят остава да работи, докато изгори газта от редуктор-изпарителя. Бедните смеси горят прекалено бавно, с което се повишава топлообмена в горивната камера и топлинните загуби нарастват. От там и частите повишават няколко кратно температурата си.
                          Бих посъветвал , колегата с този бус да премехне газовата уредба и да си продължи работата на дизелово гориво. Хубаво е и да се забранят карания на буса с обороти по-високи от 3000. Маслото при по-големи натоварвания се опича и смезването загъбва истинската си същност.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

                            Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                            Ще ме извиняваш, ама това не е вярно! По километраж може и да показват 170, ама едва ли тогава се движел с повече от 150!
                            Предлагам, като ремонтират двигателя, да направим едно измерване. От мен GPS техниката и 20л нафта (и газ ако трябва).

                            Коментар


                            • #59
                              От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

                              А от кого ще бъдат резервните бутала?Преди да прочета за проблемите на колегата,направих проба закратко и при 160 км/ч продължаваше да ускорява,а съм с бавен диф.Предполагам се получава нещо като неконтролируемо горене в камерите и покачване на температурата на буталата в прогресия,над нормално разчетената,но то всеки допинг не прощава...

                              Коментар


                              • #60
                                От: Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво

                                От опита който имам с 3 буса 2,8 HDI 128 к.с изминати над 1200000 км. общо.
                                При 3000 оборота скоростта е около 145 км/ч
                                При 4000 оборота скоростта е около 175 км/ч
                                Това се постига спокойно на равно с около 1000 кг.товар, измерено по скоростомер, с добре напомпани нови гуми(има ралика)
                                Червена зона на оборотомера няма(лютеницата), но спрямо моторите HDI като цяло си е съвсем в нормата.
                                Тези бусове изглеждат големи, но всъщност тежат колкото (дори по-малко) от лимузина над средния клас.
                                Не съм привърженик на високите скорости, но понякога се налага.
                                Това което съм видял е, че ФИАТ ДУКАТО като че ли е по освободен от към макс.скорост.
                                Последно редактирано от tiramisu; 17-11-13, 10:25.
                                „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X